2010-11-08, 14:15
Citat:
Ursprungligen postat av gabriel22
Samma sak varje gång, först förlorar dem massor, sen i slutändan så vinner dem.
Det här med rätt subjekt- och objektsform är inget du gillar, eller?
Citera
2010-11-08, 18:13
Medlem
Disco-Mannens avatar
Jag gillar Filips outfit under äggkastningen, byxorna var uppe i armhålan det kallar jag mode
Citera
2010-11-08, 20:07
Medlem
Masse112s avatar
Någon annan som blev lite småkär i dottern i familjen? Hon var sådär sportigt härlig utan att vara lebbsportig.
I övrigt så är det ett helt okej program. Inte toppenbra men går att se på. Sedan tycker jag att dom borde ha mera quizar för att se F&F i fysiska tävlingar är ingen fröjd för ögat...
Citera
2010-11-08, 20:17
Medlem
Ahruons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masse112
Någon annan som blev lite småkär i dottern i familjen? Hon var sådär sportigt härlig utan att vara lebbsportig.
I övrigt så är det ett helt okej program. Inte toppenbra men går att se på. Sedan tycker jag att dom borde ha mera quizar för att se F&F i fysiska tävlingar är ingen fröjd för ögat...

Räcker upp handen...

Problemet är nog mycket att man inte bryr sig om vem som ska vinna.
Citera
2010-11-08, 20:22
Medlem
roobbes avatar
Väldigt skönt att äckelfamiljen förlorade, störde mig något så fruktansvärt på dom. 11 barn och alla är bästa vänner. Fyfan.
Citera
2010-11-08, 20:54
Medlem
ugge_das_boots avatar
Riktigt trevlig SöndagsUnderhålling.. ja tack !
Citera
2010-11-08, 21:00
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon
Räcker upp handen...

Problemet är nog mycket att man inte bryr sig om vem som ska vinna.
DEt gör jag, om jag stör mig på tävlingsperson(erna) håller jag naturligtvis på F&F. Den där johnny var så jävla självgod så att han skulle sprängas i bitar.
Citera
2010-11-08, 21:35
Medlem
De flesta verkar gilla detta? Själv tycker jag det var uselt fast än jag kollade knappa 15 min.
Citera
2010-11-08, 23:07
Medlem
vespens avatar
Varför ödsla tid på 2 Helidioter ?
Citera
2010-11-09, 12:49
Medlem
TrumanBurbanks avatar
När det var 5grenar kvar och det stod 21-0 så behövde trots det familjen vinna 2av5 kvarvarande för att ta hem skiten.

Då smäller man in skolfotobilderna med 5musiker och 2skådiar, självklart vinner F&F, Filip snackar ju alltid om vilka personer som är lika kändisar, -att de har med en bild på Bob Dylan är nästan för vidrigt för min smak, trots att det är Fredrik som gillar honom mest.

Sen dodgeball som de lirade förra året.
Sen musikomslagstävlingen - ärligt. F&F är musiknördar.
Sen var det över när familjen valde morsan som kastare

Haha, nä, riktigt snopet, men inte oväntat.
Citera
2010-11-09, 17:00
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
När det var 5grenar kvar och det stod 21-0 så behövde trots det familjen vinna 2av5 kvarvarande för att ta hem skiten.

Då smäller man in skolfotobilderna med 5musiker och 2skådiar, självklart vinner F&F, Filip snackar ju alltid om vilka personer som är lika kändisar, -att de har med en bild på Bob Dylan är nästan för vidrigt för min smak, trots att det är Fredrik som gillar honom mest.

Sen dodgeball som de lirade förra året.
Sen musikomslagstävlingen - ärligt. F&F är musiknördar.
Sen var det över när familjen valde morsan som kastare

Haha, nä, riktigt snopet, men inte oväntat.

Undra om de var tvunga att använda morsan? Känns som de andra två hade gjort bättre jobb.

Jag är helt övertygad om att alla grenar inte är förutbestämda. När F&F låg under med 21-0 valde producenterna att kasta in några grenar som var till F&F fördel. De stora grenarna, fotboll, hinderbannan och trampbilen la de i början för att sedan kunna variera lite mer i slutet.
Senast redigerad av plagueis 2010-11-09 kl. 17:04.
Citera
2010-11-09, 17:47
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis
Undra om de var tvunga att använda morsan? Känns som de andra två hade gjort bättre jobb.

Jag är helt övertygad om att alla grenar inte är förutbestämda. När F&F låg under med 21-0 valde producenterna att kasta in några grenar som var till F&F fördel. De stora grenarna, fotboll, hinderbannan och trampbilen la de i början för att sedan kunna variera lite mer i slutet.

Får den känslan jag med - det är trots allt ett TV-program och inte en riktig organiserad tävling, de gör allt för spänningen, och har antagligen någon producent som väljer ordningen på grenarna efter hur det går.

Riktigt tråkigt, men familjerna är nog medvetna, och går såklart med på det för en chans om att vinna pengarna, fast man håller tyst för tv-tittarna, och kanske studio-publiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in