Citat:
Ursprungligen postat av babilur
Det finns viss sanning i story 1, men version 2 är helt korrekt.
Ja, lägenheten ligger på andra våningen över affärerna på en gågata så ganska lite rörelse där efter affärerna stänger.
PVs föräldrar är inte kriminella. Varifrån kommer det ryktet?
PV är inte heller någon Nasse. inte alls. Han umgick i sådana kretsar under en liten period i högstadiet. Det var mest personer som lekte nassar för att det var häftigt men som samtidigt hade utländska vänner.
Han har alltid varit en lugn kille. Även om det sticker i ögonen på NJs föräldrar så är detta ett faktum. De enda gångerna jag skulle kunna tänka mig att PV skulle kunna verka hotfull är om han på något sätt skulle falla för grupptryck. Han har enligt mig varit lite osäker men innerst inne en god person.
Hans föräldrar jobbar som lokalvårdare och byggarbetare om någon undrar
vad är viss sanningshalt i första påståendet om inte allting
ingen har sagt att kärringen är kriminell eller pappan
han verkar ha en stabil umgängeskrets med nazzeidioter/sunt umgänge?
faller för grupptryck vem hetsade han i duschen med nathalie
har har alltid varit osäker men innerst inne vad fan då kan inte du berätta om vilken god person en kvinnomördare kan vara
bra att kärringen kan tillföra dom små summorna hon åtminstone ens gör efter att hon har tagit 6 barnbidrag/mammaledighet/barnomsorg m.m för sina ungar utan fadersgestalt/ fast punkt i livet som där en snart ska kosta oss skattebetalare mer genom både kåken ev eller psyket beroende på domen