Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Att det blev pådrag är inte konstigt. Hade det varit en äverntyrlig 14-åring som packat en väska och stuckit hade det inte blivit sådant pådrag. Men tro sjutton att polisen blev orolig när en 20-åring utan ett ord, sticker utan skor på fötterna (så vitt pojkvännen kunde se) och sedan inte återvänder. Att hon inte återfanns beror ju på att hon antingen tagit livet av sig och ligger i något buskage eller att någon gömt den mördade kroppen. Det tog ju ett tag innan polisen fick anmälan om att hon var försvunnen dessutom, så tid att gömma henne har funnits.
Ja WILDIS 20 åringar snurrar alt iväg dom oxå, det visar erfarenheten, men vem vet att hon var barfota??? var finns det bekräftat??? utom pojkvännen, som jag inte litar ett dyft på. Du verkar förutsätter att hon ligger i någon buske eller att kroppen är gömd??? på vilka grunder ha du baserat det på??
inte polisen iallafall! som ofta begår själva misstag som GW säger. Hur vet du när anmälan inkom om du inte sitter i polishuset?? vad tidningarna skriver kan du skita i. jag varit föremål i tidningarna många ggr, dom har inte haft en siffra rätt tyvärr, allt går att sälja med livlig fantasi.
Men jag tror något har hänt och då mord, av eventuellt någon nära anslutning till henne ex pojkvännen, spelar ingen roll om han är en gåva av gud! eller vad har pappan för roll?? hennes kamrater?? hur vet du med det lilla matrial du har att hon ej for till ex gbg eller åt andra hållet, eller per bil???
Lås dig inte vid en sak. Fortfarande tror jag stenhård på mord! och waldis svara på pojkvännen och hennes far! I annat tycker vi nog ganska lika! viktigast är ju att bringa ordning i denna händelse, all trafik i tel och data är
väl genomgånget av polis?? och inget är funnet, ej heller vid skallgång hitills, så dom drog in den. Vad finns det för anledning ex att pojkvännen skulle utföra detta om han nu gjort det, hennes far, kamrater som någon måste veta vilka det är, droger finns inte med i bilden. vad är anledningen tror du??
som kanske bor i Alingsås och ung och känner dessa människor. även henne kanske?? låt höra waldis! intressanta saker skriver du iallafall. bra!