2008-05-19, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chriztah
Bandidosledare hoppar av
Patrick Huisman, 35, lämnar den kriminella organisationen Bandidos MC. Huisman har senast varit ledare för Bandidos avdelning i Ludvika. Dessförinnan deltog han i uppbyggandet av Bandidos i Säffle. Polisen har betecknat Huisman som en samlande kraft för Bandidos i hela Svealand. Enligt flera källor fattade Patrick Huisman sitt beslut medan han avtjänade ett 1,5 år långt fängelsestraff för utpressning. Frigivning skedde i slutet av april i år. - I helgen lämnade han tillbaka sin väst till klubben, uppger en källa. Patrick Huisman har även ett förflutet som ledare för den kriminella organisationen Brödraskapet Wolfpack och för högerextrema Ariska Brödraskapet. Han är tidigare straffad för flera brott, bland annat grovt rån och grovt vapenbrott.

Taget ifrån Svenskmaffia.se

Någon som har synpunkter på denna avhoppning eller kan de må vara något trick för att...?

Om du hade läst lite innan du skrev det där så hade du märkt att det redan diskuteras kring det ämnet
Citera
2008-05-19, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBlaze
Om du hade läst lite innan du skrev det där så hade du märkt att det redan diskuteras kring det ämnet
Ojsan det hade jag missat helt och hållet isf, för mycket jobb på senaste och alldeles lite organiserad brottslighet på flashback.. Jag ber om ursäkt
Citera
2008-05-20, 00:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chriztah
Ojsan det hade jag missat helt och hållet isf, för mycket jobb på senaste och alldeles lite organiserad brottslighet på flashback.. Jag ber om ursäkt

hehe
Citera
2008-05-20, 09:42
Medlem
bikerriders avatar
skrattretande

visst det verkar som vissa av er har lite kunskap om bikervärlden.....men dom flesta av er skulle ju inte veta vad en biker vad......om han så än bet er i arslet.Hur många av er kan säga att han varit på fest hos bandidos???......jag visste väl det.....inte så många........då är det bättre att inte snacka en massa skit och göra en höna av en fjäder
Senast redigerad av bikerrider 2008-05-20 kl. 09:47.
Citera
2008-05-20, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bikerrider
visst det verkar som vissa av er har lite kunskap om bikervärlden.....men dom flesta av er skulle ju inte veta vad en biker vad......om han så än bet er i arslet.Hur många av er kan säga att han varit på fest hos bandidos???......jag visste väl det.....inte så många........då är det bättre att inte snacka en massa skit och göra en höna av en fjäder

Jag har varit på fest hos båda de stora. Tjofräs.
Citera
2008-05-20, 10:09
Bannlyst
Citat:

Men av alla Bandidos i Sverige, är det 5% som är Bikers och resten vanligt krimmoslödder?

Man behöver inte utsätta sig för att gå på fest med ett gäng rakade fläskberg på anabola för att fatta att man inte gillar stilen.

Gå på fest med hos Bandidos, visa legg för snuten, ev bli fotad. Det känns kul

*
Citera
2008-05-20, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Men av alla Bandidos i Sverige, är det 5% som är Bikers och resten vanligt krimmoslödder?

Man behöver inte utsätta sig för att gå på fest med ett gäng rakade fläskberg på anabola för att fatta att man inte gillar stilen.

Gå på fest med hos Bandidos, visa legg för snuten, ev bli fotad. Det känns kul

*

Härligt med folk som är insatta.

Blir festen roligare om alla har skägg och luktar svett?
Senast redigerad av Receptbelagd 2008-05-20 kl. 10:23.
Citera
2008-05-20, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Härligt med folk som är insatta.

Blir festen roligare om alla har skägg och luktar svett?

Ja vi saknar insatta inlägg här, för mycket, si eller så. Vet du något så skriv gärna.
Vi vet ju båda två att man inte tar så alvarligt på det där med HD i Bandidos
Citera
2008-05-20, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Ja vi saknar insatta inlägg här, för mycket, si eller så. Vet du något så skriv gärna.
Vi vet ju båda två att man inte tar så alvarligt på det där med HD i Bandidos
Och bara för att HD inte är lika inrotat, så är de flesta feta och går på prepp.

Själv tycker jag nog att vanliga killar, eller för den delen även vanliga kriminella, är roligare festprissar, än Hd-folk som står och diggar till Eddy Meduza.

HD-intresset skapar en bra sammanhållning och ett bra utgångsläge, men det betyder ju inte att de är roligare människor för det.
Senast redigerad av Receptbelagd 2008-05-20 kl. 10:36.
Citera
2008-05-20, 11:50
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Jag och de flesta andra bikers jag känner skulle aldrig ens tänka tanken att gå på fest hos dem.
Citera
2008-05-20, 14:57
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Jag och de flesta andra bikers jag känner skulle aldrig ens tänka tanken att gå på fest hos dem.

Kan bara hålla med! Ser ingen som helst anledning att gå på fest hos dem eller HA, eller OMC...

Man träffar dom iallafall, vare sig man vill eller inte när dom kommer intågande med massa supporters på fester där dom egentligen inte är önskvärda.. Dom har en viss förmåga att riktigt sänka stämningen när dom kommer.
Citera
2008-05-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Kan bara hålla med! Ser ingen som helst anledning att gå på fest hos dem eller HA, eller OMC...

Man träffar dom iallafall, vare sig man vill eller inte när dom kommer intågande med massa supporters på fester där dom egentligen inte är önskvärda.. Dom har en viss förmåga att riktigt sänka stämningen när dom kommer.
Och detta påpekar ni förstås...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in