Tennisspelare får gärna underhålla mig med bra tennis. Vill jag se annan typ av underhållning så finns det mängder med filmer man kan se. Varför ska man vara en skitstövel på riktigt? Har jag missat nåt? Det verkar helt jävla idiotiskt tycker jag.
Det är ju så skönt att tennisen inte har såna problem som fotbollen har. Ju sämres tämning man får på planen ju sämre kommer man få på läktaren. Begriper inte varför man ska hålla på och tjafsa. Man lirar en match, känslor kan hetta till men efter matchen så skakar man hand. Det som händer på planen stannar där, så länge det håller sig inom rimliga gränser förstås.
Ärligt talat så tror jag spelare som har lite problem med det sociala och inte kan hålla känslorna i styr inte kan prestera i dagens tennis. Alltså jag har väldigt svårt att se en spelare som är väldigt känslosam slå Nadal i RG. Det går inte att släppa fokus en enda jävla gång för då är det kört. Men det är bara vad jag tror.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reggie Hamond
....men Almagro sitter väl inte i intervjuer och spelar ödmjuk? Han irriterar sig på någon han tycker är falsk...
Okej, kan du ge nåt exempel? Jag har alltid trott att grejen med Almagro är hur han uppträder på banan, alltså han ser lite arrogant ut, bröstar upp sig och gapar osv. Lite Eric Cantona stuk på honom. Är han stor i käften också alltså? Det har jag missat i så fall.