2013-10-08, 14:11
Medlem
Citat:
Bandidosmannen: Vi förföljs som judarna

http://www.expressen.se/kvp/bandidosmannen-vi-forfoljs-som-judarna/

Citat:
Lokalpolitikerna kräver en flytt och under söndagen demonstrerade uppemot 1000 personer mot Bandidos klubbhus i ett bostadsområde i Vanløse.

Nu jämför Bandidosmannen Brian Sandberg protesterna med förföljelsen av judar under andra världskriget.

https://www.facebook.com/pages/Brian-Sandberg/518658254818295?fref=ts

Citat:
Jeg forstår godt borgerne ikke vil være naboer til Rockerborge. Men det som sker lige nu minder meget om Jødeforfølgelsen inden 2. Verdenskrig startede.
Citera
2013-10-08, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustFactsNoBS

Härligt och se de små "barnen" gråta ut i media. Det där är inga män det där
Citera
2013-10-13, 12:22
Bannlyst
Hur går de för Bollnäs Gecko?
Är han kvar i BMC Stockholm eller har han lämnat?
Citera
2013-10-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustFactsNoBS

Brian Sandberg -10 oktober "Forudbestil Bogen her, tryk på linket nedenuder"

http://www.arnoldbusck.dk/boeger/biografier-erindringer/exit-hells-angels#sthash.82xenfXM.gbpl

Citat:
15 personer blev i 2012 dømt i det, der er blevet kaldt Danmarkshistoriens største rockersag. Sagen omfattede en stribe drabsforsøg begået af personer med tilknytning til Hells Angels, og i byretten blev der delt 135 års fængsel ud. To af de dømte har i dag brudt med Hells Angels. Den ene er gået under jorden i et vidnebeskyttelsesprogram. Den anden er medlem hos Bandidos.
Citera
2013-10-13, 16:55
Medlem
veritatems avatar
Hur går det för "tandröte" Rille nuförtiden , är han medlem i Göteborg fortfarande ?
Citera
2013-10-13, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Hur går det för "tandröte" Rille nuförtiden , är han medlem i Göteborg fortfarande ?

Jadå. Han har dock synts en del i Stockholm under sommaren med andra kamelryttare från BMC.
Citera
2013-10-13, 17:19
Medlem
veritatems avatar
Tack för detta !
Letar Rille nya kompisar på andra sidan tro , Mehti kryper väll ut vilken sekund som helst ?
Citera
2013-10-13, 20:49
Medlem
Nattklubben solidaritet i Stockholm verkar ha blivit ett Bandidos-hak. Senast i helgen stod det 3-4 arga pojkar med mexar-tatueringar
Citera
2013-10-14, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Tack för detta !
Letar Rille nya kompisar på andra sidan tro , Mehti kryper väll ut vilken sekund som helst ?
Är det Ridde från BMC Gbg eller Rille Fd V.P i BMC Sthlm ni syftar på?
Citera
2013-10-14, 12:12
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superman81

Står ju rätt tydligt vem dom menar, GBG får jag det till. Men ja vet inte hur den andras tandstatus är men kan det va 2 Ridde det pratas så om haha det tror jag inte. Ser nu att du skriver Rille STHLM ja. Men yes de pratar mest trolig om Ridde.

Förstår inte riktigt alls skit snack som man läser här om honom. Han kan ju inte va så värdelös och borta med tanke på att han måste ha varit fullvärdig i 10+ år. Det är inte helt lätt och det tycker jag visar på att man gör rätt saker. Har men dessutom ögonen på sig som denna man verkar ha från både omgivningen och bröder. (jag vet det från gamla tider och tänker inte ta upp hur och är medveten om att alla har ögon på sig från omgivningen men andra har det lite mer)

Jag kan givetvis ha fel och det kanske är helt fel peson jag pratar om då jag inte set denna manen "irl" hehe sen 02 skulle jag tro. (Vist var det då supperrallyt var i Ljungbyhed Skåne?)

Att man ska va i miljön så länge som han varit men att det i alla fall snackas om icke biker förstår jag inte. Men vist det är mest snack från folk som inte är från eller har varit i miljön. Möjligen lite folk från utkanten som har en skev bild av BMC.

Bland vanliga klubbar ute i landet så ses BMC som en mc-klubb och inget annat. Detta gäller även SBM klubbar och man ser även att de umgås tillsammans. Skrives ju även en hel del om att BMC kör mest bil och även med bäst på. Vad jag vet så är BMC som har som regel att man inte har väst på sig när man åker bil. Tror inte 81orna har den regeln även om det kanske tillkommit på senare år.

Men hur som har BMC striktare regler vad gäller detta. Regler för var och när du ska åka hoj finns med så det funkar inte att inte ha ett mc intresse och vara med i BMC för det är väldigt mycket åka vart år som måste göras. Därav ofta inte några jätte ombyggda hojar annat än maskinellt ofta om det inte råkar vara så att man har mer än 1 vilket iofs många har.

Ah tröttna på att skriva. Men hur som vad har Ridde han egentligen gjort alla här på FB? Är det någon avundsjuka eller vad handlar det om?
Citera
2013-10-14, 17:24
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superman81
Tror inte dom vet det själva
Citera
2013-10-14, 17:26
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
Står ju rätt tydligt vem dom menar, GBG får jag det till. Men ja vet inte hur den andras tandstatus är men kan det va 2 Ridde det pratas så om haha det tror jag inte. Ser nu att du skriver Rille STHLM ja. Men yes de pratar mest trolig om Ridde.

Förstår inte riktigt alls skit snack som man läser här om honom. Han kan ju inte va så värdelös och borta med tanke på att han måste ha varit fullvärdig i 10+ år. Det är inte helt lätt och det tycker jag visar på att man gör rätt saker. Har men dessutom ögonen på sig som denna man verkar ha från både omgivningen och bröder. (jag vet det från gamla tider och tänker inte ta upp hur och är medveten om att alla har ögon på sig från omgivningen men andra har det lite mer)

Jag kan givetvis ha fel och det kanske är helt fel peson jag pratar om då jag inte set denna manen "irl" hehe sen 02 skulle jag tro. (Vist var det då supperrallyt var i Ljungbyhed Skåne?)

Att man ska va i miljön så länge som han varit men att det i alla fall snackas om icke biker förstår jag inte. Men vist det är mest snack från folk som inte är från eller har varit i miljön. Möjligen lite folk från utkanten som har en skev bild av BMC.

Bland vanliga klubbar ute i landet så ses BMC som en mc-klubb och inget annat. Detta gäller även SBM klubbar och man ser även att de umgås tillsammans. Skrives ju även en hel del om att BMC kör mest bil och även med bäst på. Vad jag vet så är BMC som har som regel att man inte har väst på sig när man åker bil. Tror inte 81orna har den regeln även om det kanske tillkommit på senare år.

Men hur som har BMC striktare regler vad gäller detta. Regler för var och när du ska åka hoj finns med så det funkar inte att inte ha ett mc intresse och vara med i BMC för det är väldigt mycket åka vart år som måste göras. Därav ofta inte några jätte ombyggda hojar annat än maskinellt ofta om det inte råkar vara så att man har mer än 1 vilket iofs många har.

Ah tröttna på att skriva. Men hur som vad har Ridde han egentligen gjort alla här på FB? Är det någon avundsjuka eller vad handlar det om?
Helt klart nån slags avundsjuka är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in