2010-01-16, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huggsnoken
Tror ni verkligen att jag bryr mig om vad ni tycker och säger.
Jag såg honom på Grammis igår och han såg så ledsen och olycklig ut.
Finns ingen här som tänker att vi behöver våra idoler!
Jag är bekant med Dileva och vet att han försökte avstyra bråket.

Det är väl rätt uppenbart att du stör dig på vår lilla skvallertråd, varför lägger du annars energi i den så till den milda grad att du börjar se syner?

Fortsätt behöva din idol du, denna skvallertråd är inte avgörande för vilka du får välja att dyrka om du nu så väl behöver det.
För övrigt......... sure att du är "bekant" med TDL , har väl aldrig hört det där förut
Citera
2010-01-16, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Det vi har emot Di leva är att han gör business av att predika kärlek och sedan går hem och kontrollerar och slår sina kvinnor. HYCKLERI kallas detta.
Yepp! Det är hyckleri på hög nivå, dvs lågvattenmärke lägre än lägst.
Citera
2010-01-17, 17:31
Medlem
Huggsnokens avatar
Det har varit så mycket skit om Di Leva överallt på många sidor!
Ni som sitter och gottar er och moralpredikar, SLUTA MED DET! En invandrarbrud ska inte krossa vår Dileva.
Ni har tidigare skrivit även om hans påstådda skattefusk, hans sextempel på Tegnérlunden 9. Hans sex resor till Indien.
Hur i hela friden har ni hitta på så mycket skit om Dileva, en ICON som vill bara pratar om kärlek. Blir ni så störda av kärlek??? Om det var sant det ni skriver här. då skulle väl skatteverket granskar och kontrollera Dilevas andliga verksamhet. Eller Uppdrag granskning.
Jag är bekant med Thomas sen många år tillbaka och vet att han är oskyldig. Ni är bara avundsjuka och bittra för att snart kommer hans nya skiva Lovestar. Då kommer ni bli ännu surare! Heja TDL.

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Yepp! Det är hyckleri på hög nivå, dvs lågvattenmärke lägre än lägst.
Citera
2010-01-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ni som sitter och gottar er och moralpredikar, SLUTA MED DET! En invandrarbrud ska inte krossa vår Dileva.
Ni har tidigare skrivit även om hans påstådda skattefusk, hans sextempel på Tegnérlunden 9. Hans sex resor till Indien.
Hur i hela friden har ni hitta på så mycket skit om Dileva, en ICON som vill bara pratar om kärlek. Blir ni så störda av kärlek??? Om det var sant det ni skriver här. då skulle väl skatteverket granskar och kontrollera Dilevas andliga verksamhet. Eller Uppdrag granskning.
Jag är bekant med Thomas sen många år tillbaka och vet att han är oskyldig. Ni är bara avundsjuka och bittra för att snart kommer hans nya skiva Lovestar. Då kommer ni bli ännu surare! Heja TDL.

2010-01-17, 20:00
Bannlyst
Citat:

Jo och du såg också Zinat på söder fastän hon vid tidpunkten befann sig i USA
Hur trovärdig tror du att du gör dig snoken?

Lika trovärdig som TDL i sitt snack om kärlek samtidigt som han klår upp sin partner. Det är bra att du gillar honom för ni verkar vara lika goda kålsupare bägge två.
Citera
2010-01-17, 20:02
Medlem
Worriors avatar
Är Thomas Di Leva bara en skitstövel??!!!
Anser ni halshuggare och avrättare att han inte har några positiva sidor.
(Det har han men, endera så ser ni dem inte eller så är ni så ensidiga att ni inte kan leverera positivitet i era liv)

Jag anser att Thomas Di Leva är en stor artist;
Han är an person med stark utstrålning (vilket vi ofta kräver av artister).
Han har alltid ett ärligt och innerligt budskap i sina texter och melodier.
Han stimulerar genom sin persons inre och, framför allt yttre, vår fantasi (vilket är stimulerande i den grå vardag som vi, de flesta lever i).
Han har många som tycker om honom och de kan ju inte alla vara idioter (sannolikt har han till dem förmedlat upplevelser, känslor och insikter).

.
Citera
2010-01-17, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worrior
Han har alltid ett ärligt och innerligt budskap i sina texter och melodier.

Ärligt??
Tanken må vara god men när man utger sig för att vara en person och stå för vissa saker samtidigt som man inom hemmets skymda väggar klår upp sin kvinna så har fasaden rämnat. Då är man bara en lögnare och hycklare som vill tjäna pengar på fansens goda tro på något som inte är sant.
Du är tyvärr lurad när du köper hans image.
Citera
2010-01-17, 21:24
Medlem
Worriors avatar
Citat:
Ärligt??
Tanken må vara god men när man utger sig för att vara en person och stå för vissa saker samtidigt som man inom hemmets skymda väggar klår upp sin kvinna så har fasaden rämnat. Då är man bara en lögnare och hycklare som vill tjäna pengar på fansens goda tro på något som inte är sant.
Du är tyvärr lurad när du köper hans image.
Ja. Tanken är god - possitiv (inte konstant negativ!)
Jag pratar om hans musik och texter. Inte privatliv! Vad har jag för rätt att lägga mig i det?!! Det kan ju vara ett privat gräl (som uppförstorats av "vet-bättre-folk" och skvallerpress! Inte ovanligt - tvärtom, tyvärr, en regel mer än undantag!
Dessutom. Är du kommisarie och utredare? Var du där? Har du sett förhörsprotokoll? Har du frågat (eller ens pratat med) Thomas Di Leva?
Hur vet du att han "klår upp sin kvinna"? Sitter du på den ultimata sanningen? Är du Gud Fader?

.
Citera
2010-01-17, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worrior
Jag pratar om hans musik och texter. Inte privatliv! Vad har jag för rätt att lägga mig i det?!! Det kan ju vara ett privat gräl (som uppförstorats av "vet-bättre-folk" och skvallerpress! Inte ovanligt - tvärtom, tyvärr, en regel mer än undantag!.
Jag pratar också om hans musik och jag skriver även om den image han byggt upp och som han vill att folk ska tro på och köpa. Hans kärleksbudskap är hans inkomstkälla som alla som tror betalar för. Hans image är falsk, han är inte den kärleksprofet han utger sig för att vara. Zinat är inte den första tjej han spöat och hon är tyvärr inte heller den sista om han inte söker hjälp för sitt kontrollbehov. Du vill så gärna att verkligheten ska vara annorlunda än den är, jag beklagar men du är lurad.
Citera
2010-01-18, 00:02
Medlem
Huggsnokens avatar
Hopp och Förtvivlan

Om du tittar på Dilevas video från hans senaste låt "Hopp och Förtvivlan", så ser du hur mycket han älskade sin FD fästmö. Jag tycker Zinat ser ganska sur ut även i videon. Vi vet inte vad som hände mellan dom? Men jag tror på deras kärlek trots uppbrottet. Dilevas hjärta är bara kärlek.
Ni känner inte honom, så sluta att smutskasta min vän.

Hopp och Förtvivlan:
http://www.youtube.com/watch?v=p5Sbn...rom=PL&index=8
Citera
2010-01-18, 07:46
Bannlyst
Citat:
Om du tittar på Dilevas video från hans senaste låt "Hopp och Förtvivlan", så ser du hur mycket han älskade sin FD fästmö. Jag tycker Zinat ser ganska sur ut även i videon. Vi vet inte vad som hände mellan dom? Men jag tror på deras kärlek trots uppbrottet. Dilevas hjärta är bara kärlek. Ni känner inte honom, så sluta att smutskasta min vän. Hopp och Förtvivlan:http://www.youtube.com/watch?v=p5Sbn0zykho&feature=PlayList&p=ACD03863374 E84E2&playnext=1&playnext_from=PL&index=8
Men snälla nån, försöker du använda en musikvideo som bevis för att TDL älskar och inte kan vara våldsam??
Till och med Usama bin Laden kan spela kärleksfull och from på en filmsnutt om han vill.
Citera
2010-01-18, 15:44
Medlem
Worriors avatar
Citat:
Du vill så gärna att verkligheten ska vara annorlunda än den är, jag beklagar men du är lurad.
Lurad?!!! Som därmed hundratusentals andra! Enligt HenrikJ på Fb som sitter klarsynt och allvetande på den ultimata sanningen?
Jag tror du gissar för det mesta.
Var har du bevisen för dina teorier om Thomas Di Leva?

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in