2008-10-02, 21:25
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AelgenTheKung
Vilken kemikalie hade tagit bort blodspåren i badrum ? Nyfiken ...

En gissning skulle vara klorin. Effektivt och luktar starkt och mycket.

Sen vet vi ju inte om det är blodspår som städats bort. Eller har det bekräftats någonstans?
Citera
2008-10-02, 21:25
Medlem
mjohan84s avatar
Äsch hittar ju inte det jag letar efter:/ hittade bara denna "Det har fungerat förut och kommer fungera igen.Jag har själv haft en stark förnimmelse ang. Nathalie men jag vill ogärna publicera detaljer här, och vad skulle det hjälpa ?Dock kan jag säga att hon inte försvunnit frivilligt och att polisen har letat på fel ställe. Sökningen ska koncentreras till ett område Norr om Alingsås i anknytning till en enslig väg som leder till en sjö eller vattendrag i närheten av en röd stuga eller litet hus. Vattnet är viktigt.En kort man runt 35-45 med en vit bil eller ljust fordon som hon inte är bekant med eller endast har träffat ett fåtal gånger har också anknytning.Jag kommer inte ge fler detaljer eller kommentarer om detta."
Citera
2008-10-02, 21:26
Medlem
mjohan84s avatar
Cookie: Det var väl som Ulf han den där helenmördaren, han ringde ju in och tipsade polisen osv...
Citera
2008-10-02, 21:27
Medlem
mjohan84s avatar
Här är den!!
22Tors 29 maj 22:54 | ID: 33182346
miggs

min mamma som är medium har varit på platsen där nathalie sägs ha försvunnit och har sett hur hon färdats i båt av en man, sen om hon ligger i vattnet eller först till en plats över vattnet vet hon inte ännu. det finns även ett samband mellan hennes försvinnande och en fest som nynazister har haft eller med den platsen det stället finns på.
mamma ska tillbaka vid ett senare tillfälle med ett annat medium och se om dom kan få frma mer detaljer. det är det jag vet o min mammas förmåga litar jag blint på, har sett henne jobba ett flertal gånger och hon har ännu inte haft fel...
Citera
2008-10-02, 21:29
Medlem
Kexet08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AelgenTheKung
Vilken kemikalie hade tagit bort blodspåren i badrum ? Nyfiken ...

Vet inte, men det har spekulerats om klorin i tråden.
Citera
2008-10-02, 21:29
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Fan vad sjukt att vara med och leta efter något som man vet vart det finns... Har en kompis som har vart med om sånt här, han visste vart en sak fanns men kunde inte avslöja sig så han gick helt in i rollen och var med och letade och nästan förträngde att han visste vart den fanns någonstans OCH hittade på storys för sig själv om hur det låg till och han trodde nästan på det själv...

Ja helt sjukt, men när jag framförde den möjligheten tidigare i tråden
fick jag utstå både spott o spe...
Citera
2008-10-02, 21:30
Medlem
mjohan84s avatar
Känns vettigt att ni tipsar varann om såna vätskor:P
Citera
2008-10-02, 21:32
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Det är inte så ovanligt att GM är med och letar efter offret. Sjukt ja..men uppenbarligen ganska vanligt

Inte det minsta sjukt, enligt mig. GM brukar ju inte vilja åka fast. Är han då närstående så skulle det ju se väldigt konstigt ut om han inte själv var med och letade. Alltså gör han det, i det enda syftet att inte väcka misstankar. Vad skulle han annars göra?

Sjukt är det väl däremot att ta död på sin partner?
Citera
2008-10-02, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medium
"Det har fungerat förut och kommer fungera igen.Jag har själv haft en stark förnimmelse ang. Nathalie men jag vill ogärna publicera detaljer här, och vad skulle det hjälpa ?Dock kan jag säga att hon inte försvunnit frivilligt och att polisen har letat på fel ställe. Sökningen ska koncentreras till ett område Norr om Alingsås i anknytning till en enslig väg som leder till en sjö eller vattendrag i närheten av en röd stuga eller litet hus. Vattnet är viktigt.En kort man runt 35-45 med en vit bil eller ljust fordon som hon inte är bekant med eller endast har träffat ett fåtal gånger har också anknytning.Jag kommer inte ge fler detaljer eller kommentarer om detta."

Kom igen, höj nivån lite. Det finns väl ingen vettig människa som tar sån rappakalja på allvar hoppas jag
Citera
2008-10-02, 21:35
Medlem
mjohan84s avatar
Blomvattnare: Han har inte direkt varit AKTIV i något sökande, förutom den kvällen hon "försvann" då kanske.. Pratade med en av gubbarna som hade hand om sökningarna efter henne... De träffades en gång / vecka och letade har jag för mig... Han frågade mig " Om din sambo försvann, skulle inte du vara med och leta då" Den frågan är rätt ledande
Citera
2008-10-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Här är den!!
22Tors 29 maj 22:54 | ID: 33182346
miggs

min mamma som är medium har varit på platsen där nathalie sägs ha försvunnit och har sett hur hon färdats i båt av en man, sen om hon ligger i vattnet eller först till en plats över vattnet vet hon inte ännu. det finns även ett samband mellan hennes försvinnande och en fest som nynazister har haft eller med den platsen det stället finns på.
mamma ska tillbaka vid ett senare tillfälle med ett annat medium och se om dom kan få frma mer detaljer. det är det jag vet o min mammas förmåga litar jag blint på, har sett henne jobba ett flertal gånger och hon har ännu inte haft fel...

Citera
2008-10-02, 21:40
Medlem
Kexet08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren

Håller med, man ska inte lyssna så mycket på sånt där..Hur rätt hade det mediumet på en skala? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in