2010-02-20, 23:28
Medlem
TS huvud kommer hittas i skogen om ett par månader när snön har lagt sig, head's up.
Citera
2010-02-21, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackapa
Nej, inte det är inte alls den typen av information många av mina kompisar besitter.
Klart, det kan vara någon som vill jävlas. Men isåf har de gjort det väldigt bra..

Nu bilr jag nyfiken på vad för slag information den arabiske bögen har på dig som inte dina kompisar (och knappt du själv) känner till?
Citera
2010-02-21, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Nu bilr jag nyfiken på vad för slag information den arabiske bögen har på dig som inte dina kompisar (och knappt du själv) känner till?

Var något om mina släktingar. Som du förstår kan jag inte gå in på detalj utan att outa mig själv..
Citera
2010-02-21, 12:16
Medlem
Han har väl tagit dig som slumpmässigt, kollat upp ditt namn och stalkat fram allt om dig och din familj och släktingar. Och trollar med dig, för att han vet så mycket om dig.

Eller så är han seriös, och gillar dig.
Citera
2010-02-21, 13:00
Medlem
Om han vill dig något får han väl säga det, det kan ju inte vara så viktigt. Hur gammal är du?
Tror du behöver vara försiktig då du inte vet vem det är. Jag skulle vara mycket försiktig. Kan vara någon du tidigare pratat med på Msn och sen blockat.
Citera
2010-02-21, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simplasche
Han har väl tagit dig som slumpmässigt, kollat upp ditt namn och stalkat fram allt om dig och din familj och släktingar. Och trollar med dig, för att han vet så mycket om dig.

Eller så är han seriös, och gillar dig.

Trodde jag också i början. Men vissa saker är väldigt svåra att vaska fram, han måste ha varit jävligt grym isåf. Ser inte poängen i att lägga ner denna energi om han slumpat fram mig.

Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Om han vill dig något får han väl säga det, det kan ju inte vara så viktigt. Hur gammal är du?
Tror du behöver vara försiktig då du inte vet vem det är. Jag skulle vara mycket försiktig. Kan vara någon du tidigare pratat med på Msn och sen blockat.

Jag är i de tidiga åren av 20-intervallet.
Citera
2010-02-24, 23:00
Medlem
selusts avatar
Facebook grupp!

Kom över denna grupp på facebook: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?v=wall&ref=search&gid=432875885642

är det någon här inne som ligger bakom den?
såg att vår käre vän Raka Arsel är medlem.
Läste igenom loggen och fick mig ett antal goda skratt!
Citera
2010-02-24, 23:03
Medlem
Dr.Dres avatar
Titelsärskrivare är ni åtminstone båda två

www.stfu.inc.se
Citera
2010-02-24, 23:24
Medlem
Chokemeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selust
Kom över denna grupp på facebook: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?v=wall&ref=search&gid=432875885642

är det någon här inne som ligger bakom den?
såg att vår käre vän Raka Arsel är medlem.
Läste igenom loggen och fick mig ett antal goda skratt!
Ser faktiskt inget kul i den gruppen

Det vore kul om någon skrev inlägg med lite tanke bakom (givetvis inte seriösa inlägg ) men på något vis intelligenta.

Och fy fan vilken kass tyska alla har
Citera
2010-04-03, 17:17
Medlem
Limma skinkbits avatar
Facebook profilbilder

Tänkte bara spy lite galla över alla dessa obehagliga människor som sätter sina (å så gulliga) barn som profilbilder på Facebook. Va fan, bara för att du har blivit förälder så har du väl inte förlorat din egen identitet? Du är inte heller på något sätt unik, miljarder människor på vår jord har fått barn före dig. För fasen... Söker jag upp dig på Facebook så vill jag se på bilden att det är DU, jag vill inte se dina jävla barn. Det kan vi ta när vi har blivit vänner...
Så... Någon mer som retar sig på fenomenet?

LS
Citera
2010-04-03, 17:18
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Någon mer som retar sig på fenomenet?
Nej.
Citera
2010-04-03, 17:20
Medlem
Gwildors avatar
Jag stör mig lite på det.. Eller ja, inte på just själva grejen att de har ungen/arna som profilbild, men att verkligen ALLT ska kretsa om ungen, och att de även har 20 bildalbum som heter typ "MAMMAS GOSKIT!!!!!!!!!!" med 400 exakt likadana bilder på ungen när de bakar kaka eller massa statusuppdateringar hela jävla tiden där det står "Idag har jag och Ludde gått en promenad till lekparken, sen åt vi pannkaka!"
Senast redigerad av Gwildor 2010-04-03 kl. 17:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in