2008-09-22, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Du underskattar nog BMC kraftigt. Klart de inte kommer försvinna. Visst det är en jobbig situation med snuten som sätter in alla resurser på dem mm....

men har svårt att tänka mig att gårdstens alliansen skulle få bort BMC från göteborg.

Du förstog nog inte ska vara mer klartydlig, Bandidos MC är i krig med, Asir, OG, gammla tigrarna, Albanerna, R&WC, näststan alla förorts blattarna som inte e med i nått gäng passar på nu också och sparka på dom när dom ligger ner för det gör dom just nu och sen inte mindre än Polisen i röven på dom konstant så det e inte bara gårdsten som vill få bort dom..
Citera
2008-09-22, 19:06
Medlem
pimel

jobbig situation helt klart ... Men tror ändå inte att bmc kommer försvinna från gbg. Däremot så kommer många åka in, många bli skadade från båda läger, polisen gnuggar sig i händerna av lycka att slå sönder alla inblandade parter. Kriget kommer bli långvarigt då det är många stolta egon.

Inte roligt att få slicka asfalten stup i kvarten då grisen går igenom bilar mm efter skjut vapen..

Hur ställer sig de äldre albanerna till det här kriget?
Citera
2008-09-22, 19:30
Medlem
Citat:
jobbig situation helt klart ... Men tror ändå inte att bmc kommer försvinna från gbg. Däremot så kommer många åka in, många bli skadade från båda läger, polisen gnuggar sig i händerna av lycka att slå sönder alla inblandade parter. Kriget kommer bli långvarigt då det är många stolta egon.

Inte roligt att få slicka asfalten stup i kvarten då grisen går igenom bilar mm efter skjut vapen..

Tror inte dom äldre albanerna, juggarna eller generellt äldre kriminella i Göteborg bryr sig så värst så länge det inte berör dom. Tror nog mer dom yngre avdelningarna är mer involverade och beredda att blanda sig i eller ÄR inblandade redan. Visas ju tydligt på vilka som är skjutna, skjutit, anhållna etc
Citera
2008-09-22, 19:31
Bannlyst
Citat:

Dom sponsra med vapen och pengar och dom ungre gör jobbet och så anlitar dom torpeder som dom har gott om
Citera
2008-09-22, 19:34
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfiknanils
Du ska nog hålla dej till pundartrådarna istället...

Får bli så. Jag platser inte bland eliten i den här tråden.

Citera
2008-09-22, 19:44
Medlem
Känns som det är mer klös i denna allians liga som krigar nu än den alban ligan som krigade mot og för ett par år sedan med skjutningar på näset mm..

kan ju tänka mig att det är en och annan fattig alban här som är torped åt alliansen.
Citera
2008-09-22, 22:14
Medlem
ingen som har skvaller från helgens händelser i örebro?
Citera
2008-09-23, 10:18
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabk
svårt att få lokaler i örebro ?!
Citera
2008-09-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Hela Halmstadsavdelningen heter Nomads. Dom har ingen lokal längre=då heter man Nomad. Surfa in på BMCs sida och glana själva. Dom har la försökt kirra en lokal bl.a genom eddy pavers mamma har jag för mig att jag läst något om. Men vad fan har hänt med deras gamla lokal tro?

Senast redigerad av noname_z 2008-09-23 kl. 14:28.
Citera
2008-09-23, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimel
I sverigen finns det bara en och efter jag pratade med Edy då när jag fråga han lite om nomads så berätta han detta för mig

han längst till höger den skägige är Edy var han en av dom du såg
http://www.bandidosmcsthlm.se/pics/partyingbg2932008/IM000473.JPG

Finns 2 för tillfället och bilden med den killen som tittar ner... du anar inte hur rätt du hade..
Citera
2008-09-23, 16:31
Medlem
bajenvraks avatar
Att X-Team har problem betyder inte att BMC har det, Gbg är för övrigt en soppa vars konflikter är individbaserade, orgs spelar föga.

Sen korrekt vad som framkommit, Nomad är inte ett "chapter" i den bemärkelsen utan individer utan fast punkt. Oftast aktade medlemar, ni minns kanske "slaktarn", antalet i Europa kan räknas på ena handen, coolt när dyker upp här Skämt åsido, alltså olika individer o som chapter är det globalt.
Citera
2008-09-23, 19:16
Medlem
Morphiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabk

Någon som vet vilka vilka klubbar som fick besök?? Ja med nyfiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in