Citat:
Men visst han kan mycket väl vara en "quitter" men man får nog ta och se på det lite mer objektivt ändå. Finns många som maskar sönder tennismatcher också, det tycker jag är värre, hoppas att den nya regeln ger effekt.
I och med att jag nu sett Quitarevic avbryta matcher tre gånger nu på ett märkligt sätt som får honom att se ut som en fegis....plus efter sett den där listan så har jag svårt att vara objektiv i detta fall. Gillar helt enkelt inte honom.
Citat:
Dålig publicitet som skrämmer iväg sponsorer, publik och som startar en diskussion och tätare granskning för att hitta fler eventuella fall vill undvikas till varje pris. Robin drar in tillräckligt mycket sponsorpengar m.m. för att det skulle bli en skandal.
Har ändå svårt att tro att tennisen skulle mörklägga ett eventuellt positivt dopningstest från Robin. Sån enorm sjärna är han inte att det skulle bli en stor skandal. Stor skandal blir det enbart om det skulle röra sig om Murray Federer Nadal eller Djokovic.
Allt snack om att Robin skulle vara dopad tror jag inte ett dugg på. Hoppas verkligen att vi får se Robin göra comeback någon gång under våren/sommaren nästa år.