2008-09-11, 22:50
Medlem
SinkaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Om man väcker Håkan mitt i natten, vad är det första han säger?

-Stockholm

Skulle snarare tippa på "det här är min gren!"
Citera
2008-09-11, 22:50
Medlem
Ja, skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Hur många Flashbackare skulle vilja möta denne Håkan?
Citera
2008-09-11, 22:55
Medlem
Kakmannens avatar
Har fortfarande svårt att koppla samman Håkans två citat:
"Stockholm" och "Jag är sjukt allmänbildad".

Hoppas dom röstar fram en powergeek till nästa program. Visst bjöd Håkan på många skratt, men vill se en riktig utmanare.
Citera
2008-09-11, 22:58
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmannen

Hoppas dom röstar fram en powergeek till nästa program. Visst bjöd Håkan på många skratt, men vill se en riktig utmanare.
Ser tyvärr inte så lovande ut. En turk, en balettdansös, en white-trashhora samt en gubbjävel.

Var det inge mer som ville vara med än dessa?? Mycket konstigt
Senast redigerad av Persimåån 2008-09-11 kl. 23:03.
Citera
2008-09-11, 23:01
Medlem
Kolbulles avatar
http://img145.imageshack.us/my.php?i...kanlandmx8.jpg

Håkan efter att han tror att han svarat fel och att Öland inte alls är ett landskap.

http://img183.imageshack.us/my.php?i...ockholmru0.jpg

Håkan efter Stockholms-fiaskot. Han ser helt oförstående ut. Känner sig bortdömd.
Citera
2008-09-11, 23:02
Medlem
Weeners avatar
Det roligaste av allt är ju att han är så extremt lik Stifler.
Citera
2008-09-11, 23:03
Medlem
Oneofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolbulle
http://img145.imageshack.us/my.php?i...kanlandmx8.jpg

Håkan efter att han tror att han svarat fel och att Öland inte alls är ett landskap.

http://img183.imageshack.us/my.php?i...ockholmru0.jpg

Håkan efter Stockholms-fiaskot. Han ser helt oförstående ut. Känner sig bortdömd.

Hahaha, priceless!

Jävla tid torrenten tar ikväll då
Citera
2008-09-11, 23:03
Medlem
Vaftrudners avatar
Citat:

Stockholm är ett län; så fantastiskt konstigt var det inte att han svarade det tycker jag. Det är inte så enkelt att hålla reda på landskap och län alltid.

Halva Stockholm tillhör landskapen Södermanland och Uppland. Det är ju lite mysko, kan man tycka. (Men så är det med Göteborg också, "halva" Göteborg tillhör Västergötland och halva tillhör Bohuslän (Hisingen och Norra Skärgården). En lustighet är dock att Vinga Fyr (som är så besjungen av Evert Taube och andra som sjunger om Bohuslän, tillhör landskapet Västergötland.)

Om han var inne på tanken att Stockholm är ett eget län, så kan han ju ha tänkt att det är ett eget landskap. Det är inte bra. Men det är ju inte det dummaste man har hört här i livet.
Citera
2008-09-11, 23:04
Medlem
jfms avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Kanal5.se
Michael Englund, 47 år, Stockholm
Brandmästaren Michael tycker Filip och Fredrik verkar vara två sköna killar som han tänker äta upp i tävlingen.

Magdalena Trumstedt, 27 år, Lerum
Bakom den nätta fasaden på 162 cm döljer sig en stark tjej som tänker banka skiten ur Filip och Fredrik.

Caroline Beijersten, 29 år, Köpenhamn
Caroline drömmer om att få träffa idolen Christer Fuglesang, men först tänker hon få Filip och Fredriks tävlingsnerver att darra.

Ivan Daza, 39 år, Stockholm
Men med en IQ på 156 och en lika imponerande meritlista tänker denne mångsysslare slå Filip och Fredrik.

Inte allt för roliga utmanare.
Citera
2008-09-11, 23:05
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Stockholm är ett län; så fantastiskt konstigt var det inte att han svarade det tycker jag. Det är inte så enkelt att hålla reda på landskap och län alltid.

Halva Stockholm tillhör landskapen Södermanland och Uppland. Det är ju lite mysko, kan man tycka. (Men så är det med Göteborg också, "halva" Göteborg tillhör Västergätland och halva tillhör Bohuslän (Hisingen och Norra Skärgården). En lustighet är dock att Vinga Fyr (som är så besjungen av Evert Taube och andra som sjunger om Bohuslän, tillhör landskapet Västergötland.)

Om han var inne på tanken att Stockholm är ett eget län, så kan han ju ha tänkt att det är ett eget landskap. Det är inte bra. Men det är ju inte det dummaste man har hört här i livet.
Stockholm är Sveriges huvudstad. Att det inte är ett landskap ska man väl veta redan vid 5års ålder. Man kan skylla på att han är nervös osv men det hjälper inte. Det är så extremt korkat att man inte kan annat än skratta
Citera
2008-09-11, 23:06
Medlem
Lionuss avatar
"Schweiz" och "Stockholm" helt suveränt!
Citera
2008-09-11, 23:09
Bannlyst
Fantastiskt dåligt program. Jag ser absolut ingenting underhållande, förutom att se Håkan bråkan göra bort sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in