Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Halvsyrra? Ingen likhet alls med Rafa, blond och mycket yngre. Har aldrig sett henne på alla år som jag följt Nadal.
Helsyrra, är jag rätt säker på. Hur har du kunnat missa henne? Hon är alltid med på USO, tex. Brukar vara grymt involverad i matcherna; grät och gick helt upp i limningen när brorsan vann USO 19, tex.
Fanns en video med henne och Nadal när de spelade lite tennis på typ en uteplats under pandemin. Rätt duktig. Och hon grävde underkläderna ur häcken vid ett tillfälle precis som brorsan.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Men han vinner ju alltid

Är det 20-0 han har i år nu? Snart 21-0. Håller du på Malmö FF i fotboll också?
“We're going to win so much. You're going to get tired of winning. you’re going to say, ‘Please Mr. President, I have a headache. Please, don't win so much. This is getting terrible.’ And I'm going to say, ‘No, we have to make America great again.’ You're gonna say, ‘Please.’ I said, ‘Nope, nope. We're gonna keep winning.’
Som jag sagt innan: han får gärna sluta snart; jag är rätt nöjd med 21. Hade varit grymt om han körde en Sampras efter vinst i USO, say, och gick i pension med en GS-seger. (Fast som Federer sa just om Sampras, då vet man aldrig om han kunnat vinna mer. Så Nadal lär ju köra nån säsong till.)