Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Rätt. Men artikeln öppnar ju upp det faktum att PV hade torsdagsnatten öppen för "egna aktiviteter". Kvällen/natten PV och mamman var ute och åke bil för att leta efter henne, bör då ha varit först på fredagen.
Jag hoppas inte jag simmar ut på för djupt vatten nu? Men,,,,
finns det verkligen någon tid som är styrkt av polisen i detta sammanhang? Om vi förutsätter att N talade med mamman kl 16:00 på MSN [Även det går att betvivla, om det ej fanns webbkamera?] så är det väl den sista bekräftade tiden?
För inläggen på
www.potatisstan.se [fel i sammandraget, där står .net] var av sådan natur att de faktiskt skulle kunna vara skrivna av t.ex PV för att vinna tid?
I så fall finns det ju än mer tid till ofog än det som redan redovisats? De här spekulationerna gör ju PV till misstänkt brottsling i så fall. OM hon bragts om livet av PV så har han i så fall väldigt gott om tid för att forsla bort kroppen från Alingsås! Men till detta så krävs det en mkt mentalt stark hjärna och en stor portion tur!
Men vad jag egentligen vill belysa med det här inlägget är väl egentligen att det måste vara ett helvete för polisen att komma någonstans här? Flickan verkar ju i stort sett ha gått upp i rök?