2010-01-08, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Du kan vara meningslös.

Kan någon posta bilden då?
Här. http://img11.imageshack.us/img11/30/n100000598209146364.jpg
Citera
2010-01-08, 01:43
Bannlyst
Vem av er är Victor Sorrick?
Citera
2010-01-08, 01:53
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudglass
Här. http://img11.imageshack.us/img11/30/n100000598209146364.jpg
Är det en man eller? fattar inte
Citera
2010-01-08, 02:27
Medlem
1588s avatar
Citat:
Vad fan är detta? Idioter som låtsas vara tjejer, snor en bild från watchmygf eller liknande och addar random folk bara på kul. Fattar inte.

http://www.facebook.com/photo.php?pid=83883&id=100000410378978#/profile.php?v=wall&id=100000598209146

Kan någon förklara?

Om jag fattar dig rätt, så tycker jag också det är jävligt konstigt när nån snygg tjej från typ italien eller numibia addar en. Får en krypande känsla av övervakning och virus, dom som gjort så med mig har nämligen haft ca 4 facebookvänner vilket ser lite märkligt ut...
Citera
2010-01-08, 02:36
Medlem
Ookels avatar
Det har jag aldrig häller förstått mig på, antagligen så är det killar som vill dra åt sig uppmärksamhet från andra killar?
Citera
2010-01-08, 04:47
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1588
Om jag fattar dig rätt, så tycker jag också det är jävligt konstigt när nån snygg tjej från typ italien eller numibia addar en. Får en krypande känsla av övervakning och virus, dom som gjort så med mig har nämligen haft ca 4 facebookvänner vilket ser lite märkligt ut...

Tycker likadant. Känns sjukt udda att någon bara slumpmässigt addar en på facebook. Virus vet jag väl inte, men övervakning möjligtvis. Jag är väl en sån som tycker att mina vänner och inga fler har att göra med vad jag gör på min fritid, så jag brukar heller inte besvara dessa förfrågningar med ett "Ja".

Citat:
Vad fan är detta? Idioter som låtsas vara tjejer, snor en bild från watchmygf eller liknande och addar random folk bara på kul. Fattar inte.

http://www.facebook.com/photo.php?pid=83883&id=100000410378978#/profile.php?v=wall&id=100000598209146

Kan någon förklara?

Sant, det är galet skumt att folk inte har något bättre för sig. Det roliga skulle ju vara om människan på bilden upptäckte att denne har en helt annan användare som skriver diverse konstiga saker till diverse konstiga människor..
Citera
2010-01-08, 05:08
Medlem
AfternoonDelights avatar
Citat:
Idioter på facebook

Ja, det är ganska idiotiskt att använda facebook. Att dessutom tro att Facebook på något vis är befriat från s.k. troll är ju ännu dummare.
Citera
2010-01-23, 01:59
Medlem
Djävlas med ett ex på facebook

Den här kvällen har varit ganska tråkig, tills nu.
Mitt ex som jag gjorde slut med för 3-4 år sedan sparade en gång sitt inlogg till msn messenger på min dator, ni vet "kom ihåg mitt lösenord-funktionen".
Vid den här tiden höll jag på med Poison Ivy (ett program för att skapa egna trojaner), så jag gjorde en trojan och smittade min egen dator då Poison Ivy kunde ta fram de sparade lösenorden från msn i ren text isället för stjärnor.
Det var en kul grej som jag aldrig berättade för henne, men ikväll kom jag att tänka på henne (ett jävla as är hon) och att jag fortfarande minns lösenordet.
Jag testade det på hennes facebook (hon hade även publicerat sin email på sin profil) och det funkade utmärkt. Hon använder fortfarande samma lösenord!

Nu vill jag ha förslag på saker jag kan göra. Har redan läst igenom inkorgen, men hittade inget intressant/snusk. Några av hennes kompisar är så jävla äckligt cp så att djävlas med dem känns också helt rätt.
Så, överraska mig med djävulsskap!
Citera
2010-01-23, 02:02
Medlem
fags avatar
Gå och lägg dig och dröm om att växa upp tills imorgon, mate.

Annars kan du ju köra några sköna statusuppdateringar lite då och då och sakta ta över hennes liv. Byt "interested in" till women och skriv lesbiska antydningar till varenda vän.

puss
Citera
2010-01-23, 02:05
Medlem
Efterblivions avatar
Skriv ett mejl till hennes föräldrar att hon är gay, som är väldigt beroende av droger..Samt att det var hon som brände upp vedboden
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fag
Gå och lägg dig och dröm om att växa upp tills imorgon, mate.

Annars kan du ju köra några sköna statusuppdateringar lite då och då och sakta ta över hennes liv. Byt "interested in" till women och skriv lesbiska antydningar till varenda vän.

puss
Om att växa upp innebär att sluta djävlas med folk vill jag inte växa upp, precis som Pippi! =)
Dock gillar jag dina förslag, ska ändra hennes sexualitet på en gång!
Citera
Medlem
jonas401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenPanaka
Den här kvällen har varit ganska tråkig, tills nu.
Mitt ex som jag gjorde slut med för 3-4 år sedan sparade en gång sitt inlogg till msn messenger på min dator, ni vet "kom ihåg mitt lösenord-funktionen".
Vid den här tiden höll jag på med Poison Ivy (ett program för att skapa egna trojaner), så jag gjorde en trojan och smittade min egen dator då Poison Ivy kunde ta fram de sparade lösenorden från msn i ren text isället för stjärnor.
Det var en kul grej som jag aldrig berättade för henne, men ikväll kom jag att tänka på henne (ett jävla as är hon) och att jag fortfarande minns lösenordet.
Jag testade det på hennes facebook (hon hade även publicerat sin email på sin profil) och det funkade utmärkt. Hon använder fortfarande samma lösenord!

Nu vill jag ha förslag på saker jag kan göra. Har redan läst igenom inkorgen, men hittade inget intressant/snusk. Några av hennes kompisar är så jävla äckligt cp så att djävlas med dem känns också helt rätt.
Så, överraska mig med djävulsskap!

Skriv i loggen typ: Är grymt kåt, måste bara ha nåt ikväll...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in