Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid
Att sköta den parken ser ut som ett heltidsarbete, eller vad säger ni? Och bara 7 lägenheter som delar på jobbet... Men visst ser det tjusigt ut och fin omgivning och allt.
Ja jävlar. Även om man delar parken på 7 så blir det ett jäkla jobb att ta hand om den. Man bör nog inte flytta dit utan att ha intresse för att klippa gräs och rensa ogräs.
Fast det är ju rätt maffigt att kunna visa upp en herrgård för sina förstagångsgäster. Åtminstone tills de fattar att man bara bor i en del av den.
"Ja, här bor jag. Det är ju inte så stort, men...."