men vafan är det slut? isåfall var det en dååålig serie, bara slöseri på resurser(hyra in monstertruck!?) och filip och fredrik gör borrt sig totalt :/
men vafan är det slut? isåfall var det en dååålig serie, bara slöseri på resurser(hyra in monstertruck!?) och filip och fredrik gör borrt sig totalt :/
De vann mot alla motståndare. De hade en hög tittarpublik. De verkade samtidigt ha kul. Bortgjorda? knappast.
Är det inte uppehåll då? Verkar konstigt var det inte bara 3 utmanare totalt?
Jo det var säsongsavslutning när Jessica " vet ej vad en karta är" Brännström förlorade. Så det kommer väl tillbaka men vet inte när, borde väl dröja ett tag...
Tyckte programmet var en flopp. Filip och Fredrik har varit för mycket i tv tycker jag. De är alldeles för överskattade. Dock gillar jag många av deras program och dom är duktiga journalister. Men detta programmet var bara för mycket. Kändes uppgjort och kändes inte alls proffsigt. Det kändes ungefär som någon filmat ett barnkalas där barnen springer hinderbana och gör olika lekar.
Tycker Filip och Fredrik kan ta och lugna sig lite med kändiskåteriet.
Gillade idén och programmet, jag tror de körde 3 veckor för att se om programidén ens höll. Vilket det vet att de gjorde nu, och kommer köra igång en säsong till.