2009-11-28, 23:43
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotchJohnson
Ja klart men där är fullt, vill ju inte spitta något fett. Finns perfekta ställen som är helt nybyggda också, var får ni själv ta reda på.

Mest gammalt ut med linjen. Men ja det finns en del spots som väntar på de som är villiga att använda dem. Hoppas bara att någon gör det
Citera
2009-11-29, 02:46
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Mest gammalt ut med linjen. Men ja det finns en del spots som väntar på de som är villiga att använda dem. Hoppas bara att någon gör det

Hehe missade mitt tåg som gick klockan 7 så sprang bort till spotet och körde en snabb t-up. Skönt med nylagd betong som underlag. Sen hann jag precis med tåget efter det också, perfekt mission. Mitt crew slacka som vanligt så var tvungen att göra det själv i vanlig ordning...
Senast redigerad av NotchJohnson 2009-11-29 kl. 02:49.
Citera
2009-11-29, 18:41
Medlem
albostyles avatar
Verkar vara någon ny gendishliga som kallar sig för UGK som ränner runt och dricker two eights och klottrar.
Citera
2009-11-29, 20:14
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Verkar vara någon ny gendishliga som kallar sig för UGK som ränner runt och dricker two eights och klottrar.

Är det sant? är dem möjligen helt jävla galna eller?
Det ryktas om att när hela ligan är samlad i malmö så röjjer dem så det hörs till Hässelby strand?
Citera
2009-11-29, 22:01
Medlem
Disembowlers avatar
Jag har också märkt av UGK

Undrar om många kosovoalbaner tror att det är UÇK som stod skrivet lite varstans i Malmö för några år sedan.
Citera
2009-11-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotchJohnson
Hehe missade mitt tåg som gick klockan 7 så sprang bort till spotet och körde en snabb t-up. Skönt med nylagd betong som underlag. Sen hann jag precis med tåget efter det också, perfekt mission. Mitt crew slacka som vanligt så var tvungen att göra det själv i vanlig ordning...
Hade varit mysigt med en kartlänk dit
Citera
2009-11-30, 18:49
Medlem
Plommonstops avatar
tja, besöker aldrig den här forumsdelen och kan ingenting om grafitti öht. Men jag undrar över FCK, det står målat överallt i Malmö, alla jävla förorter, city, allt! Är det något stort crew eller vad är det frågan om?
Citera
2009-11-30, 19:38
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plommonstop
tja, besöker aldrig den här forumsdelen och kan ingenting om grafitti öht. Men jag undrar över FCK, det står målat överallt i Malmö, alla jävla förorter, city, allt! Är det något stort crew eller vad är det frågan om?

Ett av Malmös största, kör med TRC verkar det som.
Citera
2009-11-30, 21:02
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
ett foto eller en avbildning hur tagsen är uppbyggda skulle vara uppskattat, känner en grupp som kan skriva den bokstavskombinationen.
Citera
2009-11-30, 22:19
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ett av de större crewet i malmö, kör tillsammans med en hel del andra stora crews från skåne. Har varigt väldigt aktiva det senaste året. Någons om vet året de hade sin debut?
Citera
2009-11-30, 22:21
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
ett foto eller en avbildning hur tagsen är uppbyggda skulle vara uppskattat, känner en grupp som kan skriva den bokstavskombinationen.
http://www.fotolog.com/frankswieners/40590276
http://www.fotolog.com/frankswieners/40706414
http://www.fotolog.com/frankswieners/40930813
Citera
2009-11-30, 23:02
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:

Family Crooks, ett crew. Tror dock dessa grabbar är hitflyttade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in