2009-04-02, 23:51
Medlem
pirates avatar
Hehe Del Potro har nu verkligen sackat ihop som vanligt när det gäller stormatcher...så som han sackade ihop mot Federer i AO...jävla skitspelare.

Återigen visar Nadal hans storhet och vilket jävla psyke han har fan, helt absurt att inte beröras av nåt!!
Citera
2009-04-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Hehe Del Potro har nu verkligen sackat ihop som vanligt när det gäller stormatcher...så som han sackade ihop mot Federer i AO...jävla skitspelare.

Återigen visar Nadal hans storhet och vilket jävla psyke han har fan, helt absurt att inte beröras av nåt!!

Matchen är inte slut förrän sista bollen är slagen...

Hm, verkar som att DP har packat väskan nu.
Senast redigerad av Gincan 2009-04-03 kl. 00:07.
Citera
2009-04-03, 00:27
Medlem
Nichosjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate

Jadu...

Skämt åsido, shit vilken match. Del Potros breakboll fram till 3-3 var bannimej bland det värsta jag någonsin sett.
Senast redigerad av Nichosj 2009-04-03 kl. 00:32.
Citera
2009-04-03, 00:30
Medlem
Fan, härligt match!

Sjukt nervöst!
Senast redigerad av TbWW3ift 2009-04-03 kl. 00:44.
Citera
2009-04-03, 01:17
Medlem
Nichosjs avatar
Jag vill inte sticka under stol med att jag rootar för Federer, så herre min skapare vad skönt det där kändes. Del Potro gör ju verkligen sitt livs match (efter matchen mot Federer i Oz ). Helt makalöst. Jag är mållös.
Citera
2009-04-03, 01:18
Medlem
Castlevanias avatar
Det här kan vara det lyft han behövde, Del Potro. Vilken jävla match! Måste vara årets mest dramatiska drabbning.

Nu stundar Murray - Verdasco. Det blir en lååång natt...
Citera
2009-04-03, 01:20
Medlem
moviemovies avatar
Vilken match! Del Potro vinner för första gången mot Nadal. En riktig rysare, underläge 3-0 i set i tredje och han vinner. Att ha ett dubbelbreak mot sig mot Nadal och att vända och vinna matchen är fan starkt. Hade verkligen otur på vissa bollar och slog bort klara lägen, många bollar i nät när det gällde viktiga poäng.

Bra för att vara en ''skitspelare''

Intressant nu för resten av turneringen.
Citera
2009-04-03, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Vilken match! Del Potro vinner för första gången mot Nadal. En riktig rysare, underläge 3-0 i set i tredje och han vinner. Att ha ett dubbelbreak mot sig mot Nadal och att vända och vinna matchen är fan starkt. Hade verkligen otur på vissa bollar och slog bort klara lägen, många bollar i nät när det gällde viktiga poäng.

Bra för att vara en ''skitspelare''

Intressant nu för resten av turneringen.
Fan vad skönt att se Nadal åka ur "tidigt" måste jag säga, som det Federer fan jag är. Det här kommer förmodligen och jag hoppas, tagga igång Federer ytterligare. Federer kommer nog klara av Djokovic i nästa runda, och därmed är han i final.
Citera
2009-04-03, 01:27
Medlem
Fantastisk match!
Citera
2009-04-03, 01:36
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enya
Fan vad skönt att se Nadal åka ur "tidigt" måste jag säga, som det Federer fan jag är. Det här kommer förmodligen och jag hoppas, tagga igång Federer ytterligare. Federer kommer nog klara av Djokovic i nästa runda, och därmed är han i final.

Så sant så. Att se att Nadal kan åka ut tidigt, ha en dålig dag. Det ger säkert Federer lite extra energi att ta upp jakten på honom ännu mer. Mycket viktig match mot Djokovic nu för Federer. Men det är så här det ska vara, när tennisen är som bäst.
Citera
2009-04-03, 02:28
Medlem
Castlevanias avatar
Lite skillnad på spänning och dramatik i Murray - Verdasco matchen. Verdasco är märkligt dålig so far. Får hoppas han rycker upp sig i andra och gör match av det hela. Jag vill ju se lite spänning iaf.

Nu har Verdasco varit och sminkat sig färdigt. Förhoppningsvis kan han bjuda upp till bättre spel nu. Pinsamt dålig insats i första set.
Senast redigerad av Castlevania 2009-04-03 kl. 02:40.
Citera
2009-04-03, 03:15
Medlem
Castlevanias avatar
Murray - Verdasco 6-1, 6-2

Vilken utskåpning. Verdasco kände tydligen av någon skada. Ni som gick och la er missade ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in