2010-07-23, 16:54
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Får man verkligen gage för att framträda där? Det räknas väl som promotion.

För vad då ?
Vi är ju snart tillbaka på 1800
Citera
2010-07-23, 20:55
Medlem
Thomas Di Leva måste enbart vara hans artistnamn, korrekt?

Folkbokförd som Sven Thomas Magnusson.
Citera
2010-07-23, 23:06
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
För vad då ?

Allsång på Skansen.

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vi är ju snart tillbaka på 1800

Va?
Citera
2010-07-23, 23:08
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Thomas Di Leva måste enbart vara hans artistnamn, korrekt?

Folkbokförd som Sven Thomas Magnusson.

Di Leva är mammans flicknamn som han tog som trettonåring (enligt Wikipedia).
Citera
2010-07-23, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Handlar det om en enskild grej det pratas om eller att han är en notorisk misshandlare?

Vissa påstår att han misshandlat tidigare flickvänner, innan historian med Zinat eller vad hon heter.
Citera
2010-07-28, 01:53
Medlem
Meatloves avatar
Transan Dileva får gärna dansa runt i sina flummiga kläder men njuta av hans röst? Du skojar?

Jag lyssnar itsället på dom som KAN sjunga till exempel Lars Winnerbäck, Thåström och Ola Salo.

När snyggingen Krister Linder gled runt i sina långklänningar var han ändå EN MAN.

http://3.bp.blogspot.com/_jC-iBgvjS9...600/linder.jpg

Dileva ville bli den nya "Krister Linder"! Förutom Kristers klädstil tog han även över hans superbegåvade tjej Catarina Eriksson och förvandlade henne till ett vrak. Så Snakhunter ta det soft.
Jag känner till några av hans tidigare flickvänner och tjejerna har lidit helvetets kval. Dileva är ett kontrollfreak!
Citera
2010-07-29, 12:21
Medlem
trilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meatlove
Transan Dileva får gärna dansa runt i sina flummiga kläder men njuta av hans röst? Du skojar?

Jag lyssnar itsället på dom som KAN sjunga till exempel Lars Winnerbäck, Thåström och Ola Salo.

När snyggingen Krister Linder gled runt i sina långklänningar var han ändå EN MAN.

http://3.bp.blogspot.com/_jC-iBgvjS9...600/linder.jpg

Dileva ville bli den nya "Krister Linder"! Förutom Kristers klädstil tog han även över hans superbegåvade tjej Catarina Eriksson och förvandlade henne till ett vrak. Så Snakhunter ta det soft.
Jag känner till några av hans tidigare flickvänner och tjejerna har lidit helvetets kval. Dileva är ett kontrollfreak!
Men du,vem är Krister Linder?
Citera
2010-07-29, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trille
Men du,vem är Krister Linder?

Chris Lancelot, under 80-talet sångare i grupperna Grace ("Inga kan älska som vi") och Dive.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Krister_Linder

"Captain Nemo" med Dive är fin. Se videon och lyssna på den här:
http://www.youtube.com/watch?v=B3vAUtmAbus

Notera att Krister Linder själv har lagt upp videon och kommunicerar med dem som kommenterar klippet!
Senast redigerad av Oilkink 2010-07-29 kl. 13:04.
Citera
2010-08-01, 09:51
Medlem
60-talists avatar
Di Leva's ex har i varje fall gått vidare. Precis förlovat sig med Knut från Idol. Bra o just kille. Dom passar ihop. Ex modeller som känt varandra i tolv år. Den mannen är hon värd. Från monster till skönhet..... Di Leva står väl där med lååååångnäsa nu.
Citera
2010-08-01, 13:56
Medlem
Sumpings avatar
.

Varför älskar alla att hacka på di Leva?

I den s k "misshandelsaffären" finns ju också Zinat Pirzadeh som är känd som en hysterisk och publicitetstokig person.
Var det inte så att hon tog tillbaka anklagelserna om misshandel? Varför gjorde hon det om hon verkligen blev misshandlad.

.
Citera
2010-08-01, 14:03
Medlem
Ankias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60-talist
Di Leva's ex har i varje fall gått vidare. Precis förlovat sig med Knut från Idol. Bra o just kille. Dom passar ihop. Ex modeller som känt varandra i tolv år. Den mannen är hon värd. Från monster till skönhet..... Di Leva står väl där med lååååångnäsa nu.

Tror att di Leva är ganska glad över att ha blivit av med henne.
Du skriver att hon varit modell. För vad då?
Citera
2010-08-01, 16:14
Bannlyst
Jag känner flera av Zinats ex och hon är känd för att vifta med knivar&bråka&skrika och hota sina pojkvänner med allt möjligt Hur bevisar jag nu detta??? Lika omöjligt som när folk påstår att dom känner Di Levas ex som haft ett rent helvete med karln Nä Thomas är en skön kille med en skön röst, njut av hans musik mina vänner, NJUT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in