2008-09-23, 19:25
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabk
ingen som har skvaller från helgens händelser i örebro?
Vad har det varit för händelser där då?
Citera
2008-09-23, 19:52
Medlem
Hannibaliss avatar
Fick höra att hattarna inte hade mycket att säga till om i Hstd under slutet av 90-talet dom vart visst duktigt överkörda av gubbar från forna yuggo
Citera
2008-09-23, 20:04
Medlem
Dax igen då ....

http://vlt.se/artikelmall.asp?version=813837

Trodde redan dom hade intagit huset på Kronvägen.
Citera
2008-09-23, 20:10
Medlem
Hannibaliss avatar
Hattarna är fett slut helt slut som artister!!Halvtattare som somvisst springer nu när det börjar smattra !!Har inte hört talas om att typ albaner sprang när dom körde sitt krig
Senast redigerad av Hannibalis 2008-09-23 kl. 21:05.
Citera
2008-09-23, 20:42
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Vad har det varit för händelser där då?
dom va och fikade hos revenge mc och mastodont mc sedan pratade dom om att dom har problem med att hitta ny lokal...
Citera
2008-09-23, 20:45
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
dom va och fikade hos revenge mc och mastodont mc sedan pratade dom om att dom har problem med att hitta ny lokal...
Jahaa! Då blir det kanske snart nya rubriker.
Citera
2008-09-23, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn

Kliver revenge mc och mastodont mc med hattarna nu eller snackar vi om ett övertagande av lokal?
Citera
2008-09-23, 20:50
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardcoreBiker
Kliver revenge mc och mastodont mc med hattarna nu eller snackar vi om ett övertagande av lokal?
Man kan ju misstänka det blir både och, det händer alltid grejer när BMC letar lokal.
Citera
2008-09-23, 20:55
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardcoreBiker
Har svårt och tro att någon av dom 2 gamla klubbarna är sugna på det livet.
dom verkar ha bra ordning o lugna liv o dom jag festat med verkar helt ointresserade.
vet att en av dom va ganska uppvaktade av charlie men backade ur . som sagt det är ju mycke jobb om det ska bli något av det o sen när man är där kanske det inte är så roligt..
och ta över en lokal är ju inte bara kontrakt ägare osv ....dom borde köpa något eget tycker jag ,men vad vet jag..
Citera
2008-09-23, 21:00
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jahaa! Då blir det kanske snart nya rubriker.
står i lokaltidningen...
dom kämpar inte för att bli populära i vilket fall...
tråkigt när det blir på det här viset..blir så överspänt.......
Citera
2008-09-24, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pimel
Daniel har bytt till Mehdis efter namn Daniel seyyd heter han idag
förstår du

Det skrivs att Mehdi är golare och då undrar jag om Bandidos vet om det och låter han vara kvar i klubben eller är det så att dom lyckats undgå det? Har det hänt innan han vart med i Bandidos så vet jag att han inte blir utkastad för dom skiter i det som varit innan och bryr sig bara om det han gör som medlem eller probationery, prospect eller hangaround OM det inte är något riktigt allvarligt såklart då spelar det ingen roll om det var innan han var med. Men om han golat då han var med och det kom fram tror jag ta mig fan att han skulle åka ut med huvudet före direkt. Som en högt uppsatt medlem i en mc klubb sa "skulle man rata alla som snackat för mycket en gång i förhör så skulle det inte finnas mer än två eller tre medlemmar i verje mc klubb". Tror säkert Mehdi snacket för mycket någongång men att det var längesedan och att Bandidos skiter i det och dom har ju sett vad han går för idag då han setat flera gånger utan att säga för mycket.
Citera
2008-09-24, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pimel
Nää det där låter för konstigt kan nog inte stämma, för vad jag vet så finns det bara en nomad för varje BMC land

Han du nämner var den ända Nomaden i sverige, men nu finns det minst en till..... han tillhörde förr halmstad, flyttade till göteborg å nu är han nomad....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in