Citat:
Ursprungligen postat av Violence
Lilla vän, Den var riktigt bra! Som Nosa sa så kan vi ta en fika frossa när du vill, Ta då gärna med dina vänner jenny och svartingen...
Fattar egentligen nada av dessa påhopp. Du och Nosa påstår att jag försöker alliera mig med dem men egentligen gav jag utryck för en åsikt som delas av många. Försök inte få detta och bli någon jävla lek med allierade och lag på flashback då bevisar du bara vilken lowlife du är som har din värld på FB. Här utrycks det åsikter och tankar passar inte det så är det bara att tagga. Mest besviken är jag på DIG NOSA CASTRO, som ofta ger sken av att vara en person med insikt i saker och ting samt en viss objektivitet, detta demolerar du med sketinlägg som ditt sista.
PS: Vill ni ta en kaffe eller två så är det bara att pm:a. Bor i GBG.
OnTopic:
Hur ser det ut med koppleri och BMC? Bedriver grabbarna samarbete med bordeller eller är det så att dem tom bedriver detta själva?
Vet att Chat Noir erbjöd vissa tjänster när det väl begav sig, men denna klubb har inget med BMC att göra men däremot en annan MYCKET betydande MC-klubb. Så det får en att undra hur det ser ut hos BMC?