2008-09-25, 22:02
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boston George
Hur menar du? Programmet blir väl inte längre av några småklipp? de klipper ju inte bort hela grenar..

Dom senaste veckorna har ju inte alla grenar behövts genomföras. Det verkar som folk tror att programtiden avgörs av hur många grenar som genomförs och att F&F därmed måste lägga sig för att fylla programtiden. Det är naturligtvis inte sant. Poängsystemet gör ju att väldigt många grenar måste genomföras innan det är avgjort även om motståndaren är kass (och kassa har dom alla varit).

Citat:
Ursprungligen postat av HemleN
Jo självklart, jag är helt med på hur du menar. Men det jag syftar på var att med tanke på hur snabbt dom klarat av tidigare grenar så kunde man räkna ut att det skulle komma mer efter backhoppningen nu när den började med en halvtimmes programtid kvar.

Då är vi inne på samma spår, bra.
Jag var egentligen inte ute efter att kritisera det du skrev utan det var mer en kommentar till dom som lägger one-liners om att programmet är uppgjort. Det är liksom ingenting som F&F skulle finna sig i att göra. Dessutom är nog Kanal 5 enbart glada över att slippa ge bort pengarna.
Senast redigerad av Pubertal 2008-09-25 kl. 22:06.
Citera
Medlem
Persimååns avatar
Har man någonsin sett dom så seriösa i tv förut? Dom ogillade nog henne lika mycket som vi. Dom ville inte ens prata med henne Fy fan va skön seger.
Citera
Medlem
Robocraps avatar
Vem fan skulle inte kunna slå Filip och Fredrik?

De tar ju medvetet med antingen nörden som är allmänbildad eller träningsbögen som är totalt obildad som kandidater...

Mekka i Europa? Karl den tolfte dog vid Lützen?

Suck....
Citera
2008-09-25, 22:04
Medlem
Psace_Medentias avatar
"Mecca ligger i Europa"
"Titanic sjönk norr om Grönland"

Hon faller på att hon glömde hjärnan hemma
Känns bra att dom vann i alla fall
Citera
2008-09-25, 22:06
Medlem
Hoppas det inte blir fler säsonger av den här skiten, riktigt dåligt jämfört med många av F&F's andra program...
Citera
2008-09-25, 22:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
I eftertexterna hittade man
Frågekonsult: Olle Palmlöf F&F polare

Oerhört visuellt bajsnödig & meningslös gren kasst med litet ölunderlag är
varför återanvänder man två grenar på rad såhär, lite trist, kanske tog budgeten slut till sissta programet, man behöver ju dock inte vara kärnfysiker för att inse att dom placerar grenar utifrån utmanarens underläge
Citera
2008-09-25, 22:08
Medlem
mretys avatar
På kanal5.se kan man nu se webbtv från studion där Jessica lättar sina känslor.
Citera
2008-09-25, 22:09
Medlem
Shuyins avatar
Haha festligt när utmanarna är så dumma så det inte är sant!

- Dakar ligger typ i Grekland
- Yen har man i norra Kina
- Titanic sjönk norr om Grönland

Och så vidare...

Visserligen så är säkert castingen till programmet gjort så att man inte direkt vill ha in intelligenseliten, men vadfan. En grej jag reagerade på är ju att inför sista grenen så var läget att F&F behövde en gren till seger medans utmanaren behövde en, jag sneglade på klockan och såg att klockan var fem minuter i, väldigt enkelt då att räkna ut att Fredrik skulle vinna mot henne.

Känns lite uppgjort på något sätt, varför skulle annars Fredrik helt plötsligt börja fjanta sig på sitt sista backhopp? Han var ju grym mot Håkan.
Citera
2008-09-25, 22:09
Medlem
Kristetdopeheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av throwit
Hoppas det inte blir fler säsonger av den här skiten, riktigt dåligt jämfört med många av F&F's andra program...
True! Detta prog känns bara som dom ska ha något att fylla i med tills dom kommer med nya säsonger av 100 höjdare eller Ett herrans liv.
Citera
2008-09-25, 22:10
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrety
Efterlysning på hennes ögonbryn.
Ja har hon rakat av dem medvetet eller vadå? Ser ju ut som en efterbliven igelkott.

Citat:
Ursprungligen postat av BrooklynHeights
Kvällens bästa var dock Mecka på plats i Danmark. Intressant.
Trådens bästa var nog ditt inlägg iaf

T: Skönt att Jessica förlorade! Hon hade säkert ändå bara spenderat sina slantar på Gula Blend.
Citera
2008-09-25, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Jag tänkte bara kolla med alla i tråden om det är lugnt att jag BASHAR sönder det här pinsamt värdelösa programmet varenda sida i den här tråden till den går i lås?

Har sett programmet fem minuter och det är bland det värsta jag har sett. Jag hade faktiskt respekt för F & F innan jag såg det här skiten. Dom måste verkligen ha slut på programidéer.

Skärp er för i helvete. Har aldrig sett något töntigare i hela mitt liv.

Citerar mig själv.
Sluta chatta och diskutera skitprogrammet istället.

Fler måste ju hålla med om att det här är makalöst dåligt? Vad fan hände med bra program som Boston Tea Party eller High Chaparall. F & F måste fått en knäpp i huvudet. Kolla bara på dom. Står och töntar sig för ett par jävla utmaningar. Möter massa jubelidioter till motståndare. Uppgjort skit.
Pinsamt rätt igenom. Och kommentatorn gör det fan inte bättre.

Usch, lägg ner illa kvickt. Hemskt.
Citera
2008-09-25, 22:15
Medlem
RickardTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Citerar mig själv.
Sluta chatta och diskutera skitprogrammet istället.

Fler måste ju hålla med om att det här är makalöst dåligt? Vad fan hände med bra program som Boston Tea Party eller High Chaparall. F & F måste fått en knäpp i huvudet. Kolla bara på dom. Står och töntar sig för ett par jävla utmaningar. Möter massa jubelidioter till motståndare. Uppgjort skit.
Pinsamt rätt igenom. Och kommentatorn gör det fan inte bättre.

Usch, lägg ner illa kvickt. Hemskt.

Om programmet inte passar herrn så är det bara att byta kanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in