2009-11-30, 03:23
Medlem
DoktorBlutegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Ja och vad tjänar egentligen Filip och Fredrik på att vinna? Allt dom gör är att förstöra utmanarnas liv när dom vinner.

Förstöra liv är väl lite å ta i
F&F "tjänar" ingenting på att vinna såklart. Men hur kul är det för tittarna om inte F&F ändå hade tagit det på så stort allvar som dom gör? Ska programmet funka så krävs det att också F&F gör allt för att vinna, även om det är hårt emot utmanarna ibland... som förlusten ikväll
Citera
2009-11-30, 03:54
Bannlyst
Skulle vara kul att se på filips skärm när dom kör dom där allmänbildade tävlingarna..
Citera
2009-11-30, 04:09
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskruka
Skulle vara kul att se på filips skärm när dom kör dom där allmänbildade tävlingarna..

Varför? Visst han är allmänbildad, men inget fenomen....
Citera
2009-11-30, 04:20
Medlem
Synd dom förstör det här programmet med massa wildcards som dom måste välja in i vissa grenar och sen suger dom åsneballe. Har svårt att tro att atlerna som finns vid utmanarens sida verkligen har samma intresse av att vinna och går in för det lika hårt som utmanaren.
Citera
2009-11-30, 08:35
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loffe007
Synd dom förstör det här programmet med massa wildcards som dom måste välja in i vissa grenar och sen suger dom åsneballe. Har svårt att tro att atlerna som finns vid utmanarens sida verkligen har samma intresse av att vinna och går in för det lika hårt som utmanaren.

Den enda hittills som har haft vinnarskalle av coacherna är ju Foppa. Men sen så vann han varenda utmaningen han var med i mot F&F också.
Citera
2009-11-30, 12:04
Medlem
Sjukt dåliga wildcards.
Skäms ju förfan när en proffsboxare inte kan ta 52 kg i bänkpress? Klarar man ju utan någon som helst träning skulle jag vilja påstå.

Men värst av allt var när klant kajsa bergqvist inte kunde hoppa längd.
Katastrof
Senast redigerad av skheaton 2009-11-30 kl. 12:12.
Citera
2009-11-30, 12:16
Medlem
Insignificunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskruka

Skulle vara kul att se din hjärna när du tänkte.

Men ja, det måste ha varit hemskt att vara så nära en miljon och sedan missa det. Tyckte synd om karln. Men samtidigt, hey, han gjorde sitt bästa, han förlora inget på det.
Citera
2009-11-30, 12:48
Medlem
Har inte orkat titta på det denna säsongen men är det bättre än förra?
Citera
2009-11-30, 12:52
Medlem
ortizs avatar
Varför sätter de inte in någon bitig turk från orten som skulle dö för en miljon? Varför tar de något jävla stolpskott alltid? Turken hade iof kanske inte varit så bra på frågesporterna.

Men jag är ändå övertygad om att de sållar bort de bästa ansökande först. Varje jumpalärare jag haft är 10 ggr bättre än de tävlande.
Citera
2009-11-30, 13:06
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roobbe
Vad menar du? De får ju inte pengarna som utmanarna inte vinner.

Nej jag vet, men jag tänkte sedan innan! man kanske inte riktigt kan tänka så jag vet inte men det känns lite så...
Citera
2009-11-30, 13:12
Medlem
SKiTSURs avatar
Tror inte det är uppgjort på så sätt att F&F kan svaren på quizarna.

Om det nu skulle vara uppgjort på något sätt så är det väl att kanal 5 placerat ut grenarna som F&F är absolut starkast på när dom ger mest poäng.

Och blommorna kunde jag iaf hälften av, och blommor är inte riktigt min grejj .
Citera
2009-11-30, 13:20
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Enda gången Filip har förlorat är väl emot Holm när dom skulle placera städer på en blindkarta över Sverige!

Filip tar alltid hand om frågesporterna och Fredrik dom fysiska grenarna förutom när det är huvudräkning som Fredrik tar hand om.

Filip forlorade ju ocksa nyss i litteraturquizet. Men visst ar quizet anpassat till Filips fordel, det fattar man ju. Fotboll ar val han riktigt intressad av, och det har val varit med X antal ggr.
Mugshots tex. skulle en san sk allmanbildning vara med i Jeopardy. Nej. Nog for att jag kunde alla men sen hanger jag pa mugshots.com o smokinggun. Femman vill ju inte forlora allt for mycket cash pa den har tavlingen.
Senast redigerad av wonderland 2009-11-30 kl. 13:22. Anledning: sorry engelskt tangentbord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in