2009-07-16, 14:18
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayafisk
Så jobbig han tennisexperten är vad han nu heter. Låter som världens tönt. Sänker spänningen med 100%.

Spänningen ligger i matchen tycker jag. Jag tycker att Porsborn är väldigt kunnig och påläst. Även Jespet Hussfelt gör ett riktigt bra jobb då han till vardags är fotbollskommentator. Dem kompleterar varandra väldigt bra i mina öron
Citera
2009-07-16, 14:21
Medlem
Vobblers avatar
Vinci spelar bra nu, så förhoppningsvis slår han ut doping-Canas.
Citera
2009-07-16, 14:25
Medlem
Kitzbühels avatar
GOTT!! 6-3 till Vinci i 2:a set. Hoppas nu han tar 3:e set och vinner matchen mot den sönderdopade jävla Gauchon...

Canas levde grymt mycket på sin hästkondition och styrka. Hoppas han inte orkar nu när inte han får hjälpa av de anabola sterioderna som pumpade runt i hans kropp tidigare,,,,
Citera
2009-07-16, 15:00
Medlem
Vobblers avatar
Härlig match! Andreas hittar vinklar som inte finns.

Om inte Canas får ordning på serven blir det svensk seger.
Citera
2009-07-16, 15:14
Bannlyst
Roligt för Vinci. Härlig tennismatch.
Citera
2009-07-16, 15:15
Medlem
buzts avatar
Snygg vinst, stark spelat!
Citera
2009-07-16, 15:16
Medlem
pirates avatar
Mkt bra upphämtning av Vinci som klarade av Canas. Vi får hoppas att han ta sig vidare, det hade varit kul med två svenskar långt framme.
Citera
2009-07-16, 15:23
Medlem
Är han tillbaka på riktigt tro, Vinci. Underhållande match!
Citera
2009-07-16, 15:26
Medlem
Kitzbühels avatar
fantastiskt nervöst att sitta o uppdatera livescore och inte kunna se eller höra matchen,,, Blir kul att se den inspelade reprisen hemma ikväll.

F A N va starkt att Vinci att slå Cañas!! Fantastiskt skönt när en (fd?) dopad spelare får torsk i en lång match.

Undrar om Cañas får en snefylla nu om han går på Peppes när alkoholen blandas med hydroklortiazid
Citera
2009-07-16, 15:28
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
Är han tillbaka på riktigt tro

Om han får vara skadefri har han nog något på gång. Men man får inte glömma att Vinci är en humörspelare som oftast triggas igång på hemmaplan, men han är en grym spelare.

Kul att se Stefan Edberg, den mannen ser ruskigt fräsch ut fortfarande. Fan vet om han inte hade gjort bra ifrån sig i årets turnering.
Citera
2009-07-16, 15:36
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel

Undrar om Cañas får en snefylla nu om han går på Peppes när alkoholen blandas med hydroklortiazid

HAHAHAHAHA gjorde min dag. tack
Citera
2009-07-16, 15:43
Medlem
TheRotters avatar
Flikar in med en fråga som inte hör till Swedish Open:

Jag har spelat tennis som ung (yngre). Jag va väl aldrig speciellt bra så men inte heller dålig. En okej spelare som 14 åring i min klubb och med bra bollkänsla vilken jag också levde på. Jag är nu 19 år och har fått ett enormt sug efter tennis och spelar i snitt 3 timmar/dag nu på sommaren, med kompisar med pappa osv. Jag spelar ganska mycket med en kompis som är lika gammal och jämbördig spelare med mig.

Att starta upp en liten singelkarriär känns jävligt svårt, med karriär menar jag att åka på lite tävlingar, kanske vinna nån match och utvecklas lite iaf.
Jag och polaren har dock pratat lite om att kanske börja spela lite dubbel ihop och kanske åka på nån tävling. Vi kommer ju inte kunna spela i juniortävlingar utan måste då spela senior (finns det nått mellanting?)

Hur borde vi gå till väga? Klart man kontakta klubben på orten och spela seriespel kanske men vi vill hellre spela "bara dubbel", eller ja ni förstår nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in