Nej men EYS/EEK/WEAR/WONE som nu var "fejk"-DNA var inte från samma tidsperiod som TES-DNA.
Förresten, jag minns mycket väl DNA målningarna vid Rosengårdsrondellen. EYS och WEAR eller hur?
Jag träffade på WEAR en gång när jag slösade min tid på komvux, rätt trevlig snubbe.
På tal om målningar vid motorvägen, var det inte ett stort fame på ett trädstaket längs motorvägen någonstans i södra Malmö? Typ 98-99.
Minns det från en gång när jag skulle till Trelleborg, men har inte kunnat hitta det igen.
Kommer ihåg det var en EYS målning i silver o svart, kanske en WEAR också, är inte säker, men man kan fortfarande se konturerna från målningar, dom satt så länge
Staketet du menar kan vara ett som ligger mellan lindeborg och almivk och såg ut så här innan: http://www.fotolog.com/natural_art_crue/42480615
men sen rev dom det o byggde hus och ett nytt mindre trädstaket, där de var massa målningar som satt länge men buffades.
Nu målas det då & då...
Den röda markeringen är var det nuvarande staketet finns, inte det på bilden med Tau & Die, det staktet är som sagt rivet.
Bron där den blåa markeringen går är ett grymt ställe som målades jättemycket förr, mitt på dagen osv, mycket DLB grejor, nu målas det då & då, men fortfarande jävligt grymt ställe, tror alla gamla lirare i Malmö har kört där minst en gång.
Själv tycker jag inte det är så väldigt dött i hbg, har nt läst alla sidor så jag bara hoppar in
Men själv taggar jag T0MBIE, och min polare Dawood..
Har inga bilder på ngra av de målningar man gjort men kan se om jag kan fixa fram
Själv tycker jag inte det är så väldigt dött i hbg, har nt läst alla sidor så jag bara hoppar in
Men själv taggar jag T0MBIE, och min polare Dawood..
Har inga bilder på ngra av de målningar man gjort men kan se om jag kan fixa fram
Har aldrig sätt varken "T0MBIE" eller "Dawood" i Helsingborg
nu var planket på Hemgården i Lund nere.. vet inte om det är på grund av att det är hur mycket snö som helst framför där planket satt så ingen målar eller om det är av någon annan kufisk anledning.. nere är det oavsett
nu var planket på Hemgården i Lund nere.. vet inte om det är på grund av att det är hur mycket snö som helst framför där planket satt så ingen målar eller om det är av någon annan kufisk anledning.. nere är det oavsett
rätta mig om jag har fel men Hemgården och smålands är inte samma vägg? nästan säker på att det inte är det och isfall hur stor är planket på hemgården ?(= har aldrig besökt den väggen/planket!
såg ett pågarull för en timmesedan ungefär.
MRD-TRC-HR-HNS-FAU-TSD kul med ikke skåningar!
rätta mig om jag har fel men Hemgården och smålands är inte samma vägg? nästan säker på att det inte är det och isfall hur stor är planket på hemgården ?(= har aldrig besökt den väggen/planket!
såg ett pågarull för en timmesedan ungefär.
MRD-TRC-HR-HNS-FAU-TSD kul med ikke skåningar!
Fau-Tsd-Fck-Mrd-Hnc-Dr Läs lite nogare på tåget innan du går och säger det till hela världen.
Hemgården och Smålands är inte samma ställe, Hemgården har/haft 1-3 plank uppe vid olika tillfällen och dom tas ner lite titt som tätt. Det brukar inte målas så ofta där även om dom har planken uppe nu för tiden. Smålands är schysstare.
Fau-Tsd-Fck-Mrd-Hnc-Dr Läs lite nogare på tåget innan du går och säger det till hela världen.
Hemgården och Smålands är inte samma ställe, Hemgården har/haft 1-3 plank uppe vid olika tillfällen och dom tas ner lite titt som tätt. Det brukar inte målas så ofta där även om dom har planken uppe nu för tiden. Smålands är schysstare.
my bad! , vilka cans är det Smålandsnation säljer ?