Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-09, 02:42
  #433
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Mja. För såna som dig är looken starkt associerad med IS. För oss andra slänger vi oss hellre med termen hipster. Men alla är vi olika. Du, lite mer korkad. Men det är okej. Man får vara det. Lite grann.

Vem har sagt att jag associerar det med IS?

Men många gör det - om det är rätt eller fel är, som sagt, en annan diskussion. Att du behöver ta till billiga attacker mot mig säger mer om dig än mig.
Citera
2015-05-09, 10:59
  #434
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Orkar inte med den här trådens dumförklarande av kvinnor i stort och specifikt Sorans ex. Hur fan vore det om ni grabbar lade skulden på rätt person, det vill säga svinet som lämnade en gravid kvinna efter att ha sagt till henne att han vill ha barn och inte skyddade sig? Och sen bara stack utan att dyka upp på förlossningen - för att sedan försöka använda sitt nyblivna föräldraskap i en PR-kupp? Hon har inte gjort något fel.

Det handlar inte om Sorans skägg eller något socialt experiment hos kvinnor med utländska män. Det handlar om män som behandlar kvinnor som skit - något en stor andel av er i den här tråden också gör er skyldiga till, som pratar om kvinnor som mindre begåvade. Kysser ni er mamma med den munnen?

Fan, inte undra på att FI ökar när snubbar håller på såhär online. Skärp er för fan.


Ville väl mest citera så att ditt inlägg kommer på nästa sida också.. Synd att hans karriär fortfarande lever och frodas
Citera
2015-05-09, 15:00
  #435
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Kastat skit på Soran ja, men de senaste sidorna har bara varit av helt fel anledningar.
Varför har det varit av fel anledningar? Det är betydligt roligare att håna Soran över att han odlar ISIS-skägg än att han beter sig som en ansvarslös frånvarande negerpappa.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Vem i hela friden bryr sig om hur hans skägg ser ut?
Det är faktiskt jävligt relevant, och jag är seriös när jag säger det: antingen är Soran psykiskt sjuk som plötsligt fick den dåliga idén att odla fult terroristskägg, eller så är det en stark indikation att Soran på fullaste allvar är ISIS-sympatisör (inte helt ovanligt bland kurder som ju trots allt är sunnimuslimer). Alternativt kan det också vara som så att Soran helt enkelt genomgår en misogynistisk period; en hel del "kvinnohatande" män har en tendens att odla ett rejält skägg av någon anledning, jag vet inte riktigt varför det är så, antagligen känner de sig manligare eller något, tror att skägg ger dem mer fitta osv.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Golddigger?
Ja. Hon är helt enkelt en career-girl. Hon inledde ett förhållande med Soran för att få uppmärksamhet och eventuella karriärval som medföljer därefter. Tro det eller ej, men så tänker faktiskt många kvinnor. Hon uttnytjade Soran mer än vad han utnyttjade henne.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
De var i ett långvarigt förhållande.
Hon hade inte fött hans barn om han inte vore kändis och hade bra ekonomi.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Han sa att han ville ha barn tillsammans med henne.
Otur för henne.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Han skyddade sig inte.
Om någon behöver skydd mot någon så är det personen ifråga som inleder ett sexuellt förhållande med Soran Ismail

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Hon trodde hon var i ett stabilt förhållande med sin bästa vän, sedan lämnade han henne.
Ja hon var blåst och lättlurad som alla andra tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Han tog inte sitt ansvar. Han ljög för henne, och sedan stack han. När man varit tillsammans med någon i flera år och planerat att skaffa barn och aktivt arbetade för att nå den drömmen har man inte gjort något fel som litat på sin partner och trott att det var på allvar.
Hon borde ha vetat bättre från första början än att inleda ett förhållande med en ful jävel som Soran Ismail. Fula människor har generellt sett dåliga personligheter. Ingen vettig, sund, psykiskt frisk kvinna, går och dejtar någon som Soran Ismail till att börja med. Och går man emot alla ens instinkter och gör det ändå, ja då får man faktiskt skylla sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Det handlar inte om att vara en "sund" kvinna.
Jo det gör det visst, och sunda kvinnor är en allt mindre minoritet för varje år som går. Kvinnor har ingen självrespekt idag, och det har du feminismen att tacka för! Ingen självrespekterande kvinna med bra självförtroende, dejtar någon som Soran till att börja med.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Ansvaret ligger inte hos henne, vad är det som är så svårt att förstå?
Ditt feministiska skitprat, givetvis. Nu håller jag visserligen med dig om att kvinnor är ansvarslösa (eftersom kvinnor inte är vuxna; endast den som kan odla skägg är potentiellt vuxen), men ni feminister påstår ju att kvinnor också är människor, då måste ni förstå att kvinnor inte bara har rättigheter utan även skyldigheter, och när det kommer till skyldigheter ingår både ansvarstagande och sunt förnuft. Vi kan inte klandra Soran för att han beter sig som en stereotypisk neger; det var förväntat av Soran från första början (vadå, trodde du verkligen att Soran skulle bli en seriös fader som uppfostrar barn?), men vi kan klandra henne för att överhuvudtaget ha särat på benen till en så ful, korkad och vidrig kvasimänniska som Soran Ismail. Synden straffar helt enkelt sig själv, och det är en bra läxa för framtida kvinnor att lära sig av henne.

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
I din utopiska värld kanske alla blir kära i rätt person hela tiden, men i verkligheten ser det inte ut så. Har du aldrig varit olyckligt kär? Varför valde du i så fall att inte bara sluta vara kär och istället bli kär i någon som var rätt för dig? Helt skev syn på hur mänskliga känslor fungerar.
Jag är den enda vettiga människan på planeten; alla andra är iGnoranta iDioter, dårar, galningar och rent allmänt självbesatta narcissister som inte förstår hur världen fungerar.

Sedan var det aldrig äkta kärlek mellan henne och Soran. Äkta kärlek är när en kvinna vill ha en man för den han är, inte för hans pengar eller sociala status. Ta dig en seriös titt på Soran, och handen på hjärtat, skulle du ärligt talat kunna äkta kärlek för en så ful människa som Soran? Uppenbarligen knullade hon med Soran för hans löjliga kändisskap. Hade han varit en vanlig ghettokurd från Uppsala eller något, då hade hon aldrig tittat åt hans håll.

Sedan är det skillnad på mig och henne: jag har bra smak, och de tjejer jag varit olyckligt kär i har alla sett ut som människor. Olyckligt kär är dessutom en tonårsgrej när man inte riktigt kan styra sina känslor och hormoner i den åldern, och blir kär i vem som helst som råkar se lite bra ut. När man är vuxen kommer kärlek först efter att man har lärt känna kvinnan ifråga, och förstått att det här är en bra människa på både in- och utsidan.
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2015-05-09 kl. 15:11.
Citera
2015-05-10, 11:34
  #436
Medlem
Condottieris avatar
Att Soran är en parodisk figur råder inga tvivel om. Mycket möjligt att han kan vara hygglig när det passar honom, liksom de flesta människor brukar kunna. Men det räcker liksom inte, man måste ha lite fler mänskliga kvalitéer än så för att kvalificera sig som människa, helt enkelt. För mig är han främst intressant (i den mån han överhuvudtaget ens är intressant) som representant för, och utflöde av en allvarligt sjuk offentlig mentalitet och samhällsmoral. Han är helt enkelt överhetens springpojke, dessutom en extremt töntig och muppig sådan.
Citera
2015-05-11, 16:56
  #437
Medlem
peerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag är den enda vettiga människan på planeten; alla andra är iGnoranta iDioter, dårar, galningar och rent allmänt självbesatta narcissister som inte förstår hur världen fungerar.

Suck. Nåja, det var värt ett försök.
Citera
2015-06-04, 11:50
  #438
Medlem
starbounds avatar
Nu är hon igång igen.

Denna kvinna är ren och skär underhållning.

https://twitter.com/kapolain
Citera
2015-06-07, 18:31
  #439
Medlem
peerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starbound
Nu är hon igång igen.

Denna kvinna är ren och skär underhållning.

https://twitter.com/kapolain

Men ge fan. Det finns inget kul i att vara ensamstående i en kamp mot någon som har så pass mycket stöd som Soran har. Hörde nyligen en konversation de hade på ett café, det var vidrigt hur han betedde sig, och fortsätter bete sig.
Citera
2015-06-15, 22:07
  #440
Medlem
Kommer alltid att vara på Cs sida i allting, varför är en lång historia. Tro inte att ni vet hur personer är bara för att de twittrar/sitter i nyhetsmorgon/gör serier/osv osv på sina sätt. Så som folk uppfattas genom rutan eller datorn kan vara jävligt långt ifrån verkligheten.

Sen huruvida hon gör rätt i att kötta ut allting på twitter är en annan sak, men tror fan ingen här inne kan tänka sig i hennes sits och kanske hade man gjort likadant.
Citera
2015-06-15, 22:44
  #441
Medlem
TröttSvensks avatar
Varför hatar han Svenskar ?
Citera
2015-07-04, 12:01
  #442
Medlem
Lite roligt att hans ex till och med får medhåll från andra om vilket svin han är.

https://twitter.com/upprordtjej/stat...789056?lang=sv
Citera
2015-10-12, 21:12
  #443
Medlem
starbounds avatar
‏@Kapolain 10 okt.
Hatar att jag ska behöva stå ut med offentligheten på det sättet. Och nej, jag har inte valt det.


Komiken!

Twittra offentligt om att man inte står ut med offentligheten.

Ironin!
Citera
2015-10-12, 22:26
  #444
Medlem
Amors avatar
Har han på något sätt monterats ner från sin pk-piedestal efter att han gjorde den där hysteriska FI-kvinnan med barn?

Eller är det så att "rasifierade" allt jämt står över kvinnor i pk-hierarkin?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback