Det är dags att vakna och se igenom TDL:s image. ..... Dileva drar in storkovan på New Age-flum men skattar han för det? Men snart måste han det! Jag har samlat alla datum som Dileva hade/har sina kultdagar sen maj 2000. Här kommer några:
23 maj 2000. Di Leva samtalar på Akal Center i Stockholm.
12-14 maj hålls en kosmisk retreat med Di Leva på Ängsbacka.
Ljuskväll den 9 april 2000.............
På många sidor på nätet finns det bilder på honom samt alla datum och inträdespris.
Såg kärleksgurun en stund på 4:ans Förkväll - visserligen är han inte så ung längre men börjar han inte se lite sliten ut med ganska risigt hår? Då hade han väl ändå suttit i sminket före. Tror han kommer att sluta som Hans Scheike.
Det syns ju att han ljuger när han är med i förklväll på tv4. Han flackar med blicken och vågar inte titta någonstans. http://www.tv4play.se/noje_och_humor...eoId=1.1579746
Vem är förresten hans nya tjej? Hoppas att hon kan karate...
Di Levas bästföredatum har gått ut för länge sedan...Han borde syssla med något annat typ asfaltläggare eller kanske lite inhopp i programmet "Fuskbyggarna"..
Det syns ju att han ljuger när han är med i förklväll på tv4. Han flackar med blicken och vågar inte titta någonstans. http://www.tv4play.se/noje_och_humor...eoId=1.1579746
Vem är förresten hans nya tjej? Hoppas att hon kan karate...
Du har förmodligen rätt i att han ljuger, men det kan man inte utläsa av hans flackande blick, den kan
ju flacka av det obehag han naturligtvis känner i intervjusituationen.
Jag har sett många människor ljuga utan att flacka med blicken det minsta.
Känner en som jobbade på ett ställe där Thomas Dilevas tjej uppträdde och hon sa att han höll på att ringa henne hela tiden, så mycket att personalen på det stället kände sig besvärade. Detta kan tyda på att han har ett behov av ständig kontroll och återfinns i misshandelsärenden...sedan får man dra sina egna slutsatser.
Glömde bort att tillägga att en som jobbat som vakt åt Dileva säger att han är en mycket slipad businessman som vet hur man får igång en publik....han är dock ganska underhållande att lyssna på och visst hans budskap är viktigt men ibland känns den här "jag älskar allt" mycket påklistrat.
Senast redigerad av hemlunda2000 2010-04-01 kl. 20:40.
Anledning: glömde bort att tillägga
Glömde bort att tillägga att en som jobbat som vakt åt Dileva säger att han är en mycket slipad businessman som vet hur man får igång en publik....han är dock ganska underhållande att lyssna på och visst hans budskap är viktigt men ibland känns den här "jag älskar allt" mycket påklistrat.
Så nu när PCP apan är rentvådd blir han sveriges kelgris igen nu då?
sätter en tusing att han blir en ambassadör för misshandlade kvinnor
fattas bara i dubbelmoralens hemland Schweden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!