Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det vore ju intressantare om han ex-fru talade ut, hon har en del att berätta kan jag lova.
Precis. Men det lär väl tyvärr inte hända.
Tragiskt att se hur många som är fullständigt blåögda i den här tråden. Nu vet jag inte vad jag som hände just under detta bråk men om inte det märkliga brevet är författat av en psykopat som är van att manipulera folk... Och ni köper det med hull och hår, en del av er
Förvisso är det mycket möjligt att han inte burit hand mot Zinat just under detta bråk, men ni känner väl till termen psykisk misshandel? Det är också mycket möjligt att hon varit helt hysterisk etc., jag känner inte henne och kan inte uttala mig om hennes person. Men ger det DiLeva rätten att skriva det där brevet där han kränker henne offentligt? I think not.
Jag har ogillat DiLeva ända sedan min familj råkade semestra på samma hotell som honom och hans dåvarande fru. Jag har inga bevis för att fysisk misshandel ägde rum under den perioden, men han är förmodligen det största kontrollfreak jag stött på. En kompis till mig har gift sig med en kvinna som är av samma sort, det är skitläskigt att se dem in action, dessa psykopater (eller vad de nu skulle få för officiell diagnos).