Citat:
Ursprungligen postat av
mjohan84
undra om den stackars flickan vet vart hans tidigare flickvän hamnade
Detta är helt sjukt. Jag låg inatt oh kollade på Mordet på TV8 som denna gång handlade om mordet på Natalie. Efter avsnittet slut så googlar jag lite och kommer till denna tråd. Jag bestämmer mig för att läsa sista sidan bara och ser att denna Patrik idag bor i Kalmar. Jag har själv bott där i 3 år. Sedan ser jag i ett inlägget några under att han bor med en tjej på 27 år som heter Mikaela Therése Andersson. Detta är helt sjukt, för när jag studerade där nere så fanns det en tjej i studentlivet som hette exakt så här och åldern verkar också stämma att hon är 27 år idag. Det måste alltså vara denna tjej som jag en gång i tiden har känt. Knappast att det finns 2 st i Kalmar runt samma ålder med exakt samma namn så här.
Hon verkar ha plockat bort sin Facebook idag för hittar henne inte, men förr så hette hon just Mikaela Therése Andersson på Facebook. Kommer inte ihåg var hon kom ifrån men hon började plugga på Universitetet 2013 och tillhörde Idehus. Inget ont om den tjejen. Hon var glad, trevlig och snäll, men hon var oerhört segtänkt och var inte direkt den smartaste. Hissen hos henne gick inte hela vägen upp om man säger så även om hon inte alls kan vara som andra människor där hissen inte går hela vägen upp. Hon var oerhört snäll och hade inget ont i sig, men hennes smarthet var inte till hennes fördel. Är inte alls förvånad att hon kan vara ihop med en mördare utan att veta om det. Fick intryck under det året jag träffade henne lite då och då att hon inte mådde 100 % bra. Lite trasig. Men absolut inte alls så som visa trasiga tjejer kan vara. Hon var lugn, alltid trevlig och visade inga tecken på någon ondhet. Sammanfattningsvis en väldigt bra tjej men osäker och lite segtänkt. Hon var städad och umgicks med bra människor.