2010-06-10, 20:27
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Det var familjeskäl alltså?! Är dottern verkligen 8 redan? Han har ju lirat hela livet kriminellt och innan i X-team och till slut blir det för mycket?

Är ju inte direkt något krav på att lva ett kriminelt liv som medlem i BMC!
Citera
2010-06-10, 21:10
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
Nej!Ber om ursäkt! Var inte personen i fråga jag mna utan ett exempel på att det ibalnd är lite märkligt. Har man kommit så långt som medlem så vet man redan innan vad man ger sig in i och vill man inte gör man det ju bättre i att lämna tidigare. Blir ju om inte annat billigare för en själv.

Det kostar att dra sig ur?
Citera
2010-06-10, 22:21
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Det kostar att dra sig ur?

Vet inte Det trode jag du visste efter alla dinna inlägg i deta forum.

edit, (Alla visste!)
Citera
2010-06-11, 03:07
Bannlyst
Ingen som har svar på min fråga om "lillanders" Är han president i gbg eller nåt? Min fråga var alltså om han kommer ut snart
Citera
2010-06-11, 03:16
Bannlyst
Intressant ämne, vill veta mer. Undrar om ni bara skriver ur tomma luften eller om det egentligen finns ngn här som vet konkret fakta!?

Hur många är ni här som är Prospects eller fullvärdiga?

Skulle vara intressant med svar från er tycker jag. Inget ont menat, men folk verkar bara skriva vad dom tycker och anser själva

Klagar eller gnäller inte på ngn alls, tycker som sagt bara att det är intressant ämne
Citera
2010-06-11, 10:04
Medlem
Suckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Bomber som sprängs på allmänna platser, skottlossningar bland vanliga medborgare, utpressningar av företagare...listan kan göras lång. Det som står i tur på din dagslista nu är att åter krypa in i det hål du kom ifrån och hålla käft tills du har något vettigt att skriva.

Du är för rolig - du borde bli komiker. Men just det, du försöker inte vara rolig.
Citera
2010-06-11, 10:05
Medlem
Suckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
se fet text.. vem tänkte du på?

Asiatisk pyjamassportare i Dalarna.
Citera
2010-06-11, 10:34
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonedead
Intressant ämne, vill veta mer. Undrar om ni bara skriver ur tomma luften eller om det egentligen finns ngn här som vet konkret fakta!?

Hur många är ni här som är Prospects eller fullvärdiga?

Skulle vara intressant med svar från er tycker jag. Inget ont menat, men folk verkar bara skriva vad dom tycker och anser själva

Klagar eller gnäller inte på ngn alls, tycker som sagt bara att det är intressant ämne

Jag tror inte de som ev. skulle vara prospects eller fullvärdiga kommer svara dig, och på så sätt "avslöja" sig själva. Även om man har lever under ett nick.

Här får du en blandning av dom som vet, dom som tror, dom som gissar och framför allt dom som inte har en djävla aning....
Och den sista gruppen är nog överrepresenterade
Citera
2010-06-11, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stonedead
Ingen som har svar på min fråga om "lillanders" Är han president i gbg eller nåt? Min fråga var alltså om han kommer ut snart

Anders, aka Punk, har aldrig varit med i GBG, Karlstad..(f.d Säffle)
Han kommer ut om ca ett par månader..
Citera
2010-06-11, 12:07
Medlem
pimperators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampus183
Anders, aka Punk, har aldrig varit med i GBG, Karlstad..(f.d Säffle)
Han kommer ut om ca ett par månader..

Är han fortfarande president ?
Citera
2010-06-11, 12:24
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimperator
Är han fortfarande president ?
Ingen som sitter är prez under strafftiden, det skulde inte funka så bra.
Citera
2010-06-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
och lite ironi

Precis....
Jag har inga problem att diskutera BMC och även svara på frågor från dem som kanske inte vet så mycket. Men finns ingen mening med att droppa namn eller ge ut personlig eller klubb-interna information/informationer. Jag bidrar inte till veckans skvaller.
Jag menar, vad har det för betydelse för folk att veta antal osv. Statestik eller vad..
har man lite koll på klubb-storlekar rent allmänt så vet man att en normal-stor mc-klubb (oavsett namn på ryggen) många gånger består av 8-10 medlemmar och har kanske en nära svans (support) på kanske lika många. Typ..
Och de som vet mer vet ochså att en standard-regel (på många håll) e minst 5 medlemmar i en klubb eller avdelning.
Så med lite slutledning kan man sedan gissa sig till hur många medlemmar en klubb har.
Nu vet vi ochså att vissa av HA's avdelningar är/var stora som fan. (därav delningar)
Det om det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in