2008-11-09, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chicksdigit
Du gillar de här snubbarna?

Det handar inte om gilla/inte gilla. Ska man smutskasta så ska man inte behöva ljuga för att få till det.
Citera
2008-11-09, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Han har jävligt gott om pengar. Han hade/har flera dyra bilar och en hel del annat.

Klart ni får tycka illa om folk och hata men ge fan i att ljuga nu flickor.

Har stött på såna där låtsas-rika. Bil på leasing. säkert under en bulvan.
Går på soc , sjukbidrag eller drar ner nån flickvän i träsket som borgensman(-kvinna).
Avskum är vad det är .
Ska bli riktigt spännande att se han gråta ut i snyftreportage i expressen eller aftonbladet, säkert en anmälan vad gäller behandlingen i sverige med.

Har vi inga bilder på när han gråter i rätten stackarn?
Citera
2008-11-09, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wtgarbage
Har stött på såna där låtsas-rika. Bil på leasing. säkert under en bulvan.
Går på soc , sjukbidrag eller drar ner nån flickvän i träsket som borgensman(-kvinna).
Avskum är vad det är .
Ska bli riktigt spännande att se han gråta ut i snyftreportage i expressen eller aftonbladet, säkert en anmälan vad gäller behandlingen i sverige med.

Har vi inga bilder på när han gråter i rätten stackarn?

Fan vilja trauman du verkar ha stött på. Applicera inte det på andra. Ni ogillar honom så mycket att ni vill att allt dåligt ska vara sant

Enligt er var väl alla hans halvskilos-guldkedjor falska och bilarna leasade eller stulna. osv. Jag säger inte att han var vrålrik, men jag vet att han hade det väldigt gott ställt.
Citera
2008-11-09, 12:43
Medlem
Ptomas avatar
Mehdi har väl aldrig haft ett rykte om att kunna stå rak själv, trasig och vek själ. Snorig har väl en del info här kan jag tänka mig. Ut med det nu gubbtjyv, bjud oss småbarn på lite saft

Hur mycket är medlemsavgiften till BMC? 6' i månaden per medlem? Hur många medlemmar? En del av kakan går väl till Mehdi. Snygg bil leasas eller pressas fram, guldkedjan kan han väl inte duscha med för då blir det grönt . Att han drar ut deg från akassa, soc och sjukskrivning torde väl knappast förvåna någon.

Sicilianaren verkar ta just Mehdi lite väl personligt... Ett mysterium..
Citera
2008-11-09, 12:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Nu får du fan ta och ge dig.

Ett tag trodde jag på dig när du sa "säkra källor", enligt dig har du ju även det inom polis/häkte. Men det gör jag inte efter att du sa att du har säkra källor på att han går på soc.

Killen är tät som fan och han sprang fan inte på soc. Han hade på sin höjd a-kassa i perioder.
Ge fan i att ljuga och bara för att du hatar honom så ska du inte smutskasta med lögner.

Du jag har källor som är 110% säkra när det gäller att han fått bidrag.
Det är inget påhitt för att smutskasta Mehdi.

Det är nog dags för dig att vakna upp, a-kassa? Du kan ha a-kassa i max ett år, samtidigt krävs det att du är aktivt arbetssökande.

Menar du att Mehdi Seyyed sitter på arbetsförmedlingen och söker jobb?

Menar du att han sitter med på kursen som arbetsförmedlingen tvingar jobbsökande att delta i, lära sig skriva cv osv.

Han har gått på socialbidrag och jag förstår att du blir ledsen nu när sanningen om din idol kommer fram.
Citera
2008-11-09, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Mehdi har väl aldrig haft ett rykte om att kunna stå rak själv, trasig och vek själ.

Oj så fel du har. Han var en respekterad kille innan han klev med.
Clark och Jim skulle ju aldrig låta en vekling få en ledarroll.
Citat:

Hur mycket är medlemsavgiften till BMC? 6' i månaden per medlem?
Jag tror det ligger runt 3 papp.
Citat:
En del av kakan går väl till Mehdi.
Mehdi är inte Denho och BMC är inte OG.
Citat:
Sicilianaren verkar ta just Mehdi lite väl personligt... Ett mysterium..

Jag känner honom. Så det är inte speciellt mystiskt. Jag försvarar inte någon om kritiken är berättigad, men klart jag reagerar på lögner.
Citera
2008-11-09, 12:52
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Fan vilja trauman du verkar ha stött på. Applicera inte det på andra. Ni ogillar honom så mycket att ni vill att allt dåligt ska vara sant

Enligt er var väl alla hans halvskilos-guldkedjor falska och bilarna leasade eller stulna. osv. Jag säger inte att han var vrålrik, men jag vet att han hade det väldigt gott ställt.

Kedjan är äkta. Även hans Breitling klockor är äkta, han brukar ha en på varje arm emellanåt.

Men tror du på fullaste allvar att klockorna är köpta i butik? Knappast det är stöldgods. Kom inte med påståenden om att han är rik, han ger sig på svaga bilhandlare som inte har mycket att sätta emot, kör deras bilar. Han äger ingenting av något större värde.
Citera
2008-11-09, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kedjan är äkta. Även hans Breitling klockor är äkta, han brukar ha en på varje arm emellanåt.

Men tror du på fullaste allvar att klockorna är köpta i butik? Knappast det är stöldgods. Kom inte med påståenden om att han är rik, han ger sig på svaga bilhandlare som inte har mycket att sätta emot, kör deras bilar. Han äger ingenting av något större värde.

Ja ja, han har stulit allt och eller köpt det som stöldgods och bilarna var inte hans.
Citera
2008-11-09, 13:01
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Oj så fel du har. Han var en respekterad kille innan han klev med.
Clark och Jim skulle ju aldrig låta en vekling få en ledarroll.
Jag tror det ligger runt 3 papp. Mehdi är inte Denho och BMC är inte OG.

Jag känner honom. Så det är inte speciellt mystiskt. Jag försvarar inte någon om kritiken är berättigad, men klart jag reagerar på lögner.

Han har vikit sig mer än en gång och det är inte passande för en BMC ledare punkt.

Känd som hårding var väl även Peter Rätz

Jag vet att du tror du känner honom därav ironin med ett mysterium. Men kanske du då kan förklara varför pojken gråter i rätten och tar på sig skuld som den respekterade man han är?

När det gäller fördelning av medlemsavgifter inom BMC har jag nollkoll men finner det väldigt trovärdigt att en slant avsätts för en presidents omkostnader. Om inte är de sämre ekonomer än vad jag trodde.
Citera
2008-11-09, 13:02
Medlem
My name is Earls avatar
Det här med att han hotas av utvisning som Leif.Jennekvist skrivar är ju inget nytt man behöver nån som helst "insider info" om, det stod ju för fan i tidningen för ett par månader sen.
Citera
2008-11-09, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Han har vikit sig mer än en gång och det är inte passande för en BMC ledare punkt.

Känd som hårding var väl även Peter Rätz

Jag vet att du tror du känner honom därav ironin med ett mysterium. Men kanske du då kan förklara varför pojken gråter i rätten och tar på sig skuld som den respekterade man han är?

När det gäller fördelning av medlemsavgifter inom BMC har jag nollkoll men finner det väldigt trovärdigt att en slant avsätts för en presidents omkostnader. Om inte är de sämre ekonomer än vad jag trodde.

Precis, ingen känner honom och om någon säger att de känner honom så är det inte sant. Och han grinar varje dag och om man gråter så är man omanlig och han har fått massa stryk av Snorig som är en bra bit över 50. Och allt han äger är stulet (undra varför inte blåljuset ryckt allt då?)
Citera
2008-11-09, 13:12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det här med att han hotas av utvisning som Leif.Jennekvist skrivar är ju inget nytt man behöver nån som helst "insider info" om, det stod ju för fan i tidningen för ett par månader sen.

Jag visste inte att tidningarna har gått ut med detta, har du möjligtvis någon länk för fan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in