2009-11-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Men sluta larva dig för fan. Du vet mycket väl att detta kan vara en mansälskande, hyfsat sanningsenlig och inte särskilt labil dam - som gjort bort sig. Även bra människor tabbar sig ibland.

Jag är iaf helt säker på att du inte tror ett piss på att hon skulle vara rädd för Tompa. Eller hur?

Jag tror helt enkelt att detta var ett bråk som spårade ur och att Tompa inte vek ner sig när hon hotade med att ringa polisen. Enkelt och logiskt. Och här är vi idag.

EDIT: Detta är visst inte en krimtråd så jag är lite off med mina krav på sans, balans och fakta...

Jag kan mycket väl tänka mig att hon är livrädd för människan. Varför inte?

Och visst kan hon vara en bra reko kvinna/individ också.
Senast redigerad av rostbiffsglade-rolf 2009-11-06 kl. 20:56.
Citera
2009-11-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Men sluta larva dig för fan. Du vet mycket väl att detta kan vara en mansälskande, hyfsat sanningsenlig och inte särskilt labil dam - som gjort bort sig. Även bra människor tabbar sig ibland.

Jag är iaf helt säker på att du inte tror ett piss på att hon skulle vara rädd för Tompa. Eller hur?

Jag tror helt enkelt att detta var ett bråk som spårade ur och att Tompa inte vek ner sig när hon hotade med att ringa polisen. Enkelt och logiskt. Och här är vi idag.

EDIT: Detta är visst inte en krimtråd så jag är lite off med mina krav på sans, balans och fakta...

Trollar du nu?

-Du vet mycket väl...
-Jag är iaf helt säker på att du inte tror ett piss på att hon skulle vara rädd för Tompa. Eller hur?
(Känner du rostbiffsglade-rolf och Tompa?)
-Jag tror helt enkelt att detta var ett bråk som spårade ur och att Tompa inte vek ner sig när hon hotade med att ringa polisen. (Plötsligt tror du väldigt mycket - tidigare skulle man ha källor till allting?!)

Vad som hänt i detta fall är ju omöjligt att veta med den lilla info vi har här. Rykten är inga källor.
Citera
2009-11-06, 21:01
Medlem
Håller med vi har inget fällande case, men faktum är att hans kärlek-frihets yttre är en mask, men för det behöver man inte vara bindgalen.

Vi vet ju hur enkelt folk kan anses som kvinnomisshandlare, dvs hålla någon kvar som vill gå osv, så enkelt är det.

Nu försvarar jag inte Dileva då jag aldrig gillat honom, utan mer hört via andra då jag bodde i Gävle under några år att det var ett spel för gallerierna och han var ganska normal relativt egentligen.

Om han är våldsam och ska slåss med sina tjejor så spyr jag på honom jag med.
Citera
2009-11-06, 21:06
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Håller med vi har inget fällande case, men faktum är att hans kärlek-frihets yttre är en mask, men för det behöver man inte vara bindgalen.

Vi vet ju hur enkelt folk kan anses som kvinnomisshandlare, dvs hålla någon kvar som vill gå osv, så enkelt är det.
Nu försvarar jag inte Dileva då jag aldrig gillat honom, utan mer hört via andra då jag bodde i Gävle under några år att det var ett spel för gallerierna och han var ganska normal relativt egentligen.

Om han är våldsam och ska slåss med sina tjejor så spyr jag på honom jag med.

Lite OT, men vad anser du att hålla kvar någon som vill gå med våld är om inte misshandel/olaga frihetsberövande?
Citera
2009-11-06, 21:21
Medlem
Studsbolls avatar
Di Leva sjunger fördjävligt och verkar allmänt rubbad, men i detta fallet är han nog oskyldig. Kärringen verkar dock skogstokig och jag tror inte ett ord av hennes sagor.
Citera
2009-11-06, 21:32
Medlem
sickpuppys avatar
ändra länk

http://www.expressen.se/noje/1.17705...r-kandisfallet

"Jag erbjöd mig att ge DNA-test på mina händer och naglar angående de rivmärken hon (flickvännen, reds anm) orsakat sig själv med sina naglar i sitt förtvivlat upprörda tillstånd"

Det var väldans vad de där kjoltygen hittar på. Klår de inte upp sig själva med blockljus så river de sig i ansiktet så det blir fula märken. Och det finns alltid en heeelt oskyldig pojkvän som tvingats bevittna händelseförloppet.
Citera
2009-11-06, 21:37
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Jag kan mycket väl tänka mig att hon är livrädd för människan. Varför inte?

Och visst kan hon vara en bra reko kvinna/individ också.
Åker du hem till din flick/pojkvän om du lever under konstant rädsla, vem fan gör?

Särbos har ett val sambos inte har, kvinnan är uppenbarligen rubbad och/eller en lögnaktig fitta.
Citera
2009-11-06, 21:44
Medlem
...och han är ett manipulerande "fitta" då?

Vad är rädsla i ett förhållande och hur mga tror du inte försöker övervinna sin respekt för den andre genom att underlägga sig.
Citera
2009-11-06, 21:46
Medlem
Ord står mot ord

Visst, rykten och nära vänners vittnesmål säger att TDL vill ha kontroll över sina kvinnor. Det är han säkert inte ensammen om. Ju mer förträfflig en man anser sig vara, desto mer av den varan, är min egen ovetenskapliga erfarenhet.
Det som ligger TDL i fatet är kanske att ryktena återupprepar sig. Det är en knepig ekvation att vara en man i alla dess skepnader, kändis dessutom, och samtidigt hålla alla familjära utbrott som interna angelägenheter.
Det som ligger Z i fatet är att hon saknar några knivar i lådan även om hon fann en när det som bäst behövdes.
Citera
2009-11-06, 21:51
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xd67
...och han är ett manipulerande "fitta" då?

Vad är rädsla i ett förhållande och hur mga tror du inte försöker övervinna sin respekt för den andre genom att underlägga sig.
Övervinna sin respekt för sin partner? varför skulle man vilja det, har man ingen respekt för sin partnern borde man nog satsa på singellivet.

Finns en möjlighet han är en manipulerande fitta, varför inte.
Citera
2009-11-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Övervinna sin respekt för sin partner? varför skulle man vilja det, har man ingen respekt för sin partnern borde man nog satsa på singellivet.

Finns en möjlighet han är en manipulerande fitta, varför inte.

Det är väl inte helt ovanligt att se upp till ngn? Oavsett vad detta kan leda till. Di Leva är ju ganska speciell och kan förstå om man faller för hans "kärleksrymdvärld" som är utanför ramarna i övrigt. Se alla som faller för brottslingar eller kanske bara "storbloggare" eller andra kändisar...
Citera
2009-11-06, 22:23
Medlem
Avva66s avatar
Ja jävlar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in