Citat:
Ursprungligen postat av
SixtenSune
Inte för att jag inte tror dig men när jag forskade lite i ämnet så förstod jag det som att man fick bo lite var man hade lust,Sverige är ett fritt land. Däremot kan man naturligtvis inte räkna med kommunal service hur som helst. Utveckla gärna.
Det där har jag också funderat på. Man har väl rätt att bo i princip vilken koja man vill, men man måste då skaffa postlåda, ta med sina egna sopor, skjutsa sina barn själv till skola, gräva egen brunn, skaffa mulltoa om inget avlopp finns osv.
Kanske det finns byggnader med "avtal" om att man inte får bo där?