2011-12-18, 22:28
Avslutad
Använder ingen profilbild och har aldrig gjort (!). Tycker dock det är grymt tråkigt av mig, men grejen är att jag inte har någon bra bild. Har bara blivit taggad på fyllebilder och texter/bilder på random saker. Inga porträtt eller egna tagna "seriösa" kort då jag verkligen inte gillar att vara med på kort.

Tycker ni personer utan profilbild borde skaffa? Får ni ett dåligt första intryck om ingen har en bild? Trivs inte på bild och skulle aldrig ställa mig i spegeln och ta ett ego-kort. Bör jag ladda upp en random bild på nåt bara?
Citera
2011-12-18, 23:09
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettbranick
Använder ingen profilbild och har aldrig gjort (!). Tycker dock det är grymt tråkigt av mig, men grejen är att jag inte har någon bra bild. Har bara blivit taggad på fyllebilder och texter/bilder på random saker. Inga porträtt eller egna tagna "seriösa" kort då jag verkligen inte gillar att vara med på kort.

Tycker ni personer utan profilbild borde skaffa? Får ni ett dåligt första intryck om ingen har en bild? Trivs inte på bild och skulle aldrig ställa mig i spegeln och ta ett ego-kort. Bör jag ladda upp en random bild på nåt bara?

Jag givetvis bara tala för mig själv, men ja.
Jag tycker absolut du ska skaffa en profilbild.
Citera
2011-12-18, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Jag givetvis bara tala för mig själv, men ja.
Jag tycker absolut du ska skaffa en profilbild.

Men jag har inga bra bilder på mig själv och tar inte ego-pics. Dagens I-landsproblem
Citera
2011-12-19, 20:16
Medlem
Vad är egentligen grejen med att tjejer skriver ett H i sina statusuppdateringar?
Citera
2011-12-19, 23:36
Medlem
drullureds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattBuckner
Vad är egentligen grejen med att tjejer skriver ett H i sina statusuppdateringar?
BH-storlek
Citera
2011-12-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drullured
BH-storlek
hehe..
Har dock märkt att killar även skriver det, smyger in ett H här och där. Vad fan betyder det?
Citera
2011-12-20, 11:59
Medlem
Jag har sett att dem skriver G efter sin status?
Citera
2011-12-27, 15:54
Medlem
eXtremos avatar
Finns det någon bättre FB-app än MyNetwork ( http://www.facebook.com/MyFnetwork/ ) för att se hela nätverket och hur det hänger ihop? Använder man nämnda app ser man hur vännerna hänger ihop, vilket är ganska intressant då kopplingar man inte hade en aning om syns, men det blir väldigt rörigt och majoriteten av kopplingarna syns inte, då vänner flyter in i varandra.
Citera
2011-12-27, 21:02
Medlem
Jag snackade med en polare precis om chatten på facebook. Han hade funderat och trodde att de vänner som poppar upp högst upp på chatten till höger är de som besökt ens profil senast. Vi snackade ett tag och det verkade rätt troligt. Jag har tidigare trott att det är ens vänner som är "stjärnade" men när jag ser efter är det flera där som jag inte lagt till i "favoritkatergorin" för vänner. Han sa något som jag håller med om, när man träffat folk ute på krogen eller något liknande så poppar de ofta upp dagen efter på chatten. Är det någon som har koll på hur det faktiskt ligger till? Fungerar chatten som någon "typ" dina senaste besökare eller är det beroende av något helt annat?
Citera
2011-12-27, 22:28
Medlem
beshliks avatar
Vad är det för vänner som ploppar upp till vänster på startsidan? de som besökt ens profil mest gånger?
Citera
2011-12-29, 06:22
Medlem
Tja, är det någon som vet mer om en så kallad Jan Fredriksson som är Sveriges facebook-ansvarige? Hur får jag tag på honom? Adress, telefonnummer, personnummer etc? Vill honom allt gott nämligen.
Citera
2011-12-29, 13:07
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isidorsson
Jag snackade med en polare precis om chatten på facebook. Han hade funderat och trodde att de vänner som poppar upp högst upp på chatten till höger är de som besökt ens profil senast. Vi snackade ett tag och det verkade rätt troligt. Jag har tidigare trott att det är ens vänner som är "stjärnade" men när jag ser efter är det flera där som jag inte lagt till i "favoritkatergorin" för vänner. Han sa något som jag håller med om, när man träffat folk ute på krogen eller något liknande så poppar de ofta upp dagen efter på chatten. Är det någon som har koll på hur det faktiskt ligger till? Fungerar chatten som någon "typ" dina senaste besökare eller är det beroende av något helt annat?
Osannolikt enligt mig. Jag tror däremot att det är de vänner man interagerar mest med/senast med då det under en längre tid varit samma vänner som ploppat upp i chatten som jag har talat med under de senaste veckorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in