2010-06-11, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hampus183
Precis....
Jag har inga problem att diskutera BMC och även svara på frågor från dem som kanske inte vet så mycket. Men finns ingen mening med att droppa namn eller ge ut personlig eller klubb-interna information/informationer. Jag bidrar inte till veckans skvaller.
Jag menar, vad har det för betydelse för folk att veta antal osv. Statestik eller vad..
har man lite koll på klubb-storlekar rent allmänt så vet man att en normal-stor mc-klubb (oavsett namn på ryggen) många gånger består av 8-10 medlemmar och har kanske en nära svans (support) på kanske lika många. Typ..
Och de som vet mer vet ochså att en standard-regel (på många håll) e minst 5 medlemmar i en klubb eller avdelning.
Så med lite slutledning kan man sedan gissa sig till hur många medlemmar en klubb har.
Nu vet vi ochså att vissa av HA's avdelningar är/var stora som fan. (därav delningar)
Det om det..

Tycker du levererar fakta och det uppskattas.
Citera
2010-06-11, 17:50
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:

Dum fråga-dumt svar...
Tycker inte alls att frågan är så dum. Kan vara kul och veta vad folk som skriver här har för anknytning till 1% klubbarna. Så kan ju dom som har lust att skriva och avslöja det som dom känner för.
Citera
2010-06-11, 18:04
Medlem
Lowrider66s avatar
Citat:
Precis....
Jag har inga problem att diskutera BMC och även svara på frågor från dem som kanske inte vet så mycket. Men finns ingen mening med att droppa namn eller ge ut personlig eller klubb-interna information/informationer. Jag bidrar inte till veckans skvaller.
Jag menar, vad har det för betydelse för folk att veta antal osv. Statestik eller vad..
har man lite koll på klubb-storlekar rent allmänt så vet man att en normal-stor mc-klubb (oavsett namn på ryggen) många gånger består av 8-10 medlemmar och har kanske en nära svans (support) på kanske lika många. Typ..
Och de som vet mer vet ochså att en standard-regel (på många håll) e minst 5 medlemmar i en klubb eller avdelning.
Så med lite slutledning kan man sedan gissa sig till hur många medlemmar en klubb har.
Nu vet vi ochså att vissa av HA's avdelningar är/var stora som fan. (därav delningar)
Det om det..
Standardregel på de flesta håll med minst 5 medlemmar,ja mest inom sbm
Citera
2010-06-11, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowrider66
Standardregel på de flesta håll med minst 5 medlemmar,ja mest inom sbm

Mmm, och inte bara inom sbm..
även hos bmc.
Citera
2010-06-11, 18:14
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Tycker inte alls att frågan är så dum. Kan vara kul och veta vad folk som skriver här har för anknytning till 1% klubbarna. Så kan ju dom som har lust att skriva och avslöja det som dom känner för.

Många av skribenterna i den här tråden är avdankade gubbar med en dröm om läderbyxor, skinnväst och skit under naglarna, men för de flesta av dessa rövslickare stannar det vid just bara drömmar.

Vem är 26-åringen i Borås som åtalades nu i veckan? Har för mig att det handlade om övervakningskameror som han satt upp på klubbhuset, utan tillstånd
Är negern Jönsson fortfarande aktiv inom BMC Borås?
Citera
2010-06-11, 20:37
Medlem
Suckens avatar
Citat:
Bomber som sprängs på allmänna platser, skottlossningar bland vanliga medborgare, utpressningar av företagare...listan kan göras lång. Det som står i tur på din dagslista nu är att åter krypa in i det hål du kom ifrån och hålla käft tills du har något vettigt att skriva.

Citat:
Vad är det som är roligt med det jag skrev? Eller är ditt inlägg kanske någon slags ironi där du menar att saker som jag skrev om inte händer?

Det som jag tycker är roligt är det som jag markerat fett. För övrigt så är inte du rätt person att bedömma om det jag skriver är vettigt eller ej.

Din inställning till 1% och deras farlighet står inte upp på egna ben - du suger åt dig de uppblåsta lögner som våra aftonskvallertidningar skriver. Om du levt med bikers så skulle du vetat bättre.
Men att sedan Banditerna och deras svans av inavlade stödtrupper gör allt för att dra Svenska hojkulturen i skiten minskar inte precis flödet av bränsle till pressens 1%-bubbla!
Citera
2010-06-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sucken
Asiatisk pyjamassportare i Dalarna.

var det verkligen nån av dom som åkte hoj?
Citera
2010-06-13, 09:02
Medlem
Suckens avatar
Citat:
Och du har fel i stort sätt alla dina uttalanden. Du verkar ha läst dig till allt det som du tror dig veta om bikers - inte sant! Det våld som sker i bikermiljön är till övervägande del våld som drabbar just bikers eller framför allt de som rör sig i den miljön utan att fatta hur man ska bete sig..

Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
var det verkligen nån av dom som åkte hoj?

Han rörde sig i de kretsarna och följde ej spelets regler. Därför drabbades han av väldet.
Citera
2010-06-13, 09:49
Medlem
Citat:
Han rörde sig i de kretsarna och följde ej spelets regler. Därför drabbades han av väldet.

Sluta googla nu.
Nej, han var inte inne i miljön.
Han var en "gangster/tuffing", och Inte var han pyjams-gosse. Han var en duktig thai-boxare.
De i Falun hade mycket respekt för honom pga han "kapacitet", därav det våldsamma slutet- kan ej ta chanser med någon som e kapabel att banka hela högen.
Yes, dom alla körde hoj, kanske inte jättebra men trots det så körde dem alla hoj- precis som man måste i en mc-klubb.
Citera
2010-06-13, 10:41
Medlem
Suckens avatar
Citat:
Sluta googla nu.
Nej, han var inte inne i miljön.
Han var en "gangster/tuffing", och Inte var han pyjams-gosse. Han var en duktig thai-boxare.
De i Falun hade mycket respekt för honom pga han "kapacitet", därav det våldsamma slutet- kan ej ta chanser med någon som e kapabel att banka hela högen.
Yes, dom alla körde hoj, kanske inte jättebra men trots det så körde dem alla hoj- precis som man måste i en mc-klubb.

1. Jag goglar inte!
2. Om han inte var i "miljön" , vad gjorde han då vid/i klubblokalen?
3. Pyjamassportare - samlingsnamn för utövare av asiatiska kampsporter.
4. Thaigossen körde inte hoj.
Senast redigerad av Sucken 2010-06-13 kl. 10:56.
Citera
2010-06-13, 11:30
Medlem
fuckshitups avatar
Citat:
1. Jag goglar inte!
2. Om han inte var i "miljön" , vad gjorde han då vid/i klubblokalen?
3. Pyjamassportare - samlingsnamn för utövare av asiatiska kampsporter.
4. Thaigossen körde inte hoj.

2. Han ville bara dricka öl, umgås samt meka med motorcyklar
Citera
2010-06-13, 12:24
Medlem
Suckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckshitup
2. Han ville bara dricka öl, umgås samt meka med motorcyklar

Ja -eller hur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera