Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Förvirrade (hotade) människor i chocktillstånd brukar inte agera särskilt rationellt.
Ser en hel uppsjö av tänkbara alternativa scenarion framför mig i det här fallet. Zinats tillbakadragande av anmälan kan ha gjorts för anhörigas skull (som hon själv påstår), rädsla för reprimander (Tomas söker upp henne) eller (som många varit inne på) karriärsfiasko.
MEN det kan också tänkas att hon är en manshatande mytomansk hysterika som tar varje tillfälle i akt att utplåna varje man hon råkar.
Men sluta larva dig för fan. Du vet mycket väl att detta kan vara en mansälskande, hyfsat sanningsenlig och inte särskilt labil dam - som gjort bort sig. Även bra människor tabbar sig ibland.
Jag är iaf helt säker på att du inte tror ett piss på att hon skulle vara rädd för Tompa. Eller hur?
Jag tror helt enkelt att detta var ett bråk som spårade ur och att Tompa inte vek ner sig när hon hotade med att ringa polisen. Enkelt och logiskt. Och här är vi idag.
EDIT: Detta är visst inte en krimtråd så jag är lite off med mina krav på sans, balans och fakta...