2010-10-03, 15:20
  #2533
Medlem
Disembowlers avatar
Vilka är KIEF? Sett en del bombning sen i somras. Emellertid är ju "TRE" en rätt upptagen tag i Malmö.
Citera
2010-10-03, 15:44
  #2534
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Grattis, går ni i samma klass?

Ont : Hur aktiva är igentligen GI DINMA & AYS?

Alltid aktiva!

DINMAY´S 100 GEND UGK CREW
Citera
2010-10-03, 16:27
  #2535
Medlem
ischs avatar
En massa OT, chattande och trams raderat.

isch, mod
Citera
2010-10-03, 16:29
  #2536
Medlem
ischs avatar
Såg en mycket trevlig och clean DINMAY på djurbutiksväggen ut mot gastelyckan på sidan man bygger om. Vit med svarta outlines.
Citera
2010-10-03, 18:46
  #2537
Medlem
Smygrökarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Såg en mycket trevlig och clean DINMAY på djurbutiksväggen ut mot gastelyckan på sidan man bygger om. Vit med svarta outlines.
den är ganska nice, har dock suttit där ett bra tag nu
Citera
2010-10-03, 19:27
  #2538
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygrökarn
den är ganska nice, har dock suttit där ett bra tag nu

Kan jag nog tänka mig men den syns betydligt bättre sedan de rivit huset jämte. Rör mig inte heller så ofta i området.
Citera
2010-10-03, 21:32
  #2539
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Vilka är KIEF? Sett en del bombning sen i somras. Emellertid är ju "TRE" en rätt upptagen tag i Malmö.

kids från nydala & västrahamnen som kör då & då vad jag har sätt.
Citera
2010-10-04, 10:44
  #2540
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozaii
kids från nydala & västrahamnen som kör då & då vad jag har sätt.

Haha, de verkar gilla silverpennor som jag
Citera
2010-10-04, 10:48
  #2541
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Haha, de verkar gilla silverpennor som jag

Alla gillar silverpennor de är ju gratis
Citera
2010-10-04, 14:21
  #2542
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Alltid aktiva!

DINMAY´S 100 GEND UGK CREW

UGK som i Underground Kingz? FETT! Hoppas de rullar med Bun B.
Citera
2010-10-04, 17:32
  #2543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
UGK som i Underground Kingz? FETT! Hoppas de rullar med Bun B.
ULTIMATE GENDISH KINGZ?
Citera
2010-10-04, 19:37
  #2544
Avslutad
Lite OT kanske, men eftersom detta är den största skåne-tråden på FB känns det som rätt ställe att ställa den här frågan på.

Någon som kan berätta vad fan timbuktu säger i den här låten?
youtube
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in