2009-09-13, 15:47
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Bra skrivet!

Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Sen kan man ju tänka på att Bandidos inte är kända för att kunna plocka dem vackraste äpplena från trädet. Verkar mer vara enbart fallfrukt som hittas på deras fester. Så jag kan ju tänka mig när väl en snygg tjej visar sig på dessa fester. Då blir ju gubbarna så kåta så det slår slint i skallen på dem, o deras låga självförtroende väljer att istället supa alt knarka ner tjejen för att därefter kunna sätta på henne. Jag undrar om man någonsin kommer få se en snygg sund o frisk tjej på deras fester och inte såna gamla paddor och tjackhoror som man sett hittills.

Jag ser dig som en komplett idiot, men detta inlägg är klockrent. En korrekt beskrivning av damerna som kommer på deras fester (paddor med rosa foppatofflor)
Citera
2009-09-13, 19:29
Medlem
treoturkens avatar
Citat:
Sen kan man ju tänka på att Bandidos inte är kända för att kunna plocka dem vackraste äpplena från trädet. Verkar mer vara enbart fallfrukt som hittas på deras fester. Så jag kan ju tänka mig när väl en snygg tjej visar sig på dessa fester. Då blir ju gubbarna så kåta så det slår slint i skallen på dem, o deras låga självförtroende väljer att istället supa alt knarka ner tjejen för att därefter kunna sätta på henne. Jag undrar om man någonsin kommer få se en snygg sund o frisk tjej på deras fester och inte såna gamla paddor och tjackhoror som man sett hittills.

SÅ SANT,SÅ SANT!
Citera
2009-09-13, 21:11
Medlem
Citat:

Så sant, så sant... tjejerna man ser ihop med bandidos prospect mupparna i Örebro, är väll inte nåt att hänga i julgran direkt USCH NEJ!!! Stor W.T varning på dom
Citera
2009-09-13, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Har du besökt en Bandidos fest?

Utgår du från dig själv? Ful kille med PC = ful fet tjej.

Jävla skitsnack å generalisera på det där viset.

Nu vet jag, du tänker på bilderna från en Bandodos eller X-teamfest som postades här för länge sen.

Nä ut på egen spaning om du vill veta, tänk bara på att som du bemöter andra kommer du själv bli bemött.
Så titta och lär, droppa att allt är svart eller vitt. Du blir förvånad kan jag lova.

'

har varit på en fest för inte så länge sedan där flera medlemmar deltog tillsammans med sina flickvänner/Luder. Inga ögonvänliga tjejer precis, men vad kan man vänta sig av trasiga och osäkra tjejer. Varför tror du dem dras till sådana som BMC-grabbarna? Vilka tjejer med självrespekt umgås med sådana som behandlar dem som djur, och pundar ner dem för att hålla en kontroll på deras framtida beroende. Äckligt är det. Förnekar du detta så är du en större idiot än vad jag trodde.
Citera
2009-09-14, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerz
De finns inga fullvärdiga i Örebro de e bara ett gäng kriminella med noll potential. Ingel e prez, om ja inte minns fel har näf hoppat av helt då han inte trivdes i v-ås o örebro klubben e väl i ständigt blåsväder...de flesta sitter eller har blivit utslängda inte många kvar där nere o de som e kvar jobbar hårt på att misslyckas de me hört att de skulle skett en våldtäckt där för 2 veckor sen på en tjej som hade däckat av....

Det snackas en del om de här snubbarna, även lite högre upp i landet. De är inte särskilt rumsrena vad jag hör och inte särskilt gamla va?
Varför åker ett gäng snorisar runt och sopar på och hotar folk som flaggar rödvitt så det skriker om det? Fattar de inte bättre eller är de utskickade för att provocera?
Citera
2009-09-14, 10:10
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikArdak
Fick nyss höra att Bandidos Borås "nu" är fullvärdig medlem.

EDIT: Efter snabb kik så var det Borås Tidning som var källans källa.
http://www.bt.se/nyheter/boras/bandidos-i-boras-fullvardig-medlem%281520034%29.gm
Men du orkade inte länka..
Citera
2009-09-14, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babadoo
Det snackas en del om de här snubbarna, även lite högre upp i landet. De är inte särskilt rumsrena vad jag hör och inte särskilt gamla va?
Varför åker ett gäng snorisar runt och sopar på och hotar folk som flaggar rödvitt så det skriker om det? Fattar de inte bättre eller är de utskickade för att provocera?
Har för mig att Ingel är runt 35.
Citera
2009-09-14, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babadoo

Hmmm ja det är det ju många som undrar varför BMC vill förknippas med dessa dumskallar i Örebro... gamla och gamla.. bortåt 30 år och uppåt, men dom beter sig som ett gäng snorungar, dom har väll stannat i utvecklingen i huvudet el. nåt. Själva tycker dom ju förstås att dom är "skithäftigt tuffa" men dom flesta är nog inte av samma åsikt, jaaa om man inte är 12 år då förstås!!
Citera
2009-09-14, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Violence
Man kan ju undra vem som är en idiot! Du börjar låta som Jenny Och Svartingen, trekant på gång kanske...

Men du. Sluta yttra dig om du skall komma med såna bullshit inlägg. Bara för att jag inte suger av BMC på Flashback som du betyder det inte att jag inte får skriva vad jag tänker och tycker i denna tråd. Hellre objektiv och analyserande än enkelspårig och kuksugande som du min lille vän.
Citera
2009-09-14, 21:19
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Det där lät främlingsfientligt. Först kommer det fram att CarltonKody är homofob och nu att du är nazist, ska bli intressant och se vem som kommer ut ur garderoben nästa gång.

Måste hålla med krogvevarn som även är känd som okbenskrossaren Blaze2 om att de flesta tjejer som figurerar kring BMC ser förjävliga ut. Är det inte tjackhoror eller whitetrash luder så är det småtjejer under 18 år som springer på klubben. Rena rama dagiset har det sett ut vissa gånger med fnittrande småtjejer med cigg i mungipan och en smuggelöl i handen.

Dessutom nerdrogade på billigt tjack , BMC har aldrig fest om de inte kan bjuda flickorna på tjack (låtsas kokain), allt för att få komma innanför trosorna på dessa mindreåriga.
Citera
2009-09-14, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Violence
Lilla vän, Den var riktigt bra! Som Nosa sa så kan vi ta en fika frossa när du vill, Ta då gärna med dina vänner jenny och svartingen...

Fattar egentligen nada av dessa påhopp. Du och Nosa påstår att jag försöker alliera mig med dem men egentligen gav jag utryck för en åsikt som delas av många. Försök inte få detta och bli någon jävla lek med allierade och lag på flashback då bevisar du bara vilken lowlife du är som har din värld på FB. Här utrycks det åsikter och tankar passar inte det så är det bara att tagga. Mest besviken är jag på DIG NOSA CASTRO, som ofta ger sken av att vara en person med insikt i saker och ting samt en viss objektivitet, detta demolerar du med sketinlägg som ditt sista.

PS: Vill ni ta en kaffe eller två så är det bara att pm:a. Bor i GBG.

OnTopic:

Hur ser det ut med koppleri och BMC? Bedriver grabbarna samarbete med bordeller eller är det så att dem tom bedriver detta själva?

Vet att Chat Noir erbjöd vissa tjänster när det väl begav sig, men denna klubb har inget med BMC att göra men däremot en annan MYCKET betydande MC-klubb. Så det får en att undra hur det ser ut hos BMC?
Citera
2009-09-14, 21:39
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Fattar egentligen nada av dessa påhopp. Du och Nosa påstår att jag försöker alliera mig med dem men egentligen gav jag utryck för en åsikt som delas av många. Försök inte få detta och bli någon jävla lek med allierade och lag på flashback då bevisar du bara vilken lowlife du är som har din värld på FB. Här utrycks det åsikter och tankar passar inte det så är det bara att tagga. Mest besviken är jag på DIG NOSA CASTRO, som ofta ger sken av att vara en person med insikt i saker och ting samt en viss objektivitet, detta demolerar du med sketinlägg som ditt sista.

PS: Vill ni ta en kaffe eller två så är det bara att pm:a. Bor i GBG.

OnTopic:

Hur ser det ut med koppleri och BMC? Bedriver grabbarna samarbete med bordeller eller är det så att dem tom bedriver detta själva?

Vet att Chat Noir erbjöd vissa tjänster när det väl begav sig, men denna klubb har inget med BMC att göra men däremot en annan MYCKET betydande MC-klubb. Så det får en att undra hur det ser ut hos BMC?

Wandas på andra långgatan är deras ställe, Chattan är Hells Angels ställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in