2009-11-06, 15:22
Medlem
De människospillror som deliriumet tillfälligt förenat, de brytas isär av inre irrfärder utan riktning eller slut. Blott nya nödhamnars falska famnar kunna de förtrösta i till avskedets skälvande minut.
Citera
2009-11-06, 15:23
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmanto
E det den här människan som fått smaka på Tomas Di Levas vrede?

http://www.myspace.com/katarinadileva

Om inte, finns det nån bild på stackarn?
Läs gärna tråden.
Citera
2009-11-06, 15:24
Awaiting Email Confirmation
Dravel

Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
De människospillror som deliriumet tillfälligt förenat, de brytas isär av inre irrfärder utan riktning eller slut. Blott nya nödhamnars falska famnar kunna de förtrösta i till avskedets skälvande minut.

Jäkla dravel - måste vara DiLeva eller..
Citera
2009-11-06, 15:26
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det vore ju intressantare om han ex-fru talade ut, hon har en del att berätta kan jag lova.
Precis. Men det lär väl tyvärr inte hända.

Tragiskt att se hur många som är fullständigt blåögda i den här tråden. Nu vet jag inte vad jag som hände just under detta bråk men om inte det märkliga brevet är författat av en psykopat som är van att manipulera folk... Och ni köper det med hull och hår, en del av er

Förvisso är det mycket möjligt att han inte burit hand mot Zinat just under detta bråk, men ni känner väl till termen psykisk misshandel? Det är också mycket möjligt att hon varit helt hysterisk etc., jag känner inte henne och kan inte uttala mig om hennes person. Men ger det DiLeva rätten att skriva det där brevet där han kränker henne offentligt? I think not.

Jag har ogillat DiLeva ända sedan min familj råkade semestra på samma hotell som honom och hans dåvarande fru. Jag har inga bevis för att fysisk misshandel ägde rum under den perioden, men han är förmodligen det största kontrollfreak jag stött på. En kompis till mig har gift sig med en kvinna som är av samma sort, det är skitläskigt att se dem in action, dessa psykopater (eller vad de nu skulle få för officiell diagnos).
Citera
2009-11-06, 15:30
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowboxfish
Precis. Men det lär väl tyvärr inte hända.

Tragiskt att se hur många som är fullständigt blåögda i den här tråden. Nu vet jag inte vad jag som hände just under detta bråk men om inte det märkliga brevet är författat av en psykopat som är van att manipulera folk... Och ni köper det med hull och hår, en del av er

Förvisso är det mycket möjligt att han inte burit hand mot Zinat just under detta bråk, men ni känner väl till termen psykisk misshandel? Det är också mycket möjligt att hon varit helt hysterisk etc., jag känner inte henne och kan inte uttala mig om hennes person. Men ger det DiLeva rätten att skriva det där brevet där han kränker henne offentligt? I think not.

Jag har ogillat DiLeva ända sedan min familj råkade semestra på samma hotell som honom och hans dåvarande fru. Jag har inga bevis för att fysisk misshandel ägde rum under den perioden, men han är förmodligen det största kontrollfreak jag stött på. En kompis till mig har gift sig med en kvinna som är av samma sort, det är skitläskigt att se dem in action, dessa psykopater (eller vad de nu skulle få för officiell diagnos).

En sak är glasklar: Tompa har all rätt i världen att skriva ett sådant brev. Det skrivs alldeles för få sådana brev. Så alla män som läser detta: Håll inte käften för fan i dessa lägen utan snacka ut!

Förutom att det ger information om det enskilda fallet så sätter det krokben för dumfeministernas allmänna inställning att kvinnan alltid har rätt. Inte sällan har faktiskt kvinnan fel. Jag tror att den här bruden gjorde bort sig fett.

Ditt inlägg här är en orsak till att alla män borde skriva mer.
Citera
2009-11-06, 15:36
Medlem
Det är så löjligt att folk hakar upp sig på att han är svartsjuk och kontrollfreak etc., ifall det stämmer är han isåfall bara en av många offentliga personer som bär på dessa egenskaper. Skillnaden är att om en offentlig kvinna säger att hon är detta så hyllas hon av media, etablissemanget och gemene svensk som en självständig och tuff kvinna, bär en man på dessa egenskaper är denne automatisk psykopat och kvinnomisshandlare.
Citera
2009-11-06, 15:36
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det vore ju intressantare om han ex-fru talade ut, hon har en del att berätta kan jag lova.

Nej det kan du inte.
Citera
2009-11-06, 15:37
Medlem
Herr Lindholms avatar
Om det är han så förstår jag ingenting. Han som är en rymdblomma och har förhindrat jordbävningar [sic!].
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yellowboxfish

Jag har ogillat DiLeva ända sedan min familj råkade semestra på samma hotell som honom och hans dåvarande fru. Jag har inga bevis för att fysisk misshandel ägde rum under den perioden, men han är förmodligen det största kontrollfreak jag stött på. (
Berätta hela versionen annars hände det aldrig, har du sagt a får du säga b
Citera
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Nej det kan du inte.

Lägg ned nu din nolla och håll dig till topic.
Citera
2009-11-06, 15:39
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
En sak är glasklar: Tompa har all rätt i världen att skriva ett sådant brev. Det skrivs alldeles för få sådana brev. Så alla män som läser detta: Håll inte käften för fan i dessa lägen utan snacka ut!

Förutom att det ger information om det enskilda fallet så sätter det krokben för dumfeministernas allmänna inställning att kvinnan alltid har rätt. Inte sällan har faktiskt kvinnan fel. Jag tror att den här bruden gjorde bort sig fett.

Ditt inlägg här är en orsak till att alla män borde skriva mer.
Haha jag är långt ifrån någon dumfeminist...jag är så emot vänsterfeminismen man kan bli Men jag undrar varför ni köper hans version av storyn bara rakt av? Vad har han för bevis att det gick till precis så som han skriver? Var du där och videofilmade hela sekvensen så att du kan vara 100% säker på att han har rätt?

Och hade du själv sett hur han behandlade sin ex-fru tror jag faktiskt inte att du skulle vara så kategorisk...Det är mycket möjligt att Zinat är en hysterika som jag skrev ovan, också mycket möjligt att hon har gjort bort sig. Men eftersom jag själv sett DiLeva in action så håller jag det också för troligt att han varit högst delaktig i detta bråk.
Citera
2009-11-06, 15:39
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikard838
Berätta hela versionen annars hände det aldrig, har du sagt a får du säga b

Håller med helt. Pallar inte den där typen av inlägg längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in