2011-12-30, 21:57
Medlem
Mich13s avatar
Vore ju tragiskt om inte Robin "sponsrar" familjen mer än så. Med det sagt menar jag inte att han ska köpa en Ferrari var till päronen.
Citera
2011-12-31, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han lär ha rätt små fötter i förhållande i sin längd.

Är det ens möjligt att ha så små fötter om man är så lång? Jag vet att man kan ha väldigt stora fötter även fast man är normalt lång, jag vet en snubbe som har 52 i storlek som är mellan 180-190 cm lång. Men att ha väldigt små fötter om man är hyffsat lång måste vara extremt ovanligt, därför jag undrar om det ens är möjligt utan någon sorts skada på en fot. Jag menar, varför skulle inte fötterna växa om övriga skelettet växer? Verkar konstigt

Skoförsäljning, oavsett om det är Söderlings skor eller någon annan i familjen kan nog endast tyda på ett sponsorbyte, om det skulle tyda på nånting överhuvudtaget. De kanske inte passade på den som skulle ha skorna.
Citera
2011-12-31, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Nej det är inget mer skumt med Nadal än vad det är med någon annan. Det är du som inbillar dig efter att ha gjort en ofullständig analys.

Nadal kom t.ex inte tillbaka "stark som en oxe" senast han gjorde ett uppehåll innan slutspelet, då kom han tillbaka ovanligt orkeslös och lam faktiskt.

Själv tror jag att Nadal är slut, och då menar jag slut på den nivå som vi har vant att se honom, jag ger honom max två säsonger till sedan spelar han inte tennis på touren nåt mer.
snacka om att du har fel, nadal krossade alla 2011 förutom djokovic, nadal kmr krossa alla nästa år också...
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
De jag kommer att tänka på just nu:

1. Nadal vs Verdasco AO 2009 (SF)
2. Federer vs Djokovic RG 2011 (SF)
3. Roddick vs Gonzalez AO 2010 (R4)
nadal verdasco matchen var galen, minns att jag drog ut hemmifrån när dem började och kom flera timmar senare och satt på tven, boom, den var fortfarande uppe live, såg typ sista gamet

är det ngt fel på federer ansikte?, vid sidan om ögonbrynet? ser ut som han har ett ärr eller ngt?

http://www.youtube.com/watch?v=pC2eNbg33yg&feature=player_detailpage#t=60 3s
Senast redigerad av evreka 2011-12-31 kl. 02:46.
Citera
2011-12-31, 10:29
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evreka
är det ngt fel på federer ansikte?, vid sidan om ögonbrynet? ser ut som han har ett ärr eller ngt?

http://www.youtube.com/watch?v=pC2eNbg33yg&feature=player_detailpage#t=60 3s

Kanske Mirka har jagat efter honom med en tennisracket?
Citera
2011-12-31, 14:40
Bannlyst
Citat:
Är det ens möjligt att ha så små fötter om man är så lång? Jag vet att man kan ha väldigt stora fötter även fast man är normalt lång, jag vet en snubbe som har 52 i storlek som är mellan 180-190 cm lång. Men att ha väldigt små fötter om man är hyffsat lång måste vara extremt ovanligt, därför jag undrar om det ens är möjligt utan någon sorts skada på en fot. Jag menar, varför skulle inte fötterna växa om övriga skelettet växer? Verkar konstigt

Skoförsäljning, oavsett om det är Söderlings skor eller någon annan i familjen kan nog endast tyda på ett sponsorbyte, om det skulle tyda på nånting överhuvudtaget. De kanske inte passade på den som skulle ha skorna.

Enligt användaren "Mengel" på VamosRafa så har Robin stl 44.5, det är ändå åt det mindre hållet sett till hans kroppslängd.
Citera
2011-12-31, 19:21
Medlem
Ska bli intressant att se vad Ivan Lendl kan åstakomma med Murray. Tror att Murray kommer bli bättre nästa år, kanske tar han en GS-titel ändå, hoppas nästan det, tycker att han visade bra attityd detta år. Liten svacka efter AO precis som 2010 men sedan så rykte han upp sig, visade att han hade mognat och gjorde sin bästa grussäsong någonsin.

Citat:
Ursprungligen postat av evreka
snacka om att du har fel, nadal krossade alla 2011 förutom djokovic, nadal kmr krossa alla nästa år också...

Jag kan komma att ha fel ja. Men jag har inte fel eftersom säsongen 2012 inte har spelats än
Citera
2012-01-01, 14:54
Medlem
camejos avatar
Robin har twittrat om skorna förresten. Skriver från mobilen så orkar inte länka. Han heter Rsoderling.
Citera
2012-01-01, 15:02
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Robin har twittrat om skorna förresten. Skriver från mobilen så orkar inte länka. Han heter Rsoderling.

Samtidigt som han nekade till att det var han eller familjen så försvann annonsen.
Citera
2012-01-02, 06:07
Medlem
Citat:

Eller att nån driver med dom, man kan skapa annonser och svara i andras namn på skräpsiten blocket, har själv råkat ut för det.
Citera
2012-01-02, 06:08
Medlem
Johanna började året med en förlust 1-6x2 emot en italienska, JL spelar sällan bra i Oceanien tyvärr.
Citera
2012-01-02, 10:15
Medlem
Ivan Lendl som gick ifrån att tanka i finaler till en vinnare, skall ta hand om Murray!
Kan bli hur bra som helst för Andy.
Citera
2012-01-02, 19:07
Medlem
AlbusDumbledores avatar
haha jösses. En manlig åskadare dansade loss nyss i Qatar under matchen mellan Volandri och Bogomolov JR. Hoppas att det kommer på Youtube snart. Väldigt roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in