2008-12-12, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
lägg inte ner en diskution nu för att den går emot dig!

Den går inte emot mig käre Mr.snorig. Han tycker driton har gjort rätt och jag tycker det var fel. Onödigt att älta det mer
Citera
2008-12-12, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag vet det. Har du hört talas om Cosa Nostra ?

Nop..
Citera
2008-12-12, 02:02
Medlem
Socialdemokratis avatar
AHha vilka töntar!
Citera
2008-12-12, 02:09
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Nu har ju en del vräkt ur sig om golningar m.m och hur den och den skulle gjort, det är över nu den delen, leif frågar vilket käns mest ett skott i benet eller den vägen driton valt att gå, beräta allt....Frågan blir då givetvis har Mehdi något förtroendekapital kvar, tror inte det. säker! men det har nog driton som har nog många tysta beundrare kring sig. Ut åker mehdi så det brakar från landet. utan något förtroende, och en golbög själv, drition far nog till varma trakter och börjar om sitt liv i lugn och ro, polisen ser till att mehdi åker ut så det vislar om det. nu sätter dom foten i backen ordentligt.

Få se vad som kommer att hända med gbg s avd BMC....efter detta?

Göteborgs avdelningen har blivit rejält skakad om man säger så. De har stött på kraftigt motstånd på senare år, men frågan är om inte detta är droppen?

Något vidare förtroendekaptil lär inte Mehdi ha för stunden, han har orsakat på tok för mycket problem för Westcoast avdelningen.

Driton kommer som du skriver med allra största säkerhet att flytta till varmare breddgrader, han är värd en ny chans.
Citera
2008-12-12, 02:15
Medlem
tojos avatar
Citat:
Jag vet det. Har du hört talas om Cosa Nostra ?

Är du stolt över Cosa Nostra? Finns väl annat positivt på Sicilien att vara stolt över, människor, mat och kultur. Gangsterlivet är väl knappast något att vara stolt över. Det är ett pissliv som ingen önskar sig, inte sant?
Citera
2008-12-12, 02:32
Bannlyst
Hopsan! jag trode vi befann os i sverige och mehdi o drilton diskutionen inte vem som komer från någon mäktig org. eler tappade ni stinget..och började pladra om annat. inte mig emot, undrade bara!
Citera
2008-12-12, 02:40
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Hopsan! jag trode vi befann os i sverige och mehdi o drilton diskutionen inte vem som komer från någon mäktig org. eler tappade ni stinget..och började pladra om annat. inte mig emot, undrade bara!

Bry dig inte om honom, ena dagen är han svensk för att nästa dag vara italienare.

Ontop:

Här har vi beviset för att Mehdi bedrev en kriminell organisation. Jag citerar GP:

Citat:
"Seyyed var rasande"

Seyyed var rasande och vrålade att "folk som tror att de kan vara med och leva på vårt namn och utnyttja oss, har alldeles fel. Dom åker ut i bad standing. Här gör man något för klubben. Detta är ingen lek".

När Mehdi var arg stressade alla upp sig. De stelnade till och såg vita ut i ansiktet.

Efter attentaten föreföll alla Bandidosmedlemmar nöjda. Seyyed påstås ha pussat och kramat X-Teamkillarna och berömt dem

Båda offren ansågs ha förolämpat mc-gängets boss.När jag hörde snack om handgranater blev jag rädd och sa att "detta är ju livsfarligt, jag är inte med här för att springa runt och döda människor". Men det gick inte att dra sig ur. Det var försent. Vår uppgift var att fixa det. Mehdi skrek att han inte kunde sova förrän det var gjort.

Om en ledande person, typ Mehdi Seyyed, blir fälld där så börjar någon annan snacka och erkänna i hovrätten, hävdade 23-åringen.
Att täcka upp för bossen kan också vara den metod som möjligen är aktuell att använda i det nu pågående bomb-målet

Det är knappast någon hobbyklubb de bedriver.
Citera
2008-12-12, 03:57
Medlem
Westra Aross avatar
Citat:
Vad är det för nåt ?
Länkar till nåt jävla spel, får väl poäng eller stålar för varje gång nån klickar på länken.
Han har bombat FB med den där länken i kväll
Citera
2008-12-12, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Westra Aros
Länkar till nåt jävla spel, får väl poäng eller stålar för varje gång nån klickar på länken.
Han har bombat FB med den där länken i kväll

ja, jag klickade på den och fattade nada. Såg nu att han blivit avstängd
Citera
2008-12-12, 07:28
Bannlyst
Jag vill bara förtydliga lite:

Jag tycker synd om driton och det som hände honom. Jag förstår att han blev kränkt och så. Men att hämnas genom att prata i rätten tycker jag är fel väg att gå. Å andra sidan förstår jag att han kanske inte har några andra möjligheter att hämnas, men ändå. Men den jag tycker mest synd om är Mehdi, som kommer bli straffad för det någon annan har gjort och för det någon annan har sagt.
Senast redigerad av Sicilianaren 2008-12-12 kl. 07:31.
Citera
2008-12-12, 08:28
Bannlyst
Starkt jobbat Driton

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Exakt, de tog in folk från alla håll och kanter för att exapandera och bli starkare, det blev snarare deras fall.

Vem som helst förstår att man inte kan ha en golbög som president, men då BMC inte har så höga krav på vilka det är som bär deras västar har de helt enkelt accepterat att en pizzabagare som är golbög blir president för en av deras avdelningar.

Nu var ju visserligen kamelknullaren Kebabkock och inte pizzabagare Leffe.
Ett jobb som han gjorde riktigt bra. Jag har skrivit det förut och skriver det igen. Han var vida känd för sin "specialsås". Kanske ända bort till Sicilien?

Tydligen var han en uppskattad arbetskamrat men något hände på Rödarummet där han jobbade och han fick en regäl lavett av Snorig.

Har vi skattebetalare tur nu så kommer Medhi att visas ut ur vårt rike.
Det vore skönast både för oss och Driton. Skulle det nu bli så kommer det blir svårt för han att komma åt Driton. Då han inte verkar uppskattas av alla inom BMC så finns det nog ingen som vill göra det jobbet gratis.

En snabb titt på Medhi:s brottslista visar att han inte har för avsikt att följa de svenskalagarna och då får man också vara beredd att ta sitt straff.

I detta fallet hoppas vi straffet blir utvisning
Citera
2008-12-12, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy

Nu var ju visserligen kamelknullaren Kebabkock och inte pizzabagare Leffe.
Ett jobb som han gjorde riktigt bra. Jag har skrivit det förut och skriver det igen. Han var vida känd för sin "specialsås". Kanske ända bort till Sicilien?

Tydligen var han en uppskattad arbetskamrat men något hände på Rödarummet där han jobbade och han fick en regäl lavett av Snorig.

Har vi skattebetalare tur nu så kommer Medhi att visas ut ur vårt rike.
Det vore skönast både för oss och Driton. Skulle det nu bli så kommer det blir svårt för han att komma åt Driton. Då han inte verkar uppskattas av alla inom BMC så finns det nog ingen som vill göra det jobbet gratis.

En snabb titt på Medhi:s brottslista visar att han inte har för avsikt att följa de svenskalagarna och då får man också vara beredd att ta sitt straff.

I detta fallet hoppas vi straffet blir utvisning
Det kommer inte bli utvisning för Mehdi, tro mig när jag skriver det. Det finns vissa lagar som skall följas oavsett man hatar han eller ej. Mehdi kommer alltså stanna kvar i Sverige , men han kommer nog få 4-5 år för bomberna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in