2010-04-01, 21:56
Medlem
Jag var en gång på en föreläsning på en ungdomsmässa och där han stod och pratade om att andas och kärleken m.m. Just då lämnade några ungdomar lokalen och det såg DiLeva och sedan häcklade han de som gick och sa att de skulle förstå hans budskap när de var lika gamla som honom etc...det var mycket olustigt och stämningen blev med ens konstig. Tycker det rimmar illa med en som agerar som om han var jesus!
Citera
2010-04-02, 14:58
Medlem
60-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiiback
Det syns ju att han ljuger när han är med i förklväll på tv4. Han flackar med blicken och vågar inte titta någonstans.
http://www.tv4play.se/noje_och_humor...eoId=1.1579746
Vem är förresten hans nya tjej? Hoppas att hon kan karate...

Ja, jag tänkte också på det. Han kunde inte fokusera på något (flackade me blicken), o tittade inte heller på hon som ställde frågan vilket är naturligt om du talar sanning. Han såg ut som Alm. Till och med Yvonne Ryding såg allmänt obekväm ut när hon ställde frågor till Di Leva.
Ush, va han ljög. Mest för sig själv, för vi andra ser igenom hans lögn i och med betéendet. Människors ögon ljuger aldrig, det borde denna man veta. De talar alltid sanning. Därför föll det han sa platt. Så platt, så platt.
Citera
2010-04-02, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 60-talist
Ja, jag tänkte också på det. Han kunde inte fokusera på något (flackade me blicken), o tittade inte heller på hon som ställde frågan vilket är naturligt om du talar sanning. Han såg ut som Alm. Till och med Yvonne Ryding såg allmänt obekväm ut när hon ställde frågor till Di Leva.
Ush, va han ljög. Mest för sig själv, för vi andra ser igenom hans lögn i och med betéendet. Människors ögon ljuger aldrig, det borde denna man veta. De talar alltid sanning. Därför föll det han sa platt. Så platt, så platt.

Vilket kvalificerat trams. Om det alltid gick att se skulle ingen någonsin komma undan med en lögn. Och alla nervösa skulle bli betraktade som lögnare.
Citera
2010-04-02, 15:06
Medlem
60-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Vilket kvalificerat trams. Om det alltid gick att se skulle ingen någonsin komma undan med en lögn. Och alla nervösa skulle bli betraktade som lögnare.

Självklart finns det folk som e jäkligt bra på att spela teater, de kommer undan me mycket. Men inte alla klarar av det. Jag tror att Di Leva e en känslig person, därför syns det mer på honom när han ljuger, men det är min teori. Behöver inte alls stämma. Min känlsa, intuition som man som människa har, säger mig att Di Leva INTE höll sig till sanningen när han talade.....
Den som mår sämst av detta är nog han själv. Man ska leva som man lär ut - det gör inte denna snubbe.
Citera
2010-04-02, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 60-talist
Självklart finns det folk som e jäkligt bra på att spela teater, de kommer undan me mycket. Men inte alla klarar av det. Jag tror att Di Leva e en känslig person, därför syns det mer på honom när han ljuger, men det är min teori. Behöver inte alls stämma. Min känlsa, intuition som man som människa har, säger mig att Di Leva INTE höll sig till sanningen när han talade.....
Den som mår sämst av detta är nog han själv. Man ska leva som man lär ut - det gör inte denna snubbe.

Jag skulle inte heller gissa på att han höll sig till sanningnen. Jag får en sån känsla av polischef Göran Lindberg-syndrom. Han är för på om kärlek på nåt sätt som saknar teckning i handling. Det är en massa snack bara.
Citera
2010-04-02, 21:10
Medlem
Jigglypuffs avatar
Det var faktiskt många år sedan jag hörde rykten om att han misshandlade sin flickvän/fru vad det nu kan ha varit på den tiden.
Citera
2010-04-02, 23:26
Medlem
Stäppiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Varför gör inte SÄPO något

Risken finns att en hel generation till blir skadad för livet med han lös i samhället.
Vi har redan tappat 1 generation och det var med "Vilse i pannkakan" med Staffan Westerberg
Vad fan ska Säpo göra? Han kommer kommer ju från yttre rymden. Vad har dom att sätta
emot hans kosmiska energi?
Citera
2010-04-03, 11:11
Medlem
wiibacks avatar
Det enda rätta vore att han gick ut och berättar sanningen. Lägga sig platt, erkänna och berätta att han sökt hjälp. Sanningen kommer alltid fram. Det går inte att bromsa nu. Det är bara en tidsfråga till att kvällstidningarna får påvisbara fakta. Dom har sett sanningen. Dom kommer inte att ge sig.

Han har usla rådgivare.
Citera
2010-04-04, 15:41
Medlem
FritzDaCats avatar
En längre artikel från gårdagens Expressen om fjantens strategi:
(Varning för presens-mani dock.)

http://www.expressen.se/noje/1.19400...m-star-pa-spel
Citera
2010-04-05, 16:44
Medlem
wiibacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstallet
Du har förmodligen rätt i att han ljuger, men det kan man inte utläsa av hans flackande blick, den kan ju flacka av det obehag han naturligtvis känner i intervjusituationen.
Jag har sett många människor ljuga utan att flacka med blicken det minsta.

Jag har aldrig sett di leva vara så nervös tidigare. Han brukar luta sig tillbaka och le åt alla frågor och svara kärleksfulla haranger. Sinnlighet personifierad. Han är extremt van vid intervjusituationer. Nu var han som ett jagat rådjur.

Vi vet att di leva läser detta. Vad säger du?
Citera
2010-04-05, 17:11
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Hans mamma har nyligen gått bort.

http://gd.se/folkfamilj/familjeannon...lvia-magnusson

.
Citera
2010-04-05, 19:38
Medlem
wiibacks avatar
Lunchläsning: http://www.expressen.se/kronikorer/j...ofet-pa-karlek

25 kvinnor betalar 250 kronor var. Priset har gått ner. Bara 6250:- rakt ner i fickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in