Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ja här är en till som undrar vad det för film och är det första filmen BMC åstakommer, en ingemar Berman fllm med djup i eller en kalle Anka film?
The story of Bandidos MC Europe
The story of Bandidos Motorcycle Club Europe - how it all started in 1989 in Marseille, how it expands to the rest of Europe, how they ride to the runs and party, honour their departed brothers + more
Kära Snorig, jag kan med största säkerhet säga att det är ingen film av Ingemar Bergman rang, utan mer en Kalle Anka film där alla har skinnväst.
Vi kommer nog knappast att få se en film med djup, vad ska dessa kolatorskar bekänna för sin publiken? Att deras medlemmar trillar av pinnen för jämnan? Vilket inte är något som jag skulle fälla en tår för, utan mer glädjas.
Jag ska se den här filmen, men kommer inte att betala en endaste krona för att se den.
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
de kanske det inte är men det är därför vi bor i en demokrati så dom som inte vill se slipper.
För övrigt väntar även jag på fakta från dig leif polis om 90 % av bmc skulle vara krimminella.
Javisst finns det fördelar med demokrati och att många föredrar att leva i ett samhälle där det råder demokrati och inget annat.
Det är därför samhället måste jobba hårdare för att få bort antidemokrater som du.
Människor som delar din syn på livet är antidemokrater och ett stort hot mot samhället.
Jag sträcker ut halsen och säger att BMC medlemmar till 100% är kriminella. Glöm mitt snack om att det är 99%, det är 100%. Det spelar ingen roll att de har arbeten vid sidan om klubbverksamheten. De är med i en MC-Organisation som är klassad som kriminell verksamhet världen över. Det finns inget land i världen där Bandidos inte anses vara en kriminell organisation.
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Är man som person beredd att försvara sin klubb med alla medel som krävs även kriminella handlingar inräknade så är man kriminell. Skulle påstå att detta stämmer in på de flesta inom BMC.
Tack för ett klokt inlägg, det är alltid intressant att läsa det du skriver. Dina inlägg har substans till skillnad från många andra som postar i den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det får du fråga polisaspiranten Leffe, det är han som kom på att det var 99%.
Det är inget som jag har kommit på. Ring Polismyndigheten i ditt län och ta upp detta. Det är något som du bör göra, då du konstant försöker göra narr av mig och mina åsikter. Det är fakta jag kommer med inte en massa tomma ord.
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Skitsnack, det skulle göra hela landets befolkning kriminell. Vilken familjefar som helst skulle exvis kunna gå ett steg för långt om hans familj ofredades. Men kriminell blir han först när han gör det.
Jag betvivlar inte att kriminaliteten är hög, medlemsskap gör ingen kriminell med automatik.
Detta är inte dramaten, försök hålla dig till verkligheten.
Jag betvivlar inte heller att kriminaliteten är hög inom BMC.
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Instämmer!
Vem skulle inte göra nåt för att skydda folk i sin närhet, näre vännar och familj?
Backar man och ringar polisen och låter allt hända eller tar man fram ett basebollbat eller hagelbössan?
Gör man det sista är man ju kriminell.
Ännu ett inlägg där pöbeln försöker dramatisera det hela.