2008-11-08, 20:45
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Med sveriges flyktingpolitik kan du ge dig fan på att det finns bottenlösa brunnar att ösa ur.
Sorry, kunde inte låta bli...

Fan, jag kanske ska göra mig tillgänglig och för en gångs skull få tillhöra en gemenskap Jag uppfyller ju iaf minst ett kriterie
Citera
2008-11-08, 22:12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar

Sicilianaren
för mig är det märkligt att en person som Jim inte är mer återhållsam och lugn, varför inte låta andra sköta de smutsiga affärerna?

Edit: Inlägget redigerat av moderator Troian på grund av ett troligt regelbrott citerades. /Mod
Senast redigerad av Troian 2008-11-09 kl. 03:00.
Citera
2008-11-08, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jäkligt märkligt att en man i hans position är inblandad i en sådan skitgrej

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det är väl inte så märkligt

Citat:
Jo det är märkligt

Citat:
för mig är det märkligt att en person som Jim

Precis, det är märkligt.
Citera
2008-11-08, 22:45
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Precis, det är märkligt.

Vid närmare eftertanke så är det märkligt ja! Mitt fel.
Citera
2008-11-09, 06:39
Medlem
Hade inte BMCS rykte redan varit så nerkört i träsket skulle det se konstigt ut att högsta ledaren och tillika europapresidenten drar på sig häktning, spektakulär razzia mm. för ett häleribrott i tusenlappsnivå. Organiserade nätverk av lite rang har oftast rutiner för att sådant ska undvikas. BMC har dock visat prov på liknande innan. Underhuggarna kanske börjat tryta? Eller så fanns det ingen så slipad ute som kunde betros med ett mission av denna kaliber? Europapresidenten själv får deala med hälare i gatunivå och dra på sig dryga böter samt garanterad volta. L,L&R.
Citera
2008-11-09, 06:42
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Hade inte BMCS rykte redan varit så nerkört i träsket skulle det se konstigt ut att högsta ledaren och tillika europapresidenten drar på sig häktning, spektakulär razzia mm. för ett häleribrott i tusenlappsnivå. Organiserade nätverk av lite rang har oftast rutiner för att sådant ska undvikas. BMC har dock visat prov på liknande innan. Underhuggarna kanske börjat tryta? Eller så fanns det ingen så slipad ute som kunde betros med ett mission av denna kaliber? Europapresidenten själv får deala med hälare i gatunivå och dra på sig dryga böter samt garanterad volta. L,L&R.

Jag är mer inne på att Bandidos inte har tillräckligt smarta medlemmar.
Citera
2008-11-09, 07:16
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Vad är det som firas då? Att din landsman sitter häktad och hotas av utvisning! Polisen kommer att vara där bara så du vet.
Måste jag ha missat helt att Mehdi hotas av utvisning...låter för bra för att vara sant. Var har du hört/läst om detta?
Citera
2008-11-09, 08:54
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Måste jag ha missat helt att Mehdi hotas av utvisning...låter för bra för att vara sant. Var har du hört/läst om detta?

Källor inom polisen. Han blev dömd till fängelse i år men sitter återigen häktad för bilbomben i Vasastan mot dörrvakten på Nivå.

En av X-Team killarna som var inblandad i sprängningen har tagit sitt förnuft till fånga och ska vittna om hela händelsen. Nu hotas Mehdi av ett långt fängelsestraff. Åklagarn och polisen undersöker chanserna att kunna få honom utvisad. Åklagarns mål är att få utvisning inkluderat som en gåva från svenska staten.

Enligt säkra källor från häktet så mår inte herr Seyyed något vidare. Han är rent ut sagt förtvivlad. Nu är han inte lika fräck som på utsidan. De kör riktigt hårt med honom rena psykiska misshandeln med väntan och åter igen väntan.

Får hoppas att utvisningen går igenom, någon tillgång för det svenska samhället är han ju knappst, snarare en belastning utan dess like.

Jag här även säkra källor inom socialen och där springer han titt som tätt när har är ute och tigger bidrag.

Nu är det slut på det roliga, blir det inte utvisning så blir det iaf ett kännbart straff.
Citera
2008-11-09, 11:48
Bannlyst
Citat:
Jag här även säkra källor inom socialen och där springer han titt som tätt när har är ute och tigger bidrag.

Nu får du fan ta och ge dig.

Ett tag trodde jag på dig när du sa "säkra källor", enligt dig har du ju även det inom polis/häkte. Men det gör jag inte efter att du sa att du har säkra källor på att han går på soc.

Killen är tät som fan och han sprang fan inte på soc. Han hade på sin höjd a-kassa i perioder.
Ge fan i att ljuga och bara för att du hatar honom så ska du inte smutskasta med lögner.
Citera
2008-11-09, 11:51
Medlem
Citat:
Nu får du fan ta och ge dig.

Ett tag trodde jag på dig när du sa "säkra källor", enligt dig har du ju även det inom polis/häkte. Men det gör jag inte efter att du sa att du har säkra källor på att han går på soc.

Killen är tät som fan och han sprang fan inte på soc. Han hade på sin höjd a-kassa i perioder.
Ge fan i att ljuga och bara för att du hatar honom så ska du inte smutskasta med lögner.

Haha säkert att liraren är tät
Hur bor han? Jordkoja? Iofs nu på häktet vilket passar bra tills avskummet blir utslängt ur landet
Citera
2008-11-09, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wtgarbage
Haha säkert att liraren är tät
Hur bor han? Jordkoja? Iofs nu på häktet vilket passar bra tills avskummet blir utslängt ur landet

Han har jävligt gott om pengar. Han hade/har flera dyra bilar och en hel del annat.

Klart ni får tycka illa om folk och hata men ge fan i att ljuga nu flickor.
Citera
2008-11-09, 12:04
Medlem
Citat:
Han har jävligt gott om pengar. Han hade/har flera dyra bilar och en hel del annat.

Klart ni får tycka illa om folk och hata men ge fan i att ljuga nu flickor.

Du gillar de här snubbarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in