Citat:
Ursprungligen postat av DowtonAbbey
Det är som vanligt utåt är man den perfekta människa men sedan beter man sig som en skithög mot dem som står en närmast.
Självklart är det människor som står en närmast som man beter sig som en skithög mot. Alla andra skiter fullständigt i en, så det ligger i sakens natur.
Utom för er då, i den sjuka jävla kändiskultur vi har, för ni verkar också oerhört sårade av Sorans beteende. Get your own fucking life.
Lyssna med människor i er närhet (verkligen lyssna) så ska ni se att ni ganksa lätt hittar människor som tycker att
ni beter er som skithögar också.
Det som ni verkligen har gemensamt med Soran är den där självupplevda godheten, tanken att ni är lite bättre än alla andra.
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Det var väl givet, men jag vill se honom uttala sig om twittrandet och ryktesspridningen. Smutskastandet.
Varför då? Först beklagar ni er över "kändiskulturen" och att människor inte lever upp till den bild ni har av dom...och sen tycker ni er ha rätt att ställa ännu mer krav.
Kan Soran då komma och kräva av dig att du uttalar dig om dina förhållanden?
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
Han tror ju han e feminist också, trots han gav ultimatum till fd tjejen för att framtvinga abort.
Det har ni ju inte en jävla aning om att han gjorde. Alltså, det finns så mycket man kan kritisera människor som Soran för, men håll er till sanningen iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Ja, ni Soran är nog lika mycket muslim som jag är kristen. Alltså jävligt lite. En ren spekulation naturligtvis.
En spekulation till: Ena parten i det förlovade paret ville ut. Men ett förhållande är ju ett förhållande och miffot hade till och med friat. What to do?
När det blev tal om barn fick han kalla fötter och drog. Eller den mer mogna varianten: Du, jag vill inte bli pappa och vårt förhållande har inte fungerat på länge. Jag kommer ta mitt ansvar, men det är slut.
Den sex år äldre tjejen som trott på äktenskap och kids får spel...
Smaskigare än så blir det nog inte. Möjligtvis nån varit och nosat på fel hål eller godisklubba på vägen då...
Skulle det vara så kan vi konstatera att Soran ÄR 100% svenne...
Något sånt där tror jag också. Sen skulle jag kanske säga att det inte handlar om att vara 100% "svenne" eller muslim, han är väl 100% människa.