2010-02-02, 22:30
Medlem
Civilsnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
EDIT: Idagsläget är det inte så många invandrare i svenska BMC, i alla fall inte alls som förr. Teamet står väl för att kvoten höjs, men i själva BMC har det minskat.

Jodu. Finns en hel del invandrar i BMC. Ialafall här i västra Sverige (Göteborg etc).
Citera
2010-02-02, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Civilsnuten
Jodu. Finns en hel del invandrar i BMC. Ialafall här i västra Sverige (Göteborg etc).
Jo där är väl de i majoritet.(i den ena avdelningen) Men det är ju ändå skillnad på invandrare och invandrare, om du fattar hur jag menar. Ta Rolle, han snackar svenska som en svensk och ser ut som en, men han räknas väl till invandrare då han har utländskt påbrå. Finns flera exempel till i den avdelningen.
I den andra avdelningen så är det bara svenskar, vad jag vet. I stort sett i alla fall.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-02-02 kl. 22:39.
Citera
2010-02-03, 09:04
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casanova4real
Jävla äckel Bandidos Sålde Andreas Själ!!!!! Ni E Ett Gäng Fega Nollor! Våga Inte Ens Hämnas Honom!!! Va Inte Han En Broder?????? Ha Era Töntar??????? Eller Var Det Kanske För Att Han Va X? För Ni I Bandidos Inte Gör Något Ni Kan åka Dit För? Bandidos Utav Egen Erfarenhet Och Folk Runt Omkring är Ett Gäng Av Väldigt Lågt Standard Töntar Till Medlemmar Ni Har Max 10 I Hela Sverige Sóm Verkligen Har Krut I Sej! Och Hela Bandidos Styrs Av Hells Angeles I Sverige Tro Meej!!!! Sveriges Bmc Mörklägger Mycket För Sina Egna Högre Uppsatta I Usa Och Europa!!! Sveriges Bandidos är Ett Gäng Som Inte Ens Följer Sina Egna Regler Och Det Gör Dom Inte Farligare Gott Folk Utan Mer Korkade!!!!! Sisst Men Inte Minst Bandidos Fuck You!!!!!!!

Men lilla vän, broder hit och broder dit. De skulle inte hämnas om det handlade om deras egna mor, så förvänta dig ingen hämnd när en simpel dräng blivit punkterad för gott. Brodermentaliteten är bara tomma ord. Allt handlar om blåsa varann på bästa vis utan att bli påkommen. Se på Mehdi Seyyed, hur många har inte han golat ner
Citera
2010-02-04, 01:44
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Jag har för mig att det finns någon avdelning i Tyskland med bara invandrare, eller i alla fall nästintill. Så det är nog en intern åsikt, som du sa.

EDIT: Idagsläget är det inte så många invandrare i svenska BMC, i alla fall inte alls som förr. Teamet står väl för att kvoten höjs, men i själva BMC har det minskat.

Jo precis, sen har jag svenska vänner inom BMC som haft synpunkter om invandrarna. Finns ju en del ex nazister med. Men jag har aldrig sett BMC som annat är pack tills för några år sen en barndomsvän gick upp i klubben. Så jag har ändrat syn på vissa saker. Hur som helst så kommer min själ alltid vara röd/vit..

Den tyska avdelningen känner jag inte till så jag ska höra mig för rent privat. Men kommer av naturliga själ inte outa mitt svar.

Nja jag har upplevt att det är väldig mycket invandrare över lag och av naturliga anledningar söder ut i landet.
Citera
2010-02-04, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Nja jag har upplevt att det är väldig mycket invandrare över lag och av naturliga anledningar söder ut i landet.
Det är fortfarande lika många, men svenskarna har blivit fler, så därför är invandrar% lägre nu, mot innan, det var det jag menade. Det har ju tillkommit en hel avdelning med nästan bara svenskar, och i den andra tror jag det är 50-50, inklusive proppar. (talar om avdelningarna i Göteborg främst)
Citera
2010-02-04, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Jo det förstod jag med. Men jag syftade mer till om han hade någon mer generell punkt han undrade över.

Anledningen till att jag frågade är för att jag har fått höra 3st relativt lika berättelser, från 3 helt olika håll varav ett medan jag var i Holland (av alla ställen). Rykten har en tendens att sprida sig långväga

Kontentan lyder: BMC Sweden erbjuder sig att driva in en skuld som det finns lika mycket papper på som, and I quote, på en oanvänd toalettrulle. Inga konstigheter alltså. Dessutom är den skuldskyldige ingen dununge, alltså ingen "civil", ergo inga problem.

BMC Sweden får $ som ska täcka eventuella utgifter.

Därefter händer tydligen ingenting, bortsett från att vissa inblandade skyller på allt & alla. Något 08 kapitel påstår sig att dom ska ta över och råda bot på situationen men även där blir det knäpptyst.

Smeten ska tydligen ha börjat i Västerås och sedan rört sig uppåt. Man kan ju tycka vad man vill om dessa klubbar men en rekommendation är nog att arbeta lite på sitt "kundcredd"
Citera
2010-02-04, 23:35
Medlem
Softails avatar
Veterans MC bekänner färg:

http://www.veterans-mc.eu/site/gallery/2009/12-December-09/New-Year-2009/IMG_3450.jpg
Citera
2010-02-05, 00:44
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Anledningen till att jag frågade är för att jag har fått höra 3st relativt lika berättelser, från 3 helt olika håll varav ett medan jag var i Holland (av alla ställen). Rykten har en tendens att sprida sig långväga

Kontentan lyder: BMC Sweden erbjuder sig att driva in en skuld som det finns lika mycket papper på som, and I quote, på en oanvänd toalettrulle. Inga konstigheter alltså. Dessutom är den skuldskyldige ingen dununge, alltså ingen "civil", ergo inga problem.

BMC Sweden får $ som ska täcka eventuella utgifter.

Därefter händer tydligen ingenting, bortsett från att vissa inblandade skyller på allt & alla. Något 08 kapitel påstår sig att dom ska ta över och råda bot på situationen men även där blir det knäpptyst.

Smeten ska tydligen ha börjat i Västerås och sedan rört sig uppåt. Man kan ju tycka vad man vill om dessa klubbar men en rekommendation är nog att arbeta lite på sitt "kundcredd"

Hehe okej jag kan erkänna att det inte skulle förvåna mig om det handlar om Västerås.. Inget illa om klubben men dem verkar dras med en del suspekta personer. En annan av deras gubbar gjorde en jävla tabbe, kan tänka mig att det är samma sak vi tänker på. Men jag har ingen insyn i den klubben mer än att jag tycker synd om dem på sommaren, kan inte va kul att vara granne med Västerås soptipp
Citera
2010-02-05, 00:45
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Det är fortfarande lika många, men svenskarna har blivit fler, så därför är invandrar% lägre nu, mot innan, det var det jag menade. Det har ju tillkommit en hel avdelning med nästan bara svenskar, och i den andra tror jag det är 50-50, inklusive proppar. (talar om avdelningarna i Göteborg främst)

Hur vi än kommer att vrida och vända på saken så är det logiskt att det är mest invandrare klubbarna i söder.
Citera
2010-02-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Veterans MC bekänner färg:

http://www.veterans-mc.eu/site/gallery/2009/12-December-09/New-Year-2009/IMG_3450.jpg
Det var ett tag sen .. skillnaden är att det inte basuneras ut..
Citera
2010-02-05, 15:26
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atero
Det var ett tag sen .. skillnaden är att det inte basuneras ut..

Jo deras sympatier har varit kända ett tag. Det nya märket på västen kom väl dit på nyårsafton. Så snart byts väl resterande märken mot red & gold.
Citera
2010-02-05, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Jo deras sympatier har varit kända ett tag. Det nya märket på västen kom väl dit på nyårsafton. Så snart byts väl resterande märken mot red & gold.

Veterans kommer dock att finnas kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in