2008-09-20, 21:13
Medlem
Missanpassade adoptivbarn och svettiga svartskallar. Supportern består av sämre bemedlade problembarn.Lycka till i kampen!
Citera
2008-09-21, 09:33
Medlem
dawatts avatar
När jag någon gång i sommras av en slump rattade förbi prospect örebros lokaler när jag jobbade. Då satt det också ganska många gubbar inne på gården, och dom som jag såg ryggen, dvs två stycken, hade nomads(tror jag) nere på ryggen. Jag trodde dock att detta var något utländskt kapitell då jag är helt oinsatt.
Citera
2008-09-21, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
När jag någon gång i sommras av en slump rattade förbi prospect örebros lokaler när jag jobbade. Då satt det också ganska många gubbar inne på gården, och dom som jag såg ryggen, dvs två stycken, hade nomads(tror jag) nere på ryggen. Jag trodde dock att detta var något utländskt kapitell då jag är helt oinsatt.

Oj så spännande!

Once, in Örebro... eller var det at band camp?
Citera
2008-09-21, 12:41
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Hela Halmstadsavdelningen heter Nomads. Dom har ingen lokal längre=då heter man Nomad. Surfa in på BMCs sida och glana själva. Dom har la försökt kirra en lokal bl.a genom eddy pavers mamma har jag för mig att jag läst något om. Men vad fan har hänt med deras gamla lokal tro?
Citera
2008-09-21, 14:17
Medlem
My name is Earls avatar
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1306811/polisens-krig-mot-gangsterledarna-slog-till-mot-mc-ganget-bandidos
Citera
2008-09-21, 14:55
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfiknanils
Oj så spännande!

Once, in Örebro... eller var det at band camp?

Nope, det var på "autismskolan sommar 2008", kom inte och säg att du redan glömt!?
Citera
2008-09-21, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
Nope, det var på "autismskolan sommar 2008", kom inte och säg att du redan glömt!?

Du ska nog hålla dej till pundartrådarna istället...
Citera
2008-09-22, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1306811/polisens-krig-mot-gangsterledarna-slog-till-mot-mc-ganget-bandidos

Tror BMC kommer försvinna som outlaws dom får kuk från alla håll, Polisen och nästan alla gängen är i krig med dom Max 6 månader till så e mer än hälften borta...
Citera
2008-09-22, 12:19
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimel
Tror BMC kommer försvinna som outlaws dom får kuk från alla håll, Polisen och nästan alla gängen är i krig med dom Max 6 månader till så e mer än hälften borta...

ohhh.. dina ord är som ljuv musik my friend!
Citera
2008-09-22, 16:19
Medlem
pimel: Jag har också svårt att se att bmc skulle försvinna helt. Men vem vet, som du säger så är dom under hård press just nu.

Kan detta möjligen bli än öppning för Outlaws isåfall? Ett av västgängen försvinner och ett annat kommer istället. Men det skulle väl aldrig HA tillåta. Kanske är en diskussion för outlawstråden och inte här.
Citera
2008-09-22, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
ohhh.. dina ord är som ljuv musik my friend!

Jag kan bara hålla med min vän, ljuv musik är bara förnamnet
Citera
2008-09-22, 18:14
Medlem
pimel

Citat:
Ursprungligen postat av pimel

Du underskattar nog BMC kraftigt. Klart de inte kommer försvinna. Visst det är en jobbig situation med snuten som sätter in alla resurser på dem mm....

men har svårt att tänka mig att gårdstens alliansen skulle få bort BMC från göteborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in