2008-09-25, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickardTheBrave
Om programmet inte passar herrn så är det bara att byta kanal.

Sluta tönta dig. Du kan ju inte på allvar tycka att skiten är bra?
Citera
2008-09-25, 22:18
Medlem
Något verkar dom i alla fall lyckas med, och det är att få er att kolla på programmet. Det kallar jag intressant

Oavsett om det är uppgjort eller inte så är det bra mycket underhållande än annat som sänds på TV.

/R
Citera
2008-09-25, 22:19
Medlem
Dubbelpost.
Citera
2008-09-25, 22:19
Medlem
RickardTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Sluta tönta dig. Du kan ju inte på allvar tycka att skiten är bra?

Nämen!

Detta är underhållning på högsta nivå, synd att du inte kan uppskatta den.
Citera
2008-09-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Trådens bästa var nog ditt inlägg iaf

öh, va?

Hon placerade ut sin markör i Danmark om jag inte kommer ihåg helt fel. Norra Europa iaf, möjligen Tyskland. Där ligger det då inte, tänkte så du visste det.
Citera
2008-09-25, 22:31
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrooklynHeights
öh, va?

Hon placerade ut sin markör i Danmark om jag inte kommer ihåg helt fel. Norra Europa iaf, möjligen Tyskland. Där ligger det då inte, tänkte så du visste det.
Hon placerade den i syd-östra Europa, Danmark ligger i nord-västra. Tyskland ligger centralt i Europa, inte norra. Skandinavien ligger däremot i norra Europa.
Alltså kunde du inte haft mer fel än Danmark.
Citera
2008-09-25, 22:33
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Kvällens bästa var dock Mecka på plats i Danmark. Intressant.

Hon la väl ringen i Ukraina?

det här är min gren
Citera
2008-09-25, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickardTheBrave
Nämen!

Detta är underhållning på högsta nivå, synd att du inte kan uppskatta den.

Högsta nivå?!! Jag får ont i huvudet när du skriver så.

Ja ja, vi kommer inte längre än så här. Kan bara hoppas folk slutar se skiten så vi slipper fler program. Vad hände med Boston Tea Party? Det var ändå rätt trevligt koncept. Nåt är fel med F & F just nu. Det här känns inte som dem.

Om några år kommer vi alla se tillbaka på det här som en rejäl flopp. Det är bergsäkert.
Citera
2008-09-25, 22:35
Medlem
Citat:
Hon placerade den i syd-östra Europa, Danmark ligger i nord-västra. Tyskland ligger centralt i Europa, inte norra. Skandinavien ligger däremot i norra Europa.

Hahaha. Ja det beror ju självklart på hur man benämner Europa. Jag anser då Danmark höra till den norra delen.

Det man dock kan undra är hur du tycker hon ser ut som en igelkott? För att hon har blont hår eller? Haha.
Citera
2008-09-25, 22:37
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Hon la väl ringen i Ukraina?

det här är min gren
Precis. Men, Jessica är uppenbarligen medlem på FB och har användarnamnet "BrooklynHeights".
Riktigt briljanta geografikunskaper där må jag säga. Titanic nord om Grönland var väll ändå att ta i lite väl.
Titanic har väll varenda människa sett? Hur fasen tänkte hon egentligen?

EDIT:
Citat:
Hahaha. Ja det beror ju självklart på hur man benämner Europa. Jag anser då Danmark höra till den norra delen.

Det man dock kan undra är hur du tycker hon ser ut som en igelkott? För att hon har blont hår eller? Haha.
Visst hör Danmark till den norra delen. Men hon hade sin markör långt öster och söder ut.
I princip så långt ifrån Danmark man kan komma. Du trodde med andra ord att Danmark låg där hon hade sin markör.
Jessica, ställ dig nu under köksfläkten och tagga ner lite.

Igelkotte-uttalandet baserar jag på hennes avsaknad av ögonbryn. Hon hade även långt insjukna ögon vilket gjorde att hon såg ut som en liten igelkott.
Senast redigerad av Clarity 2008-09-25 kl. 22:42.
Citera
2008-09-25, 22:37
Medlem
RickardTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Högsta nivå?!! Jag får ont i huvudet när du skriver så.

Ja ja, vi kommer inte längre än så här. Kan bara hoppas folk slutar se skiten så vi slipper fler program. Vad hände med Boston Tea Party? Det var ändå rätt trevligt koncept. Nåt är fel med F & F just nu. Det här känns inte som dem.

Om några år kommer vi alla se tillbaka på det här som en rejäl flopp. Det är bergsäkert.

Tala för dig själv istället.

Jag gillade detta koncept och jag är helt säker på att jag inte var ensam.
Programmet uppnådde också någon slags utav tittar-rekord om jag förstått rätt.

Varför är du så jävla bitter för?
Citera
2008-09-25, 22:40
Medlem
Citat:
Precis. Men, Jessica är uppenbarligen medlem på FB och har användarnamnet "BrooklynHeights".
Riktigt briljanta geografikunskaper där må jag säga. Titanic nord om Grönland var väll ändå att ta i lite väl.
Titanic har väll varenda människa sett? Hur fasen tänkte hon egentligen?

Haha ja min poäng var att Mekka låg jävligt långt ifrån hennes markör. När jag tittade in i tv-rummet höll hon på att sätta ut den och snurrade omkring runt Danmark, då jag på allvar började fundera om hon menade allvar. Vart hon sen tryckte fast den spelar inte så stor roll då man är så jävla mycket ute och cyklar,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in