Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Cilic har redan toppat sin karriär det är min övertygelse.
Spanien vidare, Melzer vann inte ett set under sina två singelmatcher.
Dom har vunnit 23 hemmamatcher på raken, precis som Argentina kom deras senaste förlust hemma emot Brasilien 1999!
USA vidare också, Isner vann sina två singelmatcher idag emot Tsonga, han verkar spela bra på grus.
Men om du har rätt i att Cilic har toppat sin karriär så kommer han vara topp15 när året är slut, det är bara för att han har varit skadad som han har halkat efter på rankingen, han hade ett bra år 2011.
Lite svagt av Melzer faktiskt med tanke på att han vann i Memphis så borde han ha kunnat presterat lite bättre, i alla fall tagit åtminstone ett set. Bra gjort av Österrike att ta dubbeln dock.
Kuerten var en gruskung på sin tid, känns som att det krävs en liknande spelare om Spanien ska förlora hemma i DC igen. (Jag antar att det var han som fixade segern åt Brasilien???)
Isner var jag rätt säker på faktiskt, han torskade ju mot Tsonga i Paris i höstas i en otroligt jämn match. Isner spelar faktiskt lika bra på alla underlag, inte bara serv i den killen, han kommer nog att stanna på topp10 ett bra tag om han får vara frisk för han har faktiskt spelet för det, sen har han vapnet som kan ställa till det för alla spelare på touren, det har vi redan sett.