Flashback bygger pepparkakshus!
2008-09-25, 14:08
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Satan vad jag hatar henne, det är något med hennes attityd och röst/uttal.

Påminner mig om en i min klass, dom är snarlika bara att Jessica(?) är i bättre form.

Båda ser ut som en häst i ansiktet, låter så lika att man vill spy

Måste säga att jag gillade Ingvars ordvits-spree igår

Gogo "små-fimparna"
Citera
2008-09-25, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontiakJohanzon
Satan vad jag hatar henne, det är något med hennes attityd och röst/uttal.

Påminner mig om en i min klass, dom är snarlika bara att Jessica(?) är i bättre form.

Båda ser ut som en häst i ansiktet, låter så lika att man vill spy

Måste säga att jag gillade Ingvars ordvits-spree igår

Gogo "små-fimparna"

Ingvar börjar fan bli lite mer på G.. I början kändes det som han inte platsade alls men nu känns det bättre.
Citera
2008-09-25, 14:37
Medlem
Herrtrosas avatar
Långt ifrån det bästa som F&F har medverkat i, men det är fortfarande riktigt bra! Tycker dock att grenarna ibland kan vara som klippt och skurna efter F&F. Frågor i quizarna, hålla andan m.m. Men å andra sidan - Det finns många poäng att tävla om. F&F kan aldrig plocka alla grenar.

Vilka jävla utmanare förresten. Först Tråk-Håkan, Ivan och sedan en stöddig och äcklig blondin med intrycka ögon. Håller på F&F i alla lägen även om de inte vinner mer än ära Så jävla kul att se när de slår hål på miljondrömmarna

Edit: Kul med Oldsbergs ordvitsar också. Inte ordvitsarna i sig, utan hur många kan kan spotta ur sig på så kort tid
Citera
2008-09-25, 19:56
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
Långt ifrån det bästa som F&F har medverkat i, men det är fortfarande riktigt bra! Tycker dock att grenarna ibland kan vara som klippt och skurna efter F&F. Frågor i quizarna, hålla andan m.m. Men å andra sidan - Det finns många poäng att tävla om. F&F kan aldrig plocka alla grenar.

Vilka jävla utmanare förresten. Först Tråk-Håkan, Ivan och sedan en stöddig och äcklig blondin med intrycka ögon. Håller på F&F i alla lägen även om de inte vinner mer än ära Så jävla kul att se när de slår hål på miljondrömmarna

Edit: Kul med Oldsbergs ordvitsar också. Inte ordvitsarna i sig, utan hur många kan kan spotta ur sig på så kort tid

Han borde ju bli Professor i ordvitsar, han hittar de i allt. Pole position är genial.
Citera
2008-09-25, 19:56
Medlem
söltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
Ingvar börjar fan bli lite mer på G.. I början kändes det som han inte platsade alls men nu känns det bättre.

Jag håller med, men sedan var det ju katastrofalt i början. De verkar åtminstone ha pratat ihop sig lite nu, Ingvar och Filip och Fredrik, men det är fortfarande väldigt dåligt samspel dem emellan.

Det är lite konstigt eftersom F&F oftast har lätt för att få ut det bästa av folk och göra samtal underhållande, dock får de väl nästan alltid stå i centrum själva. De undantag som finns där de fått kliva åt sidan så har det varit till förmån för lite mer intressanta personer än Ingvar Oldsberg, tex Gary Busey. Ingvar är inte mer intressant än några dåliga ordvitsar och ett par glasögon som åker av och på medan klyschorna haglar.

F.ö var jag övertygad om att man skulle få se mkt mer WT-oneliners här, för veckans utmanare är fan ordet personifierat för mig.
Citera
2008-09-25, 20:02
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sölta
F.ö var jag övertygad om att man skulle få se mkt mer WT-oneliners här, för veckans utmanare är fan ordet personifierat för mig.
Det är du inte ensam om att tycka. Hon har verkligen prickat in alla de kraven för att få titeln White Trash.
Citera
2008-09-25, 20:57
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Och så var det dags för Final Avsnittet, vad tror ni?
Citera
2008-09-25, 21:05
Medlem
Robocraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Och så var det dags för Final Avsnittet, vad tror ni?

Jag tror att Kenny vinner...
Citera
2008-09-25, 21:09
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
Jag tror att Kenny vinner...

Vem är Kenny?
Citera
2008-09-25, 21:11
Medlem
wzbzs avatar
Hoppas veeerkligen på F&F, men något säger mig att tjejen kommer vinna..
Citera
2008-09-25, 21:12
Medlem
swebarbs avatar
haha dodgeball var ju roligt, känns nu som att hon måste vinna varenda gren för att vinna pengarna.
Citera
2008-09-25, 21:13
Medlem
JackSkellingtons avatar
F&F leder ju stort nu, katastrof om de skulle förlora!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in