2008-09-25, 22:44
Medlem
mahutma_homos avatar
jebus. jag trodde jag var dålig på geografi. men jag är inte ens i närheten av den där bruden.

både hon och håkan har den där läskiga massmördarblicken. verkade dryga båda två. skönt att dom åkte ut.
Citera
2008-09-25, 22:47
Medlem
mretys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
både hon och håkan har den där läskiga massmördarblicken. verkade dryga båda två. skönt att dom åkte ut.

Men Håkan var tyst och hade inte bjudit in sina släktingar på släktträff i studion.
Citera
2008-09-25, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickardTheBrave
Tala för dig själv istället.

Jag gillade detta koncept och jag är helt säker på att jag inte var ensam.
Programmet uppnådde också någon slags utav tittar-rekord om jag förstått rätt.

Varför är du så jävla bitter för?

Tittar-rekord? Skämtar du? Det måste ha dalat i en overklig hastighet efter starten i så fall.

Jag är inte bitter, men det är så fruktansvärt idiotiskt töntigt och dåligt. Riktigt B-program. Men du tycks inte ha några större krav på underhållning. Det är tack vare tittare som dig som sånt här skit visas och överlever på TV.
Jag ska nog fan själv starta nåt skitprogram och få in det på en större kanal. Man verkar kunna lyckas med vilket skit som helst nu för tiden.
Citera
2008-09-25, 22:54
Medlem
davidos90s avatar
Det tog lite tid, men nu har Filip o Fredrik floppat.
Detta är den sämsta programidén på länge, egoprogram.
Citera
2008-09-25, 22:55
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
jebus. jag trodde jag var dålig på geografi. men jag är inte ens i närheten av den där bruden.

Jag skulle inte bli särskilt förvånad om hon kom in på Kanal 5's redaktion och drog en Finland* bara för att visa "Men jag är ju bra på så mycket annat!".

*
Citera
2008-09-25, 23:03
Medlem
Iqaross avatar
Gött att alla utmanare förlorade, tålde inte nån av dem.
Citera
2008-09-25, 23:16
Medlem
theSyndicates avatar
de har inga pengar

Du kan ju inte kolla vad TV5 gör det ju bara fusk för att de skall slippa betala. De frågar henne vad hatar du, så säger hon vatten och va gör de då, jo håller andan. Botten napp det var kul men nu får det vara bra
Citera
2008-09-25, 23:24
Medlem
herpesvårtas avatar
F'arna var äckligt allvarliga idag. Jag trodde ett tag att Fredrik skulle knuffa in henne i bassängen och dränka henne där på stuts.
Citera
2008-09-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidos90
Det tog lite tid, men nu har Filip o Fredrik floppat.
Detta är den sämsta programidén på länge, egoprogram.

Jo, men detta var ju en inköpt programidé.
Citera
2008-09-26, 00:05
Medlem
Y0dAs avatar
Någon mer än jag som tyckte att det var lite fult att återanvända grenar och låta samma person delta igen? Blir ju lite orättvist mot den tävlande. Man förstår ju iofs att de tog med backhoppningen igen eftersom att det var en ganska spektakulär gren, men de kunde ju sagt att Fredrik inte fick köra den eftersom att han redan kört den. Ölunderläggskastningen hade ju däremot varit ganska lätt att byta ut mot något liknande, det var ju knappast så att de investerat några stora pengar i sitt plaströr och sina underlägg.
Citera
2008-09-26, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theSyndicate
Du kan ju inte kolla vad TV5 gör det ju bara fusk för att de skall slippa betala. De frågar henne vad hatar du, så säger hon vatten och va gör de då, jo håller andan. Botten napp det var kul men nu får det vara bra

Skulle blivit samma sak om det till exempel hade blivit en fysisk gren mot en fysisk person, det går ju inte säga så, det finns alltid något som ingen gillar; Ivan som inte gillade höjder eller Håkan som uppebarligen inte var så allmänbildad, ska man skräddarsy varenda program efter vad deltagarna är bra/dåliga på? Då blir det ju verkligen inte vem som kan slå F&F utan snarare något helt annat.

Hittils har det inte varit något fel på grenarna eller momenten det kan man ju klart och tydligt se med tanke på att F&F lyckades genomföra dem, det har varit fel på deltagarna, eller fel och fel deltagarna har helt enkelt inte haft vad som krävs för att slå Filip och Fredrik vilket är hela programidén.

Hoppas de lägger pengarna på nästa säsong eller ger pengarna till F&F förfogande i något av deras andra program.

Y0dA; Med tanke på att det verkar som om de får träna på grenarna innan/off-cam så tycker jag inte det spelar någon större roll.
Citera
2008-09-26, 00:46
Bannlyst
Skönt att den talanglösa WT döskallen (Jessica) åkte ut, hon var så jävla dålig precis som alla andra utmanare.
Det var ju bara helt hopplöst att se döskallen försöka sig på geografin som faktiskt inte var så omöjlig och hur hon inte fattar att hon inte ska kasta ölunderlägget som en frisbee för då skruvar den sig i luften.

Jag fattar egentligen inte varför folk röstar på hjärndöda kampsports töntar och tror att dom ska kunna slå super allmänbildade FF endast med sina muskler som för övrigt inte har hjälp dom ett skit i tävlingarna..

För att slå filip och fredrik behövs en halvnörd som är smart och sitter på mycket kunskap, känsla ooch gärna bra motorik då många tävlingar endast kräver just det och inte någon hjärndöd steroidkropp.
Inte ens fotbollstönten kunde klara av grenen med springning och simning trots att han borde ha extremt mycket bättre kondition, dom är helt enkelt inte så bra som dom verkar.

Jag ger mig fan på att den töntiga nörden som fick minst med röster hade gjort mycket bättre ifrån sig än döskallen.
Senast redigerad av Pippi Långstrmp 2008-09-26 kl. 00:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in